Strefa OMSI

Pełna wersja: Starachowice (v3.0)
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2 3
Pobrałem mapę po raz pierwszy (wcześniej jakoś nie grałem w Starachowicach) i powiem że bardzo fajnie wyszła, obiekty, budynki i ulice odwzorowane bardzo realistycznie (choć jak na pierwszy raz wydają mi się trochę wąskie) no i bardzo atrakcyjne elementy otoczenia. Do tej pory wkurzyła mnie tylko jedna rzecz - za mały skręt przy Zakładach Mięsnych w Długą, żeby tam skręcić trzeba robić to z przeciwnego pasa a jest to manewr niezbyt bezpieczny bo nie wiadomo kto wyskoczy (a jak wiadomo AI potrafi być świrnięta). Z optymalizacją u mnie nie najgorzej, średnio 24-25 FPS (najniżej spadały do 16 choć było też ponad 30), a uruchamiałem to na kompie mającym 5 lat, do tego niezbyt często czyszczonym. A z błędów zauważyłem brak tekstury na budynku pryz Dworcu Zachodnim.
Ten brak tekstury nie jest winą ani naszą ani autorów tego obiektu. Jest to po prostu złe rozszerzenie tekstury, które nie wszystkie karty graficzne obsługują.
Przejechałem się linią 18 i muszę zgodzić się z przedmówcami. Mapa jest bardzo fajnie zrobiona i nie ma za bardzo do czego się przyczepić. U mnie FPSy oscylują w niektórych miejscach w granicach od 22 do 27 FPSów na najniższych ustawieniach. Co to potwierdza wcześniejsze wypowiedzi że mapa na słabszych sprzętach może być niegrywalna. W centrum średnio mam po 30 FPSów a na terenach pozamiejskich z 40. Tereny w których wyłapałem duże spadki to Dworzec, okolice przystanku Stary zachodni park miejski, okolice przystanku Konstytucji 3 Maja i Długa rondo.
Niewidzialna ściana mnie zaatakowała przed przystankiem Warszawka, Las:) ale zasadniczo polecam mapkę:)
Mapa ma fajny klimat i dobrze się po niej jeździ.
Problem jaki zauważyłem to zaatakowały mnie 2 niewidzialne ściany na linii 21 na odcinku leśnym (długie, szybkie proste w lesie), najpierw jedną zahaczyłem lekko i pasażerowie chcieli wyjść, a po chwili tak mocno się odbiłem od kolejnej, że su 18 złamał się na pół.
Dedalem nowe (realne) tekstury tej właśnie bialej kamienicy oraz poprawiłem dom handlowy wszystko przy dworcu.
Jeżeli autor będzie chciał mogę podesłać lub dodac w formie Fixu;)

[Obrazek: 05d51bbf54942e29gen.jpg]
[Obrazek: 83fb410961a3b64egen.jpg]
[Obrazek: 660ef954a765e938gen.jpg]
Link do FIXu tekstur;)

Zarejestruj się bądź zaloguj by zobaczyć zawartość. Please register or login to show this content.

Mam problem na mapie Starachowic i tylko na tej mapie nie dzialaja mi wyswietlacze :/
[Obrazek: 6ee79d014d181f07gen.jpg]
Miałem okazję przejechać się osiemnastką i trasę oceniam na 8/10. 2 odjęte punkty są za optymalizację, w jednym miejscu mam 18 FPS'ów a ZARAZ potem 51.
I tak czy siak mapa jest taka super jak Szczecin;)
Mapa Starachowice w wersji 3.0 jest dokładnie odwzorowana, ale piętą Achillesową tego projektu jest optymalizacja. Muszę to powiedzieć ale niestety w tym przypadku leży i kwiczy . Na pewno + za realność i odwzorowanie. Minusem jest jeszcze to że przy próbie robienia wierzchołków np. ronda, aby optymalizacja była lepsza, w efekcie końcowym wyszło że pół ronda to linie proste, a druga połowa odwrotnie. Moja ocena tej mapy to 6,5/10 -2pkt. za optymalizację i 1,5 za niezdarne próby zachowania FPS'ów. Jeżeli autor poprawi projekt ocena z mojej strony będzie wyższa. Pozdrawiam maksio510.
Przyszedł czas bym i ja coś powiedział o mapie. W poprzednie wersje nie grałem, więc nie wiem jak to wyglądało, ale klimat który panuje jest niesamowity. Wkońcu można poczuć polski klimat pełną gębą wzdłuż i wszerz. Podoba mi się pętla na Bocznej, jest bardzo klimatyczna. Okolice zakładów mięsnych też są niesamowicie zrobione. Userzy narzekają na optymalizacje, a ja mam Lenovo G50 i jakoś uciągnąłem Citaro na linii 21 ok. 14 FPSów, więc wystarczy pokombinowac i mapa jest przejezdna.
Stron: 1 2 3
Przekierowanie