Strefa OMSI

Pełna wersja: Projekt Mainz (+ MAN Lion's City G)
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2 3 4 5
[Obrazek: bHNqD0i.jpg]

Projekt: Projekt Mainz (+ MAN Lion's City G)
Wersja: 1.0
Osoby zaangażowane w tworzenie projektu:
O 405, Lenni, Tobi, Busfan1997, FW online, RLP-zegar, Msnbl13, MAN-Busfahrer, Morphi, Yannick99 i wiele innych, których znajdziecie w readme.

Źródło: Zarejestruj się bądź zaloguj by zobaczyć zawartość. Please register or login to show this content.


Opis:
W końcu światło dzienne ujrzał długo wyczekiwany "Projekt Mainz".

Do dyspozycji mamy dwie linie: 68 oraz 54E.
Autor do paczki dorzucił także autobusy MAN Lion's City oraz MAN Lion's City G, czyli 12 i 18m wersje pojazdów.


Uwaga! Plik hof "ESWE Verkehr MZ"znajdujący się w folderze LC G jest przeznaczony tylko dla linii AI 6, 9, 28 i 45. Plik hof dla pojazdu gracza to "Mainz.hof"


Screeny:
[Obrazek: mw4CUWs.jpg]
[Obrazek: 6tiJbzk.jpg]
[Obrazek: zmRDi89.jpg]
[Obrazek: XYs74C0.jpg]
[Obrazek: 6VX3Of3.jpg]
[Obrazek: GOBwgNd.jpg]

Prezentacja video:






Cóż, mapa ma typowo "niemiecki" klimat, więc nie przypadła mi do gustu, co nie znaczy, że nie jest ładna. Dużo dedykowanych obiektów pozytywnie wpływa na cały jej wygląd. Niestety, dla mnie niegrywalna, FPS-y spadają do 5-6 w rejonie dworca. Dla porównania dodam, że taki Wrocław śmiga bez zająknięcia...

Co do przegubowego MAN -a, pulpit taki sobie, VDO z Solarisa bije go na głowę, ale nie jest tragicznie. Dźwięki oblecą, ładnie słychać świszczenie turbiny, więc to na plus;) Co do bryły to się nie wypowiem, dla mnie jest ok, choć na pewno idealna nie jest. Nie podobają mi się też tekstury, paint w pełni! Sama wydajność modelu strasznie słaba. Znalazłem tez kilka skandalicznych błędów - na przykład kierunkowskaz nie odbija, trzeba ręcznie wyłączać, jak w Ikarusie:( Ogólnie w deficycie przegubów jakoś to Manidło ujdzie, ale dolnej części ciała nie urwie na bank...
Nie, nie i jeszcze raz nie. Przejechałem się jeden kurs i stanowczo odradzam. jakoś wykonania woła o pomstę do nieba. Mógł się podobać na początku debiutu OMSI ale nie teraz, nie wtedy gdy poziom, tak jak w przypadku map wzrósł ogromnie. Ktoś kiedyś powiedział że brazylijskie modele to z zewnątrz ładne a w środku kupa. Ten MAN nawet z zewnątrz odstrasza. Tekstury, jakoś wymodelowania... Kilka przykładów:

[Obrazek: 96605592143764013431.jpg]
[Obrazek: 99407918366253987055.jpg]
[Obrazek: 12984980614951359154.jpg]
[Obrazek: 68216826363617657747.jpg]
[Obrazek: 91921429825010069123.jpg]
[Obrazek: 29263029985640752128.jpg]
[Obrazek: 15477410584855979165.jpg]

Dźwięki przemilczę,... Podsumowując, stanowczo nie polecam. Mapy nie ocenie bo nie jeździłem i nie zamierzam.
Tak jak @viking - również zachwycony nie jestem MANem. Nie ma sensu pisać tego samego co kolega.

Co do mapy - ciekawy układ dróg. Czasami trochę skomplikowany. Osobiście lubię takie udziwnienia i to jest na plus. I to na tyle z plusów.:-)
Przejechałem na szybko trasę 68 (jak dobrze pamiętam) na pusto. Sporo obiektów dedykowanych. Mamy nawet most pod którym pływa długa barka. Jednak jakość wykonania nie powala na kolana.

Przejrzałem również na szybko posty na oficjalnym forum. Widzę, iż ludzie są raczej zadowoleni.
Najwidoczniej my jesteśmy przyzwyczajeni do innego poziomu. Lepszego.. I lubimy wybrzydzać.
Ciekawi mnie - kto pierwszy napisze, że dla niego projekt to "bomba" :-)
No to teraz ja może poddam tę mapę i wóz pod ocenę. Jednym słowem wozy są Okropne! Pełno jakiś niedociągnięć, sterownik totalnie nieczytelny i "zryty", a wszystkie inne elementy ho ho wyglądają jakby były skopiowane z Symulatora autobusów i tramwajów lub po prostu z vBusa. Toż to jest godne porównania z brazyliskim MEP-em. Jedyne, co ja widzę u nich na plus to to, że są wersje przegubowe. Czyli ocena za autobusy ode mnie to 1/10.
Przyszła kolej również na mapę. Mapa jest dosyć monotonna i nieciekawa. Atutem jest to, że są w niej zapowiedzi przystankowe oraz wykonanie niektórych zatoczek przystankowych. Pomimo tego, że uwielbiam niemieckie mapy, to ta nie zasługuje u mnie na nic, jak na wywalenie do kosza i tak właśnie zaraz zrobię, bo ta mapa nie ma prawa pozostać dłużej u mnie na dysku, jak i te autobusy.
Stanowczo Odradzam Pobierania !
Ogólna ocena 2/10! (Tragedia)
Jeszcze dodam od siebie kilka rzeczy. :

Słońce wpada przez karoserie ?

[Obrazek: 87279197682071214615.jpg]

Nie skomentuje

[Obrazek: 77093625865020381021.jpg]

Na plus że pasażerowie wsiadają także drugimi drzwiami

[Obrazek: 24460087375286148611.jpg]

I kolejny minus, gdy chcemy wydać resztę ze sprzedarzy biletów pasażer kupujący bilet się buguje i już nie możemy nic nacisnąć. Następny, gdy włączymy światło nad kierowcą działa, ale już jego źrodła nie widac. Ani żarówki ani nic. Światło jest ale chyba z nieba...
Jest tutaj wersja MAN NG313 ?
Jest, NG313 Lion's City. O ile faktycznie nie wygląda to ciekawie, to muszę obronić sterownik - sterowniki z kasą IVU faktycznie mają takie żarówiaste kolory.

Wysłane z mojego GT-I9195 przy użyciu Tapatalka
A czy wozy są FPS-o zerne? Bo zastanawia mnie czy można ich użyć w ruchu AI?

Wysłane z mojego LG G3 przy użyciu Taptalka
Jestem po jednym kursie linią 68 i sama mapa jest dobrze wykonana. Asteron pisał, że widzi spadki FPS'ów, lecz u mnie wszystko śmiga na 25 -30 FPS (dodam, że gram na średniej jakości laptopie). Co do autobusu... jest źle. Pulpit brzydki, od zewnątrz nie powala. Bardziej by się nadał na ruch ai, gdyż nie jest FPS'o - żerny.
Stron: 1 2 3 4 5
Przekierowanie