Odpowiedź 
 
Ocena wątku:
  • 15 Głosów - 3.8 Średnio
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
[OMSI 2] Metropole Ruhr
Autor Wiadomość

Użytkownik
Użytkownicy
Liczba postów: 59
Dołączył: 12-2014
Podziękowań: 92
Post: #21
RE: Add-On Metropole Ruhr
Czy wy po prostu nie rozumiecie, że Niemcy też mają kartony za syf, a zrobili te "autobusy" tylko po to, żeby zedrzeć z fanów tego złomu grube pieniądze. Niemcy to porządny naród i umie myśleć. MAN to porządna marka, też NLki są wykonane wspaniale. Solaris to złom, to zrobiony słabo. Dźwięki oceniam na 10/10, idealnie oddają wycie tego złomu w realu (18-metrowej wersji, faktycznie w 12tce powinny być nieco cichsze).

04.11.2017 16:21
Szukaj postów Cytat
 Podziękowania za post: skyliner

w porzadalu
Super Moderatorzy
Liczba postów: 2,140
Dołączył: 08-2013
Podziękowań: 1255
Post: #22
RE: Add-On Metropole Ruhr
Interesuje mnie, w takim razie, kwestia czy Niemcy uważają również swoje państwo za gówno, skoro takiej jakości jest mapa Gladbecku?


Specyfikacja komputera: [Link]
Zanim cokolwiek napiszesz, przeczytaj koniecznie REGULAMIN!
Jeśli masz problem techniczny, zapoznaj się z ZASADAMI DZIAŁÓW TECHNICZNYCH!
Jeśli chcesz podzielić się dodatkiem, zapoznaj się z REGULAMINEM DZIAŁU POBIERALNIA!

04.11.2017 16:43
Szukaj postów Cytat
 Podziękowania za post: CraherPL , ReMi , Goppel , RichardKrupi , Pro123 , leśny tramwaj , remigstan , Alekto , MichałW

Użytkownik
Użytkownicy
Liczba postów: 59
Dołączył: 12-2014
Podziękowań: 92
Post: #23
RE: Add-On Metropole Ruhr
Mapa realna wbrew pozorom potrzebuje więcej wkładu własnego, niż autobus (zrobienie każdego skrzyżowania, budynku), więc myślę, że lepsze jest tu odniesienie do MANów tego autora.;)

04.11.2017 16:48
Szukaj postów Cytat

Użytkownik
Użytkownicy
Liczba postów: 12
Dołączył: 03-2015
Podziękowań: 13
Post: #24
RE: Add-On Metropole Ruhr
Jakby ktoś był ciekawy błędów większości błędów, które udało mi się wychwycić w Solarisie.

1. Przestrzeń
[Obrazek: xsvdouD.jpg]

2. Po włączeniu hamulca przystankowego gdy ktoś ma zamiar wysiąść..
[Obrazek: 5NkpPLt.jpg]

3. Kolejna przestrzeń między ramą, a drzwiami
[Obrazek: RePIYpA.jpg]

4. Otwarte drugie drzwi nie pokazują się na wyświetlaczu.
[Obrazek: f8I34IF.jpg]

5. Pasażerowie wychodzący z siedzenia.
[Obrazek: H6K6s6H.jpg]

7. Niezbierające wody wycieraczki.
[Obrazek: pJ46mAW.jpg]

8.
[Obrazek: WyRSvep.jpg]

9. A kuku.
[Obrazek: WDUkoYZ.jpg]

10. Brakuje dźwięku włączonego kierunkowskazu.
11. Przy włączonych światłach awaryjnych nie wyświetla się na pulpicie znak kierunkowskazu.

(Ten post był ostatnio modyfikowany: 04.11.2017 23:31 przez Dragon101.)
04.11.2017 17:46
Szukaj postów Cytat
 Podziękowania za post: Alex Simulations , ReMi

Użytkownik
Użytkownicy
Liczba postów: 8
Dołączył: 10-2016
Podziękowań: 3
Post: #25
RE: Add-On Metropole Ruhr
Powiem tak. Z samych zdjęć niektóre rzeczy wyglądają ładnie. Najbardziej mnie zdziwiła cena - 35 euro za mapę i autobusy. Nie wiem po co komu kolejna duża mapa, która ma mnóstwo błędów natomiast nowy solaris z zewnątrz wygląda całkiem ładnie. Środek pozostawiam z niewielkim komentarzem: pulpit sterowniczy jest okropny, autobus z DLC od środka wygląda (w niektórych miejscach) gorzej niż autobusy do pobrania bezpłatnie. Na miejscu autora zrobiłbym tylko ten autobus w kilku bardziej współczesnych wersjach (Urbino 10 trzydrzwiowy, Urbino 12 trzydrzwiowy, Urbino 18 czterodrzwiowy). Jednakże każdy z tych modeli bym dopieścił na ostatni szczegół tak, żeby wszystko wyglądało w nim jak w rzeczywistości.

05.11.2017 13:37
Szukaj postów Cytat
 Podziękowania za post: Konduktor5-8 , Policjant , Alex Simulations

Użytkownik
Użytkownicy
Liczba postów: 171
Dołączył: 12-2015
Podziękowań: 35
Post: #26
RE: Add-On Metropole Ruhr
(04.11.2017 17:46)Dragon101 napisał(a):  Jakby ktoś był ciekawy błędów większości błędów, które udało mi się wychwycić w Solarisie.

1. Przestrzeń
[Obrazek: xsvdouD.jpg]

2. Po włączeniu hamulca przystankowego gdy ktoś ma zamiar wysiąść..
[Obrazek: 5NkpPLt.jpg]

3. Kolejna przestrzeń między ramą, a drzwiami
[Obrazek: RePIYpA.jpg]

4. Otwarte drugie drzwi nie pokazują się na wyświetlaczu.
[Obrazek: f8I34IF.jpg]

5. Pasażerowie wychodzący z siedzenia.
[Obrazek: H6K6s6H.jpg]

7. Niezbierające wody wycieraczki.
[Obrazek: pJ46mAW.jpg]

8.
[Obrazek: WyRSvep.jpg]

9. A kuku.
[Obrazek: WDUkoYZ.jpg]

10. Brakuje dźwięku włączonego kierunkowskazu.
11. Przy włączonych światłach awaryjnych nie wyświetla się na pulpicie znak kierunkowskazu.

Z górnym zdjęciem się nie zgadzam... U mnie jako-tako, tam jest szara "Listwa" z wywietrznikami. Poza tym ktoś przed tobą wstawił te same zdjęcia.


Jeżeli pomogłem, kliknij ten guziczek "Rep" pod moim postem:D
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 05.11.2017 18:51 przez McOmsi.)
05.11.2017 18:47
Szukaj postów Cytat

Użytkownik
Użytkownicy
Liczba postów: 7
Dołączył: 05-2013
Podziękowań: 0
Post: #27
RE: Metropole Ruhr
Wynajęłam kopię od mojego przyjaciela, który kupił ten dodatek, ponieważ chciałem go wypróbować

Zgadzam się z wieloma innymi tutaj. Produkt kosztuje 30 €, to za dużo. Ale dlaczego autor nie zrobił nawet czterodrzwiowego (18 m) autobusu za tę cenę ?! Tekstury są dość złe i nie wydaje się realistyczne prowadzenie autobusu.
Byłem w autobusie Solaris IV w Krakowie realnie, i ta jakość dodatku jest daleka od prawdziwwego autobusu.

Mam nadzieję, że autor zrobi lepszą teksturę i doda niektóre rzeczy, których brakuje.
Produkt zdecydowanie nie jest wart ceny.

06.11.2017 10:45
Szukaj postów Cytat

Użytkownik
Użytkownicy
Liczba postów: 161
Dołączył: 06-2013
Podziękowań: 60
Post: #28
RE: Metropole Ruhr
Solaris z tego dodatku ma kiepską optymalizację.
Dla przykładu ruszając nim z pętli Dechenstr. (254) w kierunku centrum mam aż do większej zabudowy fpsy w granicach 17-27. Później jest znacznie gorzej 13-17.

Za to się w standardowym MAN-ie jeżdżącym jako AI jest dużo lepiej, 33-43 fps-y. Przy większej zabudowie też nie jest źle, bo najczęściej 17-25

W końcu znalazłem malowania "Vestiche" do SU 15, wolę nim jeździć, mam wtedy przynajmniej 10 fpsów więcej niż w SU autora dodatku.


PC: Asus G15DH (Ryzen 7 3800X, RTX 2060S 8GB, 16 GB RAM, 1 TB SSD).
Laptop: Asus G752VT (i7-6700HQ, GTX 970M 3GB, 16 GB RAM, 1TB HDD)

[Obrazek: 18f5c3cc39b31c1d0a43af9b31dda04000b12608.gif]
06.11.2017 21:32
Szukaj postów Cytat

Ten od brzydkich tekstur
Zasłużeni
Liczba postów: 714
Dołączył: 10-2014
Podziękowań: 1357
Post: #29
RE: Metropole Ruhr
Dodam od siebie, że model jest na tyle źle zoptymalizowany, że czasami sama gra się laguje przy przełączaniu po kamerach (wewnętrznej, zewnętrznej...) i czasem dostaje takich czkawek, że z 40 fpsów spada do 10.

06.11.2017 21:42
Szukaj postów Cytat
 Podziękowania za post: zenek1000 , kacper11179

Twórca vZTM Warszawa
Użytkownicy
Liczba postów: 170
Dołączył: 04-2015
Podziękowań: 72
Post: #30
RE: Metropole Ruhr
Wyszedł Update #1 do dodatku. Została poprawiona ogromna ilość rzeczy w Solarisach, dodano do nich nowe setvary oraz wykonano kilka poprawek na mapie: http://projekt-gladbeck.de/forum/showthr...8#pid18908:P


Pomogłem? Podziękuj w formie reputacji!
06.11.2017 23:21
Szukaj postów Cytat
Odpowiedź 




Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości

Forum Strefa-OMSI.pl

Tematyczne Forum dotyczące najpopularniejszego symulatora autobusu - OMSI. Zapraszamy do rejestracji i aktywnego udziału w Społeczności.

Strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis lub odczyt wg ustawień przeglądarki.

Współpracujemy z:

Polecamy także: