Strefa OMSI

Pełna wersja: Manualne sterowanie drzwiami - MAN NG312
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2 3 4
A jest możliwość przeniesienia wewnętrznego PIXELA do wersji VöV?
Jest taka możliwość ale moja część modyfikacji obejmuje tylko wersje VDV także droga wolna;)
W pierwszym poście dostępny jest kolejny fix, oznaczony numerkiem 1.2, naprawiający błędy i bugi, między innymi:
- Wsiadanie/wysiadanie pasażerów naprawione (ponownie)
- Naprawiona wersja 3 drzwiowa
- Drobna poprawka wyświetlacza VDV
- Dodana nowa zmienna do .cti var_brak_opoznienie_manual [gdy aktywna nie ma opóźnienia w zamykaniu drzwi ręcznie z pulpitu (coś o co wiele ludzi prosiło)]

Życzę przyjemnej jazdy!:)
A w drugich drzwiach dodaliście dźwięk ostrzegawczy?
Tak, był dodany od wersji 1.0
W pierwszym poście dostępna finalna wersja 1.3 poprawia ona:
- bład z aktywacją fotokomórek przez dźwignie hamulca przystankowego
- nowa zmienna do .cti var_brak_opoznienie_manual posiada trzy opcje:
0 - opóźnienie zamykania drzwi
1 - brak opóźnienia i drzwi zamykają się jednoczenieście z alarmem
2 - brak opóźnienia i drzwi zamykają sie po alarmie
To ja mam jeszcze taką prośbę o urealnienie: czy możnaby podmienić działanie przycisków blokady połówki, CG i otwierania wszystkich drzwi? Przyciski są w dobrych miejscach, ale mają odwrotne działanie, tj.:
- przycisk CG to ten w modelu używany do otwierania wszystkich drzwi
- przycisk blokady połówki to ten w modelu włączający CG
- przycisk otwierania wszystkich drzwi to przycisk blokady połówki. Przy okazji w większości modeli jest on czerwony.
Zakładam, że nie jest to wiele pracy, bo wystarczy przepiąć działanie przycisków do innych... przycisków, a od razu model stanie się bardziej realny. Sama modyfikacja jak najbardziej na plus, jeździ się super, działa bardzo fajnie, tylko te przyciski ciut psują klimat.
A po co skoro u każdego w mieście mogło być inaczej?:P A złe miejsce niby danych przycisków psuje Ci klimat?
Mi też pasowałaby podmiana działania tych przycisków:P Jeśli możesz wytłumaczyć jak to zrobić, też będę wdzięczny
Takie ułożenie przycisków MAN oferuje fabrycznie do wszystkich autobusów mających więcej, niż dwoje drzwi. Brak CG, blokady połówki czy leniucha albo inny ich rozkład jest tylko na zamówienie (jak choćby w Berlinie, gdzie jest od tego jeden przycisk do drzwi), natomiast ułożenia z tej modyfikacji nie widziałem nigdy w żadnym MANie.
Stron: 1 2 3 4
Przekierowanie