Strefa OMSI

Pełna wersja: [v3.0] Jelcz M125M Dana/Vecto/Vecto CNG & M185M
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
M125M nie jest tak aż tak powolny, być może niektóre egzemplarze miały dziwne przełożenie mostu albo coś, ale u nas wyciągają 70km/h, natomiast nasze M121M są strasznie powolne i tu się mogę zgodzić że jadą ok. 60 km/h.
Tutaj dane techniczne Vecto z PKSu Rybnik i pierwszego CNG:
http://www.kmk.krakow.pl/jelcz_m125m_test.html
http://www.kmk.krakow.pl/jelcz_m125cng_test.html
Natomiast 70km/h to 3-biegowa skrzynia.
Wychodzę z założenia że: Jeżeli MAN NL223 i M125M mają ten sam silnik, tą samą skrzynię biegów, tą samą oś tylną to mają bardzo zbliżoną prędkość maksymalną.
A ze skryptów,to dodałeś już ten dźwięk który pojawia się po ponownym przełączeniu zaworu od drzwi?
Jak nie przestaniecie wałkować w kółko o tym samym, to zaraz posypią się warny. Wyjaśniliście sobie wszystko 5 postów temu i dalej wałkujecie to samo? Wymieńcie się numerami GG i możecie sobie nawijać o prędkości Danki do woli, ale tu już dość...
Po to jest wątek, aby w nim wyjaśnić wszystko i porozmawiać w kulturalnej atmosferze. Podkreślam: kulturalnej, więc nie rozumiem o co Ci chodzi. Jak Twoją domeną jest ucinanie ciekawych rozmów, ważnych, to Twoja sprawa, ale Twoje zdanie na ten temat nawet, jeśli jesteś moderatorem, nie powinno nikogo obchodzić. Tym bardziej, że poziom dyskusji nie zszedł.

Wszyscy jesteśmy ciekawi jak się sprawy mają co do tego wozu. Nasze dygresje w wypowiedziach mają ułatwić pracę autorowi wątku. Może w ogóle zakażmy dyskusji w takich tematach; "won na GG!!!" - jak zakażecie, wtedy masz prawo do psioczenia na mnie.

(29.01.2015 20:25)KaJotT3D napisał(a): [ -> ]M125M nie jest tak aż tak powolny, być może niektóre egzemplarze miały dziwne przełożenie mostu albo coś, ale u nas wyciągają 70km/h, natomiast nasze M121M są strasznie powolne i tu się mogę zgodzić że jadą ok. 60 km/h.
Tutaj dane techniczne Vecto z PKSu Rybnik i pierwszego CNG:
http://www.kmk.krakow.pl/jelcz_m125m_test.html
http://www.kmk.krakow.pl/jelcz_m125cng_test.html
Natomiast 70km/h to 3-biegowa skrzynia.
Wychodzę z założenia że: Jeżeli MAN NL223 i M125M mają ten sam silnik, tą samą skrzynię biegów, tą samą oś tylną to mają bardzo zbliżoną prędkość maksymalną.

Tzn. Może trochę źle się odniosłem co do prędkości maksymalnej. Chodziło o to, że ogólnie rzecz biorąc większość egzemplarzy jest dość powolna, więc zasadne uważałbym, aby w ciągu kilkunastu sekund nie pojawiło się na liczniku 65-75km/h

Pzdr.
(29.01.2015 21:26)Nesty napisał(a): [ -> ]Tzn. Może trochę źle się odniosłem co do prędkości maksymalnej. Chodziło o to, że ogólnie rzecz biorąc większość egzemplarzy jest dość powolna, więc zasadne uważałbym, aby w ciągu kilkunastu sekund nie pojawiło się na liczniku 65-75km/h
No o to właśnie chodzi. To 80 było i widać, że poszłaby jeszcze więcej ale silnik miał już ewidentnie dosyć, gaz był w podłodze, a i odcinek drogi powoli się kończył... Dla porównania nieskagańcowanym Solarisem w tym samym miejscu idzie jechać 110km/h.:P

KaJoT: Czyli sugerując się zdjęciami z kmk - CNG będzie mieć plastikowe Astromale?
Będę dopiero nagrywał kilka nowych dźwięków, w tym również ten od otwierania i zamykania awaryjnego.
Ale ja i tak zaniżyłem już moc silnika, bo gdyby wpisać tak jak jest w specyfikacji moment obrotowy to startuje jak rakieta w omsi:P
Będą min. 3 wersje CNG jedna z tymi plastikami (Astromal II) oraz wersja z nowszymi fotelami (Astromal 2000) i jeszcze "Fiction" z klimą i nowszymi drzwiami.
No to jeszcze zejdzie Ci sporo czasu:) Model już na tą chwile wygląda świetnie a dźwięki jeszcze dodadzą mu uroku:)
Prezentacja Jelcza M125M/4 Vecto CNG do symulatora autobusu OMSI. Ponadto zostały dodane nowe dźwięki, poprawione rolety, kilka bardziej zoptymalizowanych elementów.


Roleta jest obrzydliwa.
Według mnie roleta jest ok.
Przekierowanie