02.11.2017, 13:05
O ile nie znam się na tym, co ostatecznie trafiło do programu komputera VDO w wozach Bogestry i widoczności w lusterkach tego typu, o tyle reszta trzyma poziom jednak.
Dźwięki - jednak słychać tam silnik DAF MX11 (tylko jest jakiś dziwny wiatrak, którego nie kojarzę z Solarisów trzeciej generacji).
Klimatyzacja - taką zamówiła Bogestra i tak wyglądają jej wyloty, to także jest zgodne z rzeczywistością.
Hamulec przystankowy - w Scanii włącza się (i tej prawdziwej i tej w OMSI) dopiero po wciśnięciu do oporu i przytrzymaniu pedału hamulca. (Więc można stać i stać na światłach, a przystankowy się nie zaciągnie. To jest możliwe.)
Model trzyma poziom, jednak Chrizzly92 go wykonywał, zbudował niemal idealne MANy trzeciej generacji, MANy Lion's City do dodatku Bremen-Nord, a jak się okazuje i tego Solarisa. To dobry model.
Mnie tylko odstrasza, że to kolejny w pełni niemiecki model ciężko przystosowywalny do polskich warunków.
PS: Add-on z autobusem wydany o godzinie 12:00. Już nie jest w przygotowaniu
Dźwięki - jednak słychać tam silnik DAF MX11 (tylko jest jakiś dziwny wiatrak, którego nie kojarzę z Solarisów trzeciej generacji).
Klimatyzacja - taką zamówiła Bogestra i tak wyglądają jej wyloty, to także jest zgodne z rzeczywistością.
Hamulec przystankowy - w Scanii włącza się (i tej prawdziwej i tej w OMSI) dopiero po wciśnięciu do oporu i przytrzymaniu pedału hamulca. (Więc można stać i stać na światłach, a przystankowy się nie zaciągnie. To jest możliwe.)
Model trzyma poziom, jednak Chrizzly92 go wykonywał, zbudował niemal idealne MANy trzeciej generacji, MANy Lion's City do dodatku Bremen-Nord, a jak się okazuje i tego Solarisa. To dobry model.
Mnie tylko odstrasza, że to kolejny w pełni niemiecki model ciężko przystosowywalny do polskich warunków.
PS: Add-on z autobusem wydany o godzinie 12:00. Już nie jest w przygotowaniu