Strefa OMSI

Pełna wersja: Poznań T2 (Ogrody - Rondo Kaponiera) *MichałS.*
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Wraz z MichałS. wzięliśmy się od nowa do roboty. Wszystkie skrzyżowania oraz spliny są tworzone na nowo. Mapa będzie posiadała bardzo dużo obiektów dedykowanych.

Schemat linii:
[Obrazek: 13734557_1088926764514873_2028726436_n.p...e=578A90A1]

Screeny:
[Obrazek: p7GeoC7.jpg]
[Obrazek: CjitMOV.jpg]
[Obrazek: uL8Z1MJ.jpg]
[Obrazek: 8IdDcEp.jpg]
[Obrazek: yGmvKfH.jpg]
[Obrazek: uHLkIBJ.jpg]
[Obrazek: 6zjjM4I.jpg]
[Obrazek: 7KCd3bB.jpg]
[Obrazek: 4JQqAVy.jpg]
Filmy:


Pora zatem na aktualne screeny z prac. Póki co ukończone są skrzyżowania ul. Szpitalnej oraz na odcinku ul. Szamarzewskiego od Szpitalnej do Przybyszewskiego. Planujemy dokładnie odwzorować wszystkie charakterystyczne dla trasy linii T2 obiekty - w przygotowaniu są aktualnie bloki mieszkalne wzdłuż ulicy Szpitalnej.
[Obrazek: p7GeoC7.jpg]
[Obrazek: CjitMOV.jpg]
[Obrazek: uL8Z1MJ.jpg]
[Obrazek: 8IdDcEp.jpg]
[Obrazek: yGmvKfH.jpg]
[Obrazek: uHLkIBJ.jpg]
[Obrazek: 6zjjM4I.jpg]
[Obrazek: 7KCd3bB.jpg]
[Obrazek: 4JQqAVy.jpg]

Edit: Oznakowanie poziome wymienimy na własne z alphą, te strzałki są tymczasowe i tragiczne dla wydajności



Proszę nie zwracać uwagi na ruch, będzie on jeszcze poprawiony:)
Póki co to się przyczepię do znaków poziomych - strasznie walą po oczach. Poza tym zapowiada się dobrze, po samym układzie drogowym potrafię powiedzieć, gdzie jestem. Ostatni screen powala, jeśli cała mapa będzie wyglądać tak realnie jak to miejsce to będę katować. Powodzenia w pracach!
Stan zaawansowania prac to jakiś żart. Temat do natychmiastowego zamknięcia, bo na mapie obecny jest tylko układ drogowy, słowem - screeny niczego nie prezentują, nie nadają się do oceny, jedynie informują że ktoś właśnie wziął się do roboty. Oceniać można jedynie skończone miejsca - bo takie stanowić powinny spójną, estetyczną całość, tutaj niestety tego głównego elementu nie ma i długo nie będzie.
Screeny są do pokazania z tego względu iż układ drogowy jest zrobiony w 90% z OBIEKTÓW. Na tym właśnie chcieliśmy się skupić wyłapać błędy na obiektach. Nie obraź się, ale spójności to brakuje na Twojej mapie :E

Przytoczę może jeszcze słowa [Dzisiaj 13:41:09] eSeL: [Link] Ten chodnik, ten bruk i linie poziome na nim, mistrzostwo, mega realne
Sam podpis pod nickiem "Hejter przodowy" dużo mówi... I wygląda jak typowa zazdrość.
Jak powiedział @grubyw, Rembertów aż takie super nie jest a hejtujesz przodowo. Dzięki temu że współpracuję z moimi przyjacielami (sic, pozdro dla kumatych) wiem jak wygląda powstawanie mapy, wiem ile zajęło zrobienie tego co jest (a taki Michał potrafi siedzieć 16 godzin, dobrze mówię?, nad pracą).
A oceniać można chociażby jakość wykonania czy realizm - szkoda że autorzy nie wrzucili szerszego widoku Ogrodów, można by pokusić się o porównanie zdjęcie realne-screen z gry, poza oczywistą różnicą która wynika z samego faktu że OMSI to gra, wszystko jest odwzorowane w 100%.

"Temat do natychmiastowego zamknięcia [...]" -> to nie jest czasem wchodzenie w kompetencje ekipy forum? :v
Ostrzegam, że jeśli będziecie kontynuować prywatne wojenki to wszyscy polecicie za wszystkie możliwe do przypisania wam punkty taryfikatora (:iksde:).
Rembertów w wersji 1.0 nie jest autorstwa Solar Ikarusa 132, natomiast moim zdaniem 1.1 jest spójna i wygląda dobrze, w końcu miałem przyjemność się po niej przejechać.
Z kolei Te-dwójka wygląda na razie jak wczesna faza dobrze zapowiadającego się, dopracowanego projektu.
Zdecydowanie brakuje zróżnicowania w drzewach, tekstury podstawowej trawy i asfaltu zdecydowanie do zmiany w późniejszym czasie.

Post jest odpowiedzią na zarzut, który później został usunięty z postu @grubyw111.
Może coś dodam od siebie. Moim zdaniem, sens mają tylko screeny ze skończonymi terenami. Tak naprawdę do oceny nadaje się tylko jeden screen: http://i.imgur.com/4JQqAVy.jpg Wygląda to świetnie, w pełni zgadzam się z eSeLem. Jednak reszta screenów przedstawia układ drogowy-fajnie, tylko co z tego? Sądzę, że mapy realne osiągnęły taki poziom, że odwzorowanie układu drogowego w sklali 1:1 to nic szczególnego. To czy jest wykonany z obiektów czy ze splinów nie ma to najmniejszego znaczenia. Poza tym roślinność na screenach nie powala. Ikarus wyraził swoją opinię, która nie była bezpodstawna. Nie rozumiem krytyki Rembertowa. Brak spójności? Co ma więcej spójności mapa Rembertowa czy to: http://i.imgur.com/6zjjM4I.jpg ? Jak wydacie mapę, to jak najbardziej będziecie mogli krytykować inne mapy, podając swoją jako wzór;) Tylko, że to jest długa dość wyboista droga. Proponuje autorom może trochę więcej pokory? Warto czasami przyjąć krytykę na klatę nawet jeśli się nie do końca z nim zgadzamy, a nie atakować drugą stronę. Taka dyskusja donikąd nie prowadzi, a wywołuje niepotrzebne podziały.
Tyle ode mnie, życzę wytrwałości w dalszych pracach:)
Przekierowanie