Strefa OMSI

Pełna wersja: Poradnik Ogona: Tworzenie obiektów w programie Blender
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Witam, jak pewnie zauważyliście na strefowym kanale YouTube pojawił się pierwszy odcinek mojego poradnika odnośnie modelowania obiektów do OMSI w programie Blender. W tym wątku na bieżąco będę odpowiadał na pytania i zamieszczał nowe odcinki.

1 - Podstawy


Ogółem poradnik jest na plus (którego dałem), ale mam małą uwagę.Jeśli ktoś nie lubi skalować ręcznie tak jak jest na filmie (a to może być niewygodne przy dużych budynkach).Wystarczy kliknąć klawisz N, a pojawi się okienko "transformacji", w które można wpisać odpowiednie wymiary (a także obrót, lokalizacje obiektu itp.), a potem bryłę tylko przeciągnąć na wysokość osi "y".Poniżej obrazek:
[Obrazek: 49095595407846380883.jpg]
Ja podałem metode ze skalowaniem, gdyż przy bardziej skomplikowanych budynkach jest to dużo wygodniejsze:D




Druga część poradnika:D
Ja mam pytanie, tworze wszystko jak na filmie, identyczny budynek rozmiarowo a po wczytaniu w grze wychodzi mi taki kwadracik jak na zdjęciu. Co robię źle?[Obrazek: kostka.png]
(23.05.2022 00:25)matiswa00 napisał(a): [ -> ]Ja mam pytanie, tworze wszystko jak na filmie, identyczny budynek rozmiarowo a po wczytaniu w grze wychodzi mi taki kwadracik jak na zdjęciu. Co robię źle?[Obrazek: kostka.png]

Też chciałbym to wiedzieć bo mam dokładnie to samo... Nic nie pomaga... Patrze na inne pliki innych twórców i robie jak oni... Ale taki ... że zadziała... Ani jpg. ani png... ani nawet kur... bmp! Raz działa, raz nie...
Weź tu potem nie pij...
Przekierowanie