Strefa OMSI

Pełna wersja: Jelcz PR110
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2 3 4 5 6 7 8
Witam. Od kilku tygodni wraz z Karmazynowym_Piekarzem pracujemy nad Jelczem PR110 do OMSI. Jak narazie planujemy dwie wersje - PR110M i PR110MM.


Nazwa projektu: JELCZ PR110
Bryła pojazdu: helvete
Modele: Ogon
Tekstury: Karmazynowy_Piekarz


Żeby rozwiać wątpliwości - model będzie darmowy.

Screeny:
[Obrazek: 52630537786692681778.png]
[Obrazek: 88219673254508235887.png]
[Obrazek: 52386904627263481009.png]
[Obrazek: 68445412752088964371.png]
[Obrazek: 46091101993891385202.png]
[Obrazek: 55691053530896153655.png]
Wiedziałem :iksde:. Do rzeczy: Brawa dla Helveta, ciebie Ogun i Karmazynowego_Ziomka, model prezentuje się świetnie, jedynie mnie martwi kwestia dźwięków, skąd weźmiecie je do PR110MM. 10/10, powodzenia i wytrwałości panowie!;)
O matko chwalcie pana za te tekstury oO wnętrze (przedział pasażerski) klasa. Brawo panowie, że ktoś konkretny wziął się za tego jelona.
Nie no model za przeproszeniem rozpierdziela system, ta bryła te detale, normalnie cud miód orzeszki. Następny polski model do OMSI. Ukłon po same kule dla was no i dużo wytrwałości przy tworzeniu.
Drzwi nie mają przetłoczeń dookoła szyb i górna ich krawędź jest umieszczona jak w Zemunie - za blisko śrubek i tych łapek czy jak to się zwie... A reszta bardzo ładna, widzę że na materiał na tekstury poszły m. in. ostrowieckie peerki.;)
Model pierwsza klasa, ale jedyne do czego bym się póki co przyczepił ( ten sam zarzut miałem do modelu Nicka ), to... wycieraczki. Według mnie i nawet nie tylko według mnie, ale na przeważającej większości zdjęć z gugla widać, że pióra wycieraczek w PRkach są trochę bardziej oddalone od siebie w początkowym położeniu ( odstęp między nimi wynosi średnicę lustra wstecznego ) - tym samym te pióra są mniejsze. W spojlerze zamieściłem poglądowe zdjęcie.

[Obrazek: Jelcz_Pr_110_Czerwonak_Pozna%C5%84_RB1.JPG]
W końcu ktoś, nazwijmy to - poważny, zabrał się za Peerke i tym razem można budzić w was nadzieję, że ten kultowy pojazd w końcu ukaże się w OMSI. Wygląda to jak do tej pory fantastycznie, klimat niewiarygodny. Co do detali nie będę się wypowiadać, bo się nie znam, a nie będę udawać znawcy, jednakże całość jest piękna:D
@Mervin Silnik w PR110MM to MAN D2566UH a skrzynia to ZF 4HP500. Więc z tym raczej problemu nie będzie.
A ściślej ujmując jest to dokładnie ten sam silnik co w MANach SD202, więc tylko zgrać te dźwięki z skrzynią ZF i po kłopocie
@Rudy: Wiem, dokładniej to był motur UH/205, a ZF pewnie też nie miauczał.
UWAGA! (dla tych co nie wiedzą jakie silniki w perce montowali)
PR110MM: jak u Rudego
PR110M: Silnik: Mielec SW680/78/1 185HP, skrzynia FPS Tczew S4-95 (4 biegi)

Sory za OT, takie info powinno być;).
Stron: 1 2 3 4 5 6 7 8
Przekierowanie