Strefa OMSI

Pełna wersja: Mapa Praha - Linia 235 (v1.1)
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2
[Obrazek: Cz0uo8V.jpg]

Projekt: Praha - Linia 235
Wersja: 1.1
Autor: AFG (AddonsForGames)
Źródło: Zarejestruj się bądź zaloguj by zobaczyć zawartość. Please register or login to show this content.


Opis:
Równo (chociaż z małym, 1,5 godzinnym opóźnieniem) z północą wybiła godzina premiery mapki Praha.

Dodatek oddaje nam do dyspozycji 4 linie, 3 warianty jednej trasy + odrębną linię 780.
Linie 142, 211 oraz 235 obsługują trasę z Nových Butovic do Velkou Ohradu, trasa ma ok 6,3km (w rzeczywistości obecnie skrócona do 3km) i przebiega w pd-zach części Pragi.
W pobliżu trasy linii położone jest też centrum biznesowe, w związku z czym postanowiono uruchomić linię 780, która połączyła Nove Butovice z Galerią Butovice, wybudowaną kilka lat temu.

Screeny:
[Obrazek: 0Oked2y.jpg]
[Obrazek: KMpcfQh.jpg]
[Obrazek: e7nSSqb.jpg]
[Obrazek: jKwmSXp.jpg]
[Obrazek: 02ULqgw.jpg]
[Obrazek: JnVzMwc.jpg]



Zrobiłem 3 kółka i to mi wystarczy aby wydać opinię o tej mapie.
Otoczenie ogólnie jest dość zróżnicowane i nie ma dużej monotonności jak na innych mapach, lecz w niektórych miejscach ma się wrażenie że mapa tuż przy drodze się urywa. Nie ma jak na mapie Szczecina że mamy obiekty jeszcze daleko od spilnów po to aby mapa nie była zbyt pusta. Na plus zasługują też swoje własne spilny co bardzo umila rozgrywkę.
Jedyne co mnie denerwuje to to że autorzy zastosowali dodatkowe AI a nie te podstawowe. Jak dla mnie i wielu innych jest to minus gdyż wiadomo że nie są one zbyt dobrze zrobione i potrafią zabrać sporo FPSów.
Rudyyyy...znowuu nie doczytałeś. W fold z mapą jest plik ailists high.cfg, jest to alternatywny ailist zawierający tylko domyślne samochody AI. Do poprawnego wczytywania mapy (żeby się nie urywała), jak piszą w instrukcji, trzeba ustawić wyświetlanie elementów na max:)

Zobacz do manuala, poszukaj na str. 7 obrazków z ustawień OMSI.
Siwy wiem:) Lecz mapy robi się po to aby wyświetlało i chodziło wszystko na różnych konfiguracjach bez ingerowanie w ustawienia użytkownika.
No to masz ten AI list, wystarczy że podmienisz i już zyskasz parę ładnych FPS.
(08.05.2013 13:02)Rudy napisał(a): [ -> ]Siwy wiem:) Lecz mapy robi się po to aby wyświetlało i chodziło wszystko na różnych konfiguracjach bez ingerowanie w ustawienia użytkownika.

Na pewno nie po to, bo mapy robi się do jeżdżenia na nich.

Ja nie wiem, mi na moich ustawieniach jakie miałem wszystko śmiga. Mapa robi na mnie fajne wrażenie, nie jechałem linią, ale sprawdziłem wszystkie "tytułowe miejsca" oraz ich okolicę i jedyne co mnie razi, to właśnie te kończące się drogi, lub brak obiektów na drugim planie, super są tekstury, budynki i w ogóle obiekty, boczne dróżki, gdzie np. można sobie "zamieszkać". Lubię tak np. podstawić sobie autobus na podwórko, że to niby mój prywatny itp. Trochę żre FPS, ale tylko w kilku miejscach. Bardzo szczegółowo odwzorowane ulice, niezłe repainty, ogółem jest super. Oceniam ją na 10/10. Pomijam drobne błędy, polecam tym, którzy mają trochę lepsze komputery.

Pozdrawiam.

Edit: A, jeszcze zapomniałem, fajne są też modele statyczne autobusów, nawet jeden przegub jest. W miasteczku są też statyczne autokary.
Z tego co piszą na oficjalnym forum dodatku, to nowy patch powoduje jeszcze więcej błędów i nie jest zalecana jego instalacja.
mapa świetna optymalizacja dobra więc nie ma co zarzucić, ale czy mógł bym wiedzieć co to za autobus na screenie ?:)
@JamnikPospolity Oczywiście to Renault/Karosa Citybus 12M (nazwa dziwaczna, gdyż najwyraźniej jest to jakby francuskie Renault produkowane w czeskiej Karosie). Jego model jest dostępny na niniejszym forum Zarejestruj się bądź zaloguj by zobaczyć zawartość. Please register or login to show this content..
Stron: 1 2
Przekierowanie