Mam problem. Oteksturowany objekt zachowuje się bardzo dziwnie. W zależności od położenia modelu tekstura się wyświetla, lub robi się bardzo jasna.
Wpis z cfg to sam mesh, bez żadnych parametrów dodatkowych. Jakieś rozwiązanie?
Na początek proste pytanie- w jaki sposób teksturowałeś pojazd w blenderze?
Pozdrawiam
UV mapping, tekstura w .jpg zawsze tak robiłem i do tej pory działało.
Proces eksportowania wygląda u mnie tak. OBJ>X>o3d
A zaczynam od obj, bo w blenderze jest skopany eksporter do x i jak zapisuje się bezpośrednio to tekstur nie ma w ogóle
ale gdy robię to z innego formatu do .x to info o teksturze poprawnie zapisuje się w pliku.
Mam też problem z jedną szybą co widać na screenie. Wszystkie były zrobione w ten sam sposób, wszystkie po kolei były teksturowane w ten sam sposób... a jedna poprostu się nie oteksturowała. Co ciekawsze na nieoteksturowaną wygląda tylko gdy patrzy się na nią przez inną działającą szybę. Gdy patrzy się na nią normalnie to tekstura działa.
A eksportujesz do .x ze starego (2.49) czy nowego blendera?
Ze starego nie ma takich problemów, a w nowym to kwestia dobrych ustawień po prostu
No właśnie używam nowego blendera
czyli wrócić do starej wersji?
Wg. mnie najlepszy eksporter miał Blender 2.69. W tym najnowszym coś skaszanili, przez co eksport już nie jest taki wygodny.