Witam, tak jak w temacie. Moja kierownica Logitech DFGT nie stawia oporu, mogę przekręcić ją jednym palcem. Przed wybraniem autobusu kierownica stawia opór a jak już wybiorę to prawie w ogóle nie stawia oporu. Mógłby mi ktoś powiedzieć jak ustawić kierownicę w programie logitech i w grze tak by stawiała opór? Grzebałem już w opcjach ale mało to daje.
Za wszelką pomoc dzięki
Witam.Ja mam co prawda G25 , ale to też logitech.W profilerze od Logitech-a mam wszystko ustawione domyślnie , zaś w samej grze są takie dwa suwaki w opcjach kontrolerów.Próbowałeś może nimi się pobawić ? Jest jeszcze jedna sparawa.Ja miałem podobny problem po wgrywaniu nowych autobusów do gry .Teraz jak mi się tadk dzieje to wgrywam paczkę Solarisów od AtLerra i wszystko wraca do normy.
@UP
A możesz mi pokazać swoje ustawienia z profilera i z gry ? Bawiłem się ustawieniami ale mało to daje.
To nie wina profilera, tylko suwaków w grze. Trzeba je przestawić, profiler nie pomoże w OMSI, aczkolwiek w innych grach tj. DiRT Rally zadziała.
A ja mam pytanie, też mam DFGT i chciałbym ustawić tak aby ona miała opów ale nie wracała do punktu 0 tak jak jest na filmie. Da się tak ustawić?
Opór przy skręcaniu odczuwasz dzięki temu, że kierownica "na siłę" wraca do punktu 0. Nie da się więc tak ustawić.
(17.11.2015 17:47)Mervin napisał(a): [ -> ]To nie wina profilera, tylko suwaków w grze. Trzeba je przestawić, profiler nie pomoże w OMSI, aczkolwiek w innych grach tj. DiRT Rally zadziała.
Jak nie pomoże. Ja tam sobie wszystko ustawiłem od przycisków po siły. W omsi można aby FF edytować i jeszcze jakiś jeden parametr. Ustawienia profilera mogą być globalne, bądź ustawione pod konkretne gry, więc nie wprowadzaj ludzi w błąd.
@up: Dopiero co dziś ustawiałem sobie, to przy omsi profiler ma zastosowanie przy blokadzie obrotu, przy daniu suwaków w grze całkiem w prawo pomogło, kierownica ciężej chodzi.
Cóż chyba każdy mi już wszystko wyjaśnił za co dziękuje. Co do opcji w grze- dt. kierownicy są tam tylko dwie a więc większość akcji z kierownicą
odbywa się w profilerze. Opcja "Centering Spring Strength" w profilerze chyba najbardziej daje efekty i kierownica staje się taka jak chce, choć szkoda że wraca do punktu wyjścia tak szybko i sama, a nie jak to w np. real force feedback w ets'ie.