31.07.2015, 09:26
A widzisz, i tu Cię zaskoczę, bo tak brzmi NL223:
https://www.youtube.com/watch?v=R_w0PJImVAI
A tak brzmi NL223:
https://www.youtube.com/watch?v=2jItj68n10w
To samo, co w NL283. Jak już pisałem, tylko z jakiegoś względu post został wydzielony, w MANach 3 generacji montowano dwa silniki (D0836 i D2866, dzięki @szmelcedes) - ten z drugiego filmu jest częściej spotykany w Polsce, bardzo mało jest fabrycznie nowych NL223 z takim silnikiem w naszym kraju, natomiast Niemcy upodobali sobie ten z pierwszego filmu, brzmiący jak krypa I znowu, mam nadzieję, że nikt nie wydzieli:
Silnik z pierwszego filmu montowano w:
NL223
NL243
NL263
NL313
NL363
NL313-15
NL363-15
NG313
NG363
Silnik z drugiego filmu montowano w:
NM223
NM283
NL223
NL283
Jeśli się gdzieś mylę, to proszę mnie poprawić, bo piszę tylko z własnego (a więc dość krótkiego) doświadczenia. Dodatkowo ten drugi silnik brzmi zupełnie inaczej z Voithem, a zupełnie inaczej z ZF - dopiero po 20 minutach jazdy NL223 z ZF i takim silnikiem zauważyłem, że to ten Tyłek już został ruszony, materiały zbieram, na zdjęcia i filmy pójdę jak tylko będę miał czas po powrocie do Poznania.
https://www.youtube.com/watch?v=R_w0PJImVAI
A tak brzmi NL223:
https://www.youtube.com/watch?v=2jItj68n10w
To samo, co w NL283. Jak już pisałem, tylko z jakiegoś względu post został wydzielony, w MANach 3 generacji montowano dwa silniki (D0836 i D2866, dzięki @szmelcedes) - ten z drugiego filmu jest częściej spotykany w Polsce, bardzo mało jest fabrycznie nowych NL223 z takim silnikiem w naszym kraju, natomiast Niemcy upodobali sobie ten z pierwszego filmu, brzmiący jak krypa I znowu, mam nadzieję, że nikt nie wydzieli:
Silnik z pierwszego filmu montowano w:
NL223
NL243
NL263
NL313
NL363
NL313-15
NL363-15
NG313
NG363
Silnik z drugiego filmu montowano w:
NM223
NM283
NL223
NL283
Jeśli się gdzieś mylę, to proszę mnie poprawić, bo piszę tylko z własnego (a więc dość krótkiego) doświadczenia. Dodatkowo ten drugi silnik brzmi zupełnie inaczej z Voithem, a zupełnie inaczej z ZF - dopiero po 20 minutach jazdy NL223 z ZF i takim silnikiem zauważyłem, że to ten Tyłek już został ruszony, materiały zbieram, na zdjęcia i filmy pójdę jak tylko będę miał czas po powrocie do Poznania.