Strefa OMSI

Pełna wersja: Odwrócenie tekstury lusterka.
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Witam:) w jaki sposób mogę zmirrorować widok w lusterku?

Robię sobie dodatkowe lusterko do Neoplana, ale problem jest taki, że obiekty źle wyświetlają się od lewej do prawej. Dla przykładu w załączniku stoję przy przystanku na Grundorfie, mam chodznik po prawej stronie busa i na tym lusterku powinien być po prawej, ale wyświetla się po lewej stronie lusterka.
Tekstura odbicia jest nadana odwrotnie z tego co wiem.
Moje mapowanie UV jest odwrócone pionowo. Ponieważ, gdy nie jest... wtedy odbicia w relacji prawo/lewo są poprawne, ale to co powinno się pojawiać z góry, pojawiało się z dołu. Bardzo ciężko mi to wytłumaczyć, ale mam nadzieje, że ktoś to zrozumie.
Zmień wpis w pliku .bus dla tego lusterka z [add_camera_reflexion] na [add_camera_reflexion_2] - powinno pomóc.
Chwilowo mam problem, bo wpadłem na pomysł zmirrorowania mapowania UV w blenderze, plane całkowicie zniknął, przywrócenie poprzedniego stanu nie pomaga, ale jak opanuje sytuacje dam znać czy dodanie _2 pomogło;)

___________________________________
Dodanie _2 nic nie zmienia, ale wystarczyło zmirrorować mapowanie i nie zapomnieć o zaznaczeniu flipów :tonieja: i wszystko działa jak należy.
Proszę o zamknięcie wątku;)
Przekierowanie