Wszyscy jak zwykle gadają jak to pięknie, a gówno wiedzą na temat wozu i jaki był w rzeczywistości... Porażka... Dla mnie tu wiele spraw jest niedociągniętych lub naciąganych:
Po 1. Od kiedy w Danach drzwi odbijały się?! Próbuję uzyskać na to odpowiedź, zero informacji...
Po 2. Nie czuć klimatu podczas zwalniania tempa autobusu, nic kompletnie. Jeśli zamierzasz wydać kilkanaście wersji, to wypadałoby to absolutnie poprawić i urealnić. Nie wyobrażam sobie przejażdżką wersji podobnych do Inowrocławkich (notabene: najwięcej było takich) obecną wersją Dany...
Po 3. Pierwsze słyszę dźwięk po tym, jak pasażer chce wysiąść danymi drzwiami. Przypominam, że Danki sprzed 2000 takiego czegoś nie miały!
Po 4. Od kiedy Dany posiadały ten dźwięczek "pssss", gdy stawały? Chodzi o 5:50/51.
Po 5. Rozumiem, że dasz modyfikację na zmianę dźwięku odpalania silnika tak, jak na tym filmiku ( realnym zresztą ):
https://youtu.be/63ObKXQJkb8?t=37s - ciut nieco dłuższy mógłby być, bo Dany się dość długo "załączały", ale da rade.
Po 6. Dźwięk z zewnątrz, skąd Ty to wytrzasnąłeś? Okropieństwo...
Po 7. Dźwięk nam dobrze znany w Dankach, podczas otwierania drzwi był DŁUŻSZY i GŁOŚNIEJSZY.
Po 8. Od kiedy Dany tak szybko się rozpędzały? Ten wóz ledwo co ciągnął do 50.
https://youtu.be/ULhy2TwoS5M - takie dźwięki posiadały Dany w większościach egzemplarzy. Proszę bardzo sobie porównać. A jak ktoś nie wierzy, proszę bardzo, jechać do miast innych i popatrzeć, a także pytać kierowców, którzy tym wozem jeździli. Oczywiście dźwięk otwierania/zamykania drzwi jest nowszy, ale to jest drobny szczegół, na filmiku kajota jest dobry, ale za cichy. Basta!
Podsumowując: jest gorzej niż w poprzednim filmiku (
https://youtu.be/btGCMmESmQw ). Mam gdzieś te bajery, skoro ewidentnie wóz przez ten czas stał się gorszy. Stan prac oceniam na 90%.
PS. Brałeś pewnie dźwięki z
https://youtu.be/B4B4yd5y4W8 - ech... Jeden z nielicznych egzemplarzy...