Strefa OMSI

Pełna wersja: Mercedes O530(G)
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2
Mercedesy Citaro Facelift to najlepsze wozy we flocie PKM Katowice, niezależnie od tego czy jest to wersja O530, O530K, czy O530G. Pomyśleć, że już kilka dobrych lat jeżdżą i mają się naprawdę dobrze, a jazda nimi to sama przyjemność. Ostatnio jedynie dostrzegłem problem z fotokomórką przy drzwiach, która czasem dostaje wariacji i nie chce zamknąć drzwi.
O530G facelift to bardzo porządne autobusy. Nie ma co sie rozpisywać o nich, bo są zwyczajnie dobre w porównaniu do kebabow.
O530C2 to także dobre pojady. Pulpit jest bardzo ergonomiczny. W demówce zamontowano fajny wałek, by nieograniczać widoczności. Silnik dobrze wyciszony, jednak drażni lekka mułowatość, ale wiadomo ojro i te sprawy. Pneumatyka drzwi bez zarzutu, czerwona lampka ostrzegawcza fajnie nawiązuje do tradycji. Z zewnątrz design jest dość nowoczesny, ale jednak zachowano także pierwiastek klasyczny. Przedział pasażerski ujdzie (walek oddzielający kabinę przez całość jest bardzo fajny i przydatny). Caly efekt psuje jednak staromodna podsufitka z dziurami... Klimatyzacja z wersji demo jest bardzo wydajna co jest dużą zaletą.
Zastanawiam się, jak Mercedes mógł tak spaprać całkiem niezłe Citaro, tworząc tego Turkenbusa Conecto. Podsufitka z dziurami nie jest zła, przypomina mi niezniszczalne O405N2.
Ale jest już niemodna.:)
Ale przykładowo łódzkie Volva z lat 1998-2003 mają pełne podsufitki, a egzemplarze z 2007 roku mają podsufitkę z dziurami, Solarisy i Citara również. Conecto mają plastikową podsufitkę z jakimś ohydnym deseniem. O Jelczu to chyba nie ma co pisać:). Czy rodzaj podsufitki zależy od ceny ?
Pewnie można coś tam sobie zamówić, ale conecto ma właśnie taką, a citaro taką. Warianty mogą sie pewnie różnic tym gdy wóz ma luki dachowe.
Stron: 1 2
Przekierowanie