20.09.2015, 17:47
20.09.2015, 17:50
Jest taka możliwość ale moja część modyfikacji obejmuje tylko wersje VDV także droga wolna
20.09.2015, 19:36
W pierwszym poście dostępny jest kolejny fix, oznaczony numerkiem 1.2, naprawiający błędy i bugi, między innymi:
- Wsiadanie/wysiadanie pasażerów naprawione (ponownie)
- Naprawiona wersja 3 drzwiowa
- Drobna poprawka wyświetlacza VDV
- Dodana nowa zmienna do .cti var_brak_opoznienie_manual [gdy aktywna nie ma opóźnienia w zamykaniu drzwi ręcznie z pulpitu (coś o co wiele ludzi prosiło)]
Życzę przyjemnej jazdy!
- Wsiadanie/wysiadanie pasażerów naprawione (ponownie)
- Naprawiona wersja 3 drzwiowa
- Drobna poprawka wyświetlacza VDV
- Dodana nowa zmienna do .cti var_brak_opoznienie_manual [gdy aktywna nie ma opóźnienia w zamykaniu drzwi ręcznie z pulpitu (coś o co wiele ludzi prosiło)]
Życzę przyjemnej jazdy!
20.09.2015, 20:00
A w drugich drzwiach dodaliście dźwięk ostrzegawczy?
20.09.2015, 20:02
Tak, był dodany od wersji 1.0
21.09.2015, 20:55
W pierwszym poście dostępna finalna wersja 1.3 poprawia ona:
- bład z aktywacją fotokomórek przez dźwignie hamulca przystankowego
- nowa zmienna do .cti var_brak_opoznienie_manual posiada trzy opcje:
0 - opóźnienie zamykania drzwi
1 - brak opóźnienia i drzwi zamykają się jednoczenieście z alarmem
2 - brak opóźnienia i drzwi zamykają sie po alarmie
- bład z aktywacją fotokomórek przez dźwignie hamulca przystankowego
- nowa zmienna do .cti var_brak_opoznienie_manual posiada trzy opcje:
0 - opóźnienie zamykania drzwi
1 - brak opóźnienia i drzwi zamykają się jednoczenieście z alarmem
2 - brak opóźnienia i drzwi zamykają sie po alarmie
22.09.2015, 17:45
To ja mam jeszcze taką prośbę o urealnienie: czy możnaby podmienić działanie przycisków blokady połówki, CG i otwierania wszystkich drzwi? Przyciski są w dobrych miejscach, ale mają odwrotne działanie, tj.:
- przycisk CG to ten w modelu używany do otwierania wszystkich drzwi
- przycisk blokady połówki to ten w modelu włączający CG
- przycisk otwierania wszystkich drzwi to przycisk blokady połówki. Przy okazji w większości modeli jest on czerwony.
Zakładam, że nie jest to wiele pracy, bo wystarczy przepiąć działanie przycisków do innych... przycisków, a od razu model stanie się bardziej realny. Sama modyfikacja jak najbardziej na plus, jeździ się super, działa bardzo fajnie, tylko te przyciski ciut psują klimat.
- przycisk CG to ten w modelu używany do otwierania wszystkich drzwi
- przycisk blokady połówki to ten w modelu włączający CG
- przycisk otwierania wszystkich drzwi to przycisk blokady połówki. Przy okazji w większości modeli jest on czerwony.
Zakładam, że nie jest to wiele pracy, bo wystarczy przepiąć działanie przycisków do innych... przycisków, a od razu model stanie się bardziej realny. Sama modyfikacja jak najbardziej na plus, jeździ się super, działa bardzo fajnie, tylko te przyciski ciut psują klimat.
22.09.2015, 17:50
A po co skoro u każdego w mieście mogło być inaczej? A złe miejsce niby danych przycisków psuje Ci klimat?
22.09.2015, 18:10
Mi też pasowałaby podmiana działania tych przycisków Jeśli możesz wytłumaczyć jak to zrobić, też będę wdzięczny
22.09.2015, 18:22
Takie ułożenie przycisków MAN oferuje fabrycznie do wszystkich autobusów mających więcej, niż dwoje drzwi. Brak CG, blokady połówki czy leniucha albo inny ich rozkład jest tylko na zamówienie (jak choćby w Berlinie, gdzie jest od tego jeden przycisk do drzwi), natomiast ułożenia z tej modyfikacji nie widziałem nigdy w żadnym MANie.