24.05.2013, 12:16
Aby lusterka się "przemieszczały" (żeby obraz się w nich ruszał) musi być widoczne ponad 50% lusterka. Np. MANie Lion's City kawałek lewego lusterka który widać nie porusza się.
Edit.Jeśli ktoś chce cały czas widzieć lewe lusterko to polecam zapoznać się z tym:
W pliku *.BUS danego autobusu, w miejscu gdzie są lusterka wystarczy zamienić [add_camera_reflexion] na [add_camera_reflexion_2] i dodać na końcu 0.1 (tu nie jestem pewien, ale powinno działać w każdym autobusie, u mnie działa bez problemu). To samą komendę można zastosować do innych lusterek i kamer monitoringu, ale wtedy wydajność spadnie znacząco.
Edit.Jeśli ktoś chce cały czas widzieć lewe lusterko to polecam zapoznać się z tym:
W pliku *.BUS danego autobusu, w miejscu gdzie są lusterka wystarczy zamienić [add_camera_reflexion] na [add_camera_reflexion_2] i dodać na końcu 0.1 (tu nie jestem pewien, ale powinno działać w każdym autobusie, u mnie działa bez problemu). To samą komendę można zastosować do innych lusterek i kamer monitoringu, ale wtedy wydajność spadnie znacząco.