Zamknięty 
Fikcyjny Szczecin 2.50.xx
Autor Wiadomość

Użytkownik
Użytkownicy
Liczba postów: 2
Dołączył: 04-2020
Podziękowań: 0
Post: #381
[usunięto] Fikcyjny Szczecin 2.50.xx
Witam

Mam taki problem, na mapie Fikcyjnego Szczecina na odcinku Józefów ul. Tatrzańska-Piastów ul. Astrów mapa mi się albo w ogóle nie wczytuje (podmieniłem pliki), albo obiekty wczytują się w losowych miejscach (drzewa/znaki na drodze, helpery na polu itp.), albo obiekty pojawiają się i znikają, takie coś dzieje się tylko w Piastowie i za przejazdem kolejowym w Józefowie, za to za każdym razem. Jeśli ktoś miał podobny problem lub wie jak jemu zapobiec (lub to i to) byłbym wdzięczny za pomoc!

Ikarus 132 w dniu 06.06.2021 o 14:25 edytował tego posta. Powód zmian / notatka moderatorska:

3.2 Brak zasady 1 dodatek = 1 wątek w dziale PZzD (+20%); połączyłem z odpowiednim wątkiem.


05.06.2021 23:47
Szukaj postów

Użytkownik
Użytkownicy
Liczba postów: 0
Dołączył: 10-2021
Podziękowań: 0
Post: #382
Information [usunięto] Fikcyjny Szczecin 2.50.xx
Mam problem z Jelczem M11 na mapie Fikcyjny Szczecin chciałem się przejechać Jelczem M11 od Coyotek & Invis i wyświetla mi się tylko numer linii bez kierunku i dowiedziałem się że są potrzebne rolbandy do Fikcyjnego Szczecina ale niestety strona z rollbandami do Fikcyjnego Szczecina nie działa a nigdzie nie mogę ich znaleźć i mam pytanie czy można te rollbandy gdzieś pobrać albo kto mi przyśle

Z góry dziękuje

Ikarus 132 w dniu 08.11.2021 o 00:14 edytował tego posta. Powód zmian / notatka moderatorska:

3.2 Brak zasady 1 problem = 1 wątek w DPT lub 1 dodatek = 1 wątek w dziale PZzD, 4.3 Nadużycie narzędzi formatujących (+0%); połączyłem z właściwym wątkiem.


07.11.2021 17:11
Szukaj postów

Solar
Użytkownicy
Liczba postów: 9
Dołączył: 12-2015
Podziękowań: 0
Post: #383
[usunięto] Fikcyjny Szczecin 2.50.xx
Dzięki, na Golczewie zaczęło działać ale mam jeszcze problem na Fikcyjnym Szczecinie tak samo niektóre kwadraty się nie wczytują w załączniku umieszczam longlife.

Goppel w dniu 07.12.2021 o 17:35 edytował tego posta. Powód zmian / notatka moderatorska:

Czy Ty w ogóle przeczytałeś co w tym logu jest?

3.2 Brak zasady 1 problem = 1 wątek w DPT lub 1 dodatek = 1 wątek w dziale PZzD (+40%)



Załączone pliki
.txt  logfile.txt (Rozmiar: 35.8 KB / Pobrań: 11)

07.12.2021 16:48
Szukaj postów

Użytkownik
Użytkownicy
Liczba postów: 4
Dołączył: 07-2020
Podziękowań: 8
Post: #384
[usunięto] Fikcyjny Szczecin 2.50.xx
szukam w pliku readme oraz w poście i nie mogę znaleźć... gdzie jest spis jak do danej linii ustawić IBIS, nie mogę pojechać żadnego kursu, bo jak wbije sobie linie np. 36/01/01 w IBIS to pokazuje komunikat "brak zadań dla wybranej pracy" pomocy

Ikarus 132 w dniu 19.01.2022 o 23:29 edytował tego posta. Powód zmian / notatka moderatorska:

3.2 Brak zasady 1 dodatek = 1 wątek w dziale PZzD /+40%; połączono z właściwym wątkiem.


19.01.2022 23:26
Szukaj postów

Użytkownik
Użytkownicy
Liczba postów: 1
Dołączył: 10-2016
Podziękowań: 0
Post: #385
[usunięto] Fikcyjny Szczecin 2.50.xx
Cześć,

Ostatnio mam problem na fikcyjnym Szczecinie polegający na przesuwaniu się obiektów scenerii (krzaki, drzewa, domy, znaki, latarnie) na sąsiednie tilesy. Błąd występuje w okolicy pętli Stróża Ludwików. Co może być przyczyną takiego zachowania gry?

Ikarus 132 w dniu 11.03.2023 o 20:14 edytował tego posta. Powód zmian / notatka moderatorska:

3.2 Brak zasady 1 problem = 1 wątek w DPT lub 1 dodatek = 1 wątek w dziale PZzD /+40%; przeniosłem we właściwe miejsce.


08.03.2023 21:29
Szukaj postów

Użytkownik
Użytkownicy
Liczba postów: 72
Dołączył: 09-2021
Podziękowań: 9
Post: #386
[usunięto] Fikcyjny Szczecin 2.50.xx
http://forum.omsi.cz/subdom/forum/viewto...=33&t=6600

Wgraj to, powinno pomóc.


Patrzcie - Pożaris w swoim naturalnym środowisku:party:
09.03.2023 06:49
Szukaj postów

Użytkownik
Użytkownicy
Liczba postów: 103
Dołączył: 03-2023
Podziękowań: 37
Post: #387
RE: Fikcyjny Szczecin 2.50.xx
Nie wiem czy to bardziej tutaj czy do tematu o Jelczu M121 od KaJota ale nie mogę włączyć automatycznych zapowiedzi przystankowych. Ludzie wsiadają, wyświetlają się prawidłowo numery linii i IBIS działa, ale nie ma automatycznych zapowiedzi jak np. w Solarisach. Jest na to jakaś rada ?

edit// pół dnia spędziłem, ale zagadkę rozwiązałem. Problem nie jest z Jelczem tylko ze wszystkimi autobusami i nie o autobusy chodzi tylko o linię 58 na Fikcyjnym Szczecinie... Na razie jak sprawdziłem na tej linii nie działają ani zapowiedzi ani IBIS. Tzn ludzie wsiadają, ale IBIS nie pokazuje następnych przystanków. Po prostu jest zawieszony na początkowym. Na linii 159 jest ok. Sprawdzone i jelcze i solarisy.

Czy to jest wina moda czy ja coś źle zrobiłem z tą linią 58 ? Kto wie ?

(16.06.2017 10:11)gugu napisał(a):  Witajcie, pobrałem sobie tytułową mapę i na pierwszy strzał chciałem ją wypróbować na linii 58. Mapa załadowała się bez problemu, dodałem autobus na zajezdni ZDiM Szczecińska (jakoś tak, na końcu było ZEA-2), ustawiłem na tym urządzeniu w środku linie 05800 i ziel: 582 - wyświetlacze się ładnie zaświeciły jak trzeba. Wyjeżdżam z zajezdni i tuż za bramą jest przystanek na którym jest pełno ludzi. Zatrzymuję się i nic. Nikt nie wsiada, w ogóle nie reagują na mój autobus. Po odjechaniu następny przystanek się nie zmienia i opóźnienie tylko rośnie. Co robię źle? Sprawdzałem na różnych autobusach i ciągle jest tak samo. Na "kartce" z listą przystanków, ten pierwszy przy zajezdni jest dwa razy, muszę podjechać raz, odjechać, zawrócić gdzieś i jeszcze raz? Próbowałem tak, ale nic nie pomogło, chyba, że za mało odjechałem od zajezdni...

Widać, że może być problem z linią 58. U mnie co prawda wsiadają, ale nie działa poprawnie IBIS

(Ten post był ostatnio modyfikowany: 10.06.2023 19:31 przez adamets2.)
10.06.2023 14:58
Szukaj postów

Użytkownik
Użytkownicy
Liczba postów: 109
Dołączył: 05-2018
Podziękowań: 98
Post: #388
RE: Fikcyjny Szczecin 2.50.xx
Dobry, mam małe pytanko i mam nadzieję, że dobry dział wybrałem żeby to pytanie zadać. Otóż na moim sprzęcie typu AMD R5-5600H, 16gb ram i karcie GTX 1650 mam podczas grania w deszczowej aurze i z kałużami straszne spadki fps przejeżdżając przez wiadukt na Alejach Solidarności. Czy można temu jakoś zaradzić ? Może wyszła jakaś oficjalna bądź mniej oficjalna poprawka naprawiająca ten błąd ? Bo tylko tam FPSy spadają do 20 a reszta trasy jest w pełni akceptowalna jeśli chodzi o liczbę klatek. Pozdrawiam.

01.02.2024 16:49
Szukaj postów
Zamknięty 




Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości

Forum Strefa-OMSI.pl

Tematyczne Forum dotyczące najpopularniejszego symulatora autobusu - OMSI. Zapraszamy do rejestracji i aktywnego udziału w Społeczności.

Strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis lub odczyt wg ustawień przeglądarki.

Współpracujemy z:

Polecamy także: