Strefa OMSI

Pełna wersja: Advanced Omnibus Driver
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2
Witam, mam taki problem. Aplikacja jest już zainstalowana zarówno na komputerze jak i na telefonie, ale po uruchomieniu jej na telefonie wymagane jest konto. Gdzie można je założyć? Szukałem z 10 minut i nic nie znalazłem:D Tak to wygląda:

İmage
Ja się logowałem swoimi danymi z konta "Gmail", które mam ustawione na telefonie i tyle.Nigdzie nie zakładałem konta.
Też próbowałem, ale wyskakuje błąd "Database connection failed".
Wpisz tam swój e-mail i chyba z tego co pamiętam jest to już swego rodzaju rejestracja, ja wpisałem swój i dalej hasło i było wszystko okej:D
Witam. Ponieważ jestem teraz na kroku konfiguracji telefonu z komputerem, w telefonie wpisuje adres IP mojego komputera, a po chwili jest informacja, że adres IP jest nieprawidłowy. Ktoś ma na to lekarstwo?

Pozdrawiam:D
Wstaw IP lokalne, nie zewnętrzne;)
Pomogło, ale niestety po chwili straciłem połączenie.:(
@up Jak będziesz w zakładce "IBIS" lub "TICKET SELLING" to są większe szanse że się nie wyłączy;)

Wysłane z mojego GT-I9195 przy użyciu Tapatalka
A jak się łączysz? Najlepiej przez ten sam router nie trzeba nic wpisywać:)
mam problem otóż przy włączaniu przez komórkę aod na komputerze pojwia się komunikat 06 0320 in not valid date
Stron: 1 2
Przekierowanie