Strefa OMSI

Pełna wersja: OMSI LOD (Level of Detail) - sposób działania.
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Mam pytanie w związku z optymalizacją pojazdu (lub jakiegokolwiek innego obiektu). Chce się upewnić, że rozumiem o co chodzi. Czy komentarz, dajmy na to

Kod:
[LOD]
0.1

powoduje, że bryły, które są pod nim określone są renderowane kiedy obiekt jest większy niż 10% rozdzielczości ekranu? I czy dopóki nie określę kolejnej wartości LOD to wszystkie obiekty będą się w ten sposób renderowały? Dajmy na to, że chce aby bardzo uproszczona bryła i uproszczone koła renderowały się od 10%, a już reszta autobusu od 25%, wpis musi wyglądać tak jak poniżej?
Kod:
[LOD]
0.1

[mesh]
bryla.o3d

[mesh]
kola.o3d

[LOD]
0.25

[mesh]
reszta autobusu
Musisz mieć jeszcze dodatkowo tekstury LoD_Alpha tak jak są w SDkach i odpowiednie wpisy, nie wiem czy to tylko nie jest od tego, by przy niskich fpsach zmniejszało jakość tekstur
Na OMSIWiki jest o tym artykuł, ale niestety w języku niemieckim, może mimo wszystko coś się rozjaśni: http://www.omnibussimulator.de/omsiwiki....?title=LOD
Przekierowanie