Strefa OMSI

Pełna wersja: Warszawa Rembertów (v1.0)
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2 3 4 5
(10.07.2015 11:23)Ikarus 132 napisał(a): [ -> ]A ten problem to już występuje tylko u Ciebie - gra się po prostu zbugowała.
Nie tylko u niego.
U mnie parę razy autobusy przy AONie skręcając w lewo zaczęły jechać w kierunku Ratusza i PKP po chodniku. Do tego 199 w berlińskim malowaniu, ale to zapewne brak odpowiedniego malowania, musiałbym sprawdzić w ailist.
To może ja wyrażę swoją opinię. U mnie mapka działa dobrze, stałe 30 fps, ale powodem tego jest raczej dość dobry komputer (i7 3630QM, 2x GTX 650M w SLI). Normalnie autobusy są białe, sugerowałbym dodanie linku do malowań, w dodatku na odcinku od AON do PKP autobusy jeżdżą po chodniku. Na pętli Remebertów Kolonia, na lewym peronie, autobusy blokują się nawzajem, nie omijają się nawzajem. Raz również 196 w kierunku do Rembertowa Kolonii 03, autobus zatrzymał się na pasie w przeciwną stronę, pomiędzy Kolonią 02, a "Beretami". Jeżeli chodzi o obiekty, mapka jest cudna, szczególnie spodobal mi się dworzec. Podsumowując: po poprawie warstwy technicznej mapa byłaby zdecydowanie b. dobra, lecz bez poprawy/dodania kilku ścieżek dla autobusów AI mapa jest dość słabo grywalna.
(10.07.2015 11:23)Ikarus 132 napisał(a): [ -> ]A ten problem to już występuje tylko u Ciebie - gra się po prostu zbugowała.

Zapewniam cię, że z żadną mapą takiego problemu nie miałem.

Kolejny problem jest taki, że po wybraniu rozkładu jazdy, w szoferce nie pojawia się spis przystanków i godziny przyjazdów. Nie jest to problem z autobusem (SU z Moki Modem), ponieważ tylko na tej mapie występuje coś takiego...
http://zapodaj.net/d3d5375202f61.jpg.html
1. Co do repaintów: przejedź się po mapie, to nawet będziesz miał adres strony, na której je znajdziesz.
2. Ścieżki będą poprawione, co już wyżej pisałem.
3. To, że autobus jedzie po chodniku to jest zwykły bug, ja też coś takiego miałem czasami na kilku mapach.
4. Jeżeli rozkłady są białe to albo skończyło się kursowanie, albo nie wiem co - bo sam z czymś takim się nie spotkałem.
Maciek3433 - Nie ma znaczenia czy na innych mapach masz ten problem czy nie. To jest OMSI 2. Jeśli autor/współautor twierdzi, że nie jest to winą mapy, to tak jest.
Co do punktu pierwszego to zwykły absurd... Jak użytkownik ma szukać strony ineternetowej na mapie żeby móc ściągnąć coś żeby mapa w 100 ze tak powiem działała.

Wysłane z mojego LG G3 przy użyciu Taptalka
Absurd czy nie absurd, nie będę tu publikował repaintów zrobionych na potrzeby vfirmy, ale w patchu znajdzie się zmieniony ailist z "czystym" warszawskim malowaniem, bo widzę, że to dużo daje do odbioru mapy.
Rozsądnym jest wyselekcjonowanie ok. 10-15 malowań i dodanie ich do paczki. Ja sobie malowania postanowiłem ściągnąć, niemniej jednego na 199 brakuje.
Dodam jeszcze, że spotkałem się z błędem rozkładu jazdy. Z każdego przystanku była taka sama godzina odjazdu, za to zgodna z rozkładem była godzina przyjazdu na pętlę.
Ogólnie jest sporo kwestii do poprawy, ale pierwsze koty za płoty. Z pewnością warto czekać na kolejne odsłony Rembertowa.
Osobiście żałuje, że przy takiej liczbie dedykowanych obiektów nie pokusiliście się o budynek Studium Wychowania Fizycznego AONu.
(10.07.2015 14:38)Ikarus 132 napisał(a): [ -> ]Absurd czy nie absurd, nie będę tu publikował repaintów zrobionych na potrzeby vfirmy, ale w patchu znajdzie się zmieniony ailist z "czystym" warszawskim malowaniem, bo widzę, że to dużo daje do odbioru mapy.

Po prostu ludziom "nie chce" się zmienić a trudne to nie jest.
Fakt ale można byłoby coś uwzględnić w pierwszym poście że malowania nie będą zamieszczone, lub podlinkować jakieś malowanie i do niego ai list napisać , tak jak poinformowaliście że mapa wymaga solarisów od alterra ,mod nighthaulera i moki mod, bo tak to wygląda jakby autor czegoś zapomniał wstawić..
Stron: 1 2 3 4 5
Przekierowanie