Witam, mam taki problem. Aplikacja jest już zainstalowana zarówno na komputerze jak i na telefonie, ale po uruchomieniu jej na telefonie wymagane jest konto. Gdzie można je założyć? Szukałem z 10 minut i nic nie znalazłem
Tak to wygląda:
Ja się logowałem swoimi danymi z konta "Gmail", które mam ustawione na telefonie i tyle.Nigdzie nie zakładałem konta.
Też próbowałem, ale wyskakuje błąd "Database connection failed".
Wpisz tam swój e-mail i chyba z tego co pamiętam jest to już swego rodzaju rejestracja, ja wpisałem swój i dalej hasło i było wszystko okej
Witam. Ponieważ jestem teraz na kroku konfiguracji telefonu z komputerem, w telefonie wpisuje adres IP mojego komputera, a po chwili jest informacja, że adres IP jest nieprawidłowy. Ktoś ma na to lekarstwo?
Pozdrawiam
Wstaw IP lokalne, nie zewnętrzne
Pomogło, ale niestety po chwili straciłem połączenie.
@up Jak będziesz w zakładce "IBIS" lub "TICKET SELLING" to są większe szanse że się nie wyłączy
Wysłane z mojego GT-I9195 przy użyciu Tapatalka
A jak się łączysz? Najlepiej przez ten sam router nie trzeba nic wpisywać
mam problem otóż przy włączaniu przez komórkę aod na komputerze pojwia się komunikat 06 0320 in not valid date