Strefa OMSI

Pełna wersja: [v3.0] Jelcz M125M Dana/Vecto/Vecto CNG & M185M
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Kołpaki będą zdejmowane?
Pokazywał Kajot kiedyś na filmie.
Sygnał otwierania drzwi jest świetny, a ponadto najczystszy jaki kiedykolwiek słyszałem w Jelczu. Zapowiada się super.
Aż szkoda, że filmik taki krótki. Wszystko prezentuje się bardzo fajnie. A co do rolet: należy liczyć się z tym, iż pojazd już swoje lata ma i (nie)stety niszczeje - jeżeli fotka było robiona w Dance to ok, jeśli nie to troszkę można by ją "upiększyć" :)

Czy przeniosłeś już to co planowałeś do M185M?
Roleta jest zrobiona w komputerze na podstawie zdjęć z Jelczy, być może jest za ciemna więc mogę ją lekko rozjaśnić.
Oczywiście, że kołpaki można zdjąć.
Obecnie pracuję nad M185M, trochę rzeczy już przeniosłem, ale jeszcze trochę zostało;)
Jesteś w stanie określić, co zostało do zrobienia i (z grubsza oczywiście) ile to potrwa? Chodzi mi o to, czy jest to kwestia miesiąca, trzech, czy roku.
Sterownik wyświetlaczy posiada skrypt automatycznych zapowiedzi ?
@KaJotT3D:

Kiedy zobaczyłem tego Jelcza Vecto CNG to byłem zachwycony. Wygląda jak realny. Tworząc twoje modele zadbałeś o tyle szczegółów, że są to pojazdy po prostu idealne.
Co do tych Jelczy to mam uwagę. Chodzi mi o dźwiek podczas hamowania z użyciem
Voith-owskiego retardera. W tym temacie pojawił się filmik z prawdziwego Jelcza Vecto i tam był właśnie dźwiek tego retardera. Był on bardziej słyszalny i inny niż ten, który jest w twoim Jelczu Vecto. Podobny dźwiek bardzo często słyszę w Krakowie w Jelczu M181MB/3. Pewnie mają te same, bądź podobne skrzynie biegów. Jest on bardzo charakterystyczny.
Obejrzałem również kilka filmików z rzeszowskich Vecto CNG z Voith-em i tam retarder wydaje chyba identyczny dźwiek co w Vecto i również jest bardzo dobrze słyszalny w autobusie.
Mam jeszcze tradycyjnie kilka pytań:
1.Jak będzie ostatecznie z tym wyświetlaczem wewnętrznym: zostawiasz tak jak jest, czy zmienisz na bardziej realną możliwość( tj. nr linii obok kierunku)?
2. Czy ten model będzie posiadał otwierane klapy jak to było w wersji 2.7? Pytam, bo narazie nie pokazałeś żadnych otwieranych klap w Jelczach.
3. Jak wygląda sytuacja z ZF-em do Vecto i Vecto CNG?
4. Czy jest w tych Jelczach to opóźnianie zamykania się połówek drzwi, o którym wcześniej wielokrotnie wspominałem?
Trudno mi się odczepić od tej sprawy.

Pozdrawiam i życzę powodzenia w pracach nad Twoimi idealnymi modelami!
Do zrobienia w M125M zostało jeszcze:
-tekstura brudu
-poprawa wyświetlacza wewnętrznego
-ewentualne dokończenie otwieranych klap (na początku był screen niektórych z programu do modelowania, ale jak będą to tylko zewnętrze)
-poskładanie pozostałych wersji
-kilka poprawek skryptowych i to chyba wszystko

Tak, automatyczne zapowiedzi są.

Retarder jest taki jak w M125M, być może za cichy, ale sprawdzę to jeszcze raz.
ZF do Vecto będzie taki sam jak ten co pokazałem, a do CNG 6-biegowy, prawdopodobnie zaprezentuję go w przegubie.
Opóźnienia zbyt w tym skrypcie drzwi "nie widać" (tzn. po modyfikacji zmiennych są bardzo niewielkie różnice) ale spróbuję jeszcze coś wymyślić.
A jeszcze mam pytanie czy będzie jakiś guzik do otwierania przez kierowcę pierwszych drzwi od zewnątrz ?
Przekierowanie