(04.08.2014 11:34)solariskuba napisał(a): [ -> ]połówka dla pasażerów pierwszych drzwi
W niektórych wersjach obie połówki są dla pasażerów, będzie zaimplementowana ta "bramka", którą było widać na filmach.
Szyberdachy nie będą elektryczne, bo takich nawet chyba nie było w m125m (może poza prototypem).
Pierwszy i drugi przycisk drzwi to te komendy od M&R, trzeci przycisk to <ky_bus_doorfront_2> a czwarty <ky_bus_doorfront_3>. Taki jest mój nowy standard i będzie używany w każdym kolejnym autobusie.
(04.08.2014 18:59)KaJotT3D napisał(a): [ -> ]Szyberdachy nie będą elektryczne, bo takich nawet chyba nie było w m125m (może poza prototypem).
Pierwszy i drugi przycisk drzwi to te komendy od M&R, trzeci przycisk to <ky_bus_doorfront_2> a czwarty <ky_bus_doorfront_3>. Taki jest mój nowy standard i będzie używany w każdym kolejnym autobusie.
Nie prawda, są elektryczne
https://www.youtube.com/watch?v=j1oq9hOyAnk
Nie dam sobie głowy uciąć, ale w katowickich Vecto też są chyba elektryczne szyberdachy.
Za to na pewno któraś seria rzeszowskich Vect CNG ma elektryczne.
W Lublinie #2246 ma na bank elektryczne szyberdachy.
kasper: No to napisałem przecież z wyjątkiem egzemplarza prototypowego
Więc jak wygląda sterowanie elektrycznymi szyberdachami w m125m, bo w m125m nigdzie nie widać przycisków z symbolami szyberdachów jak w ciotaro czy innych z VDO?
Ręczne szyberdachy w autobusie z niską podłogą, to chyba kierowca miał na wyposażeniu taboret albo chociaż ryczkę żeby sięgnąć do sufitu. To nawet w gniotach było dodatkowe orurowanie mocowane do szyberdachu z przodu.
Dużo MANów NLxx2 ma ręczne szyberdachy.., a jest to niskopodłogowiec, więc nie jest to dziwne.