Strefa OMSI

Pełna wersja: [v3.0] Jelcz M125M Dana/Vecto/Vecto CNG & M185M
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Zrozumiałem, ale KaJot nie był pewien, więc napisałem post, żeby rozwiać wątpliwości. I mam nadzieję, że to zrobiłem;)
Dobra czyli postanowione hamulec przystankowy będzie trzymał aż do naciśnięcia gazu (w każdej wersji)
Jednak co do błędów to może jeszcze zmienię zdanie, zależy co M&R zaoferuje w MANie (tzn. jakie usterki dodają)
Co do wyświetlacza: Czyli autobusik gaśnie, a ewentualne kontrolki hamulca postojowego, "wagen halt" zostają?
Odnośnie sterowania zawieszenia: czy przyciski do regulacji poziomu działają "płynnie" im dłużej się je trzyma tym niżej lub wyżej jest autobus czy do określonego poziomu (jeden klik i autobus "idzie" na nisko lub wysoko) bo słyszałem różne wersje, a nie wiem która bliżej m125m?
Autobusik gaśnie w momencie wyłączenia się hamulca przystankowego, a "wagen halt" zapala się wiadomo - po wciśnięciu stopu;)
Co do regulacji zawieszenia to jest tak, że im dłużej się przytrzyma tym bardziej zmienia się położenie, nie tak że wciska się raz i idzie na max góra/dół:)
KaJot - nie mówię o takich wielkich usterkach typu "Błąd 666 - wypadł ci silnik" tylko drobnych - "awaria klimatyzacji", albo to, co podlinkowałem - poziom cieczy chłodzącej za niski.
(26.08.2013 05:54)KaJotT3D napisał(a): [ -> ]Nesty: No ja nie wiem jak tam jest ale domyślam się chodzi o to że hamulec puszcza dopiero po naciśnięciu gazu- można zrobić ale skąd mam wiedzieć, że w Jelczu też tak jest (skoro SD202 miał taki co ja mam to raczej też jest realny)
I jeszcze raz odnośnie FPSów: FPSy takie jak ma merc Juliana ma M125M na dzień dzisiejszy czyli to co na screenie + dużo obiektów zewnętrznych.
Silnik musi być, wersja low będzie też dostępna.
Gwoli ścisłości, według przepisów RD autobus miejski z automatyczną skrzynią biegów musi mieć blokadę, która nie pozwala na jazdę z otwartymi drzwiami. Proponuję zrobić takie rozwiązanie, że po lewej stronie (pod oknem) będzie bezpiecznik - nim będzie można odłączyć blokadę, ale wtedy, żeby było realniej - nie może ona działać nawet jeśli na światłach włączymy sobie przystankowy, bo to jest Awaryjne odłączenie hamulca przystankowego.
No to akurat też zrobione, że hamulec trzyma gdy się otworzy drzwi- być może tego wcześniej nie napisałem;)
Ale awaryjnego luzowania nie ma, jest tylko not aus (nie ma takiego czegoś w m125m)
(01.09.2013 13:20)KaJotT3D napisał(a): [ -> ]No to akurat też zrobione, że hamulec trzyma gdy się otworzy drzwi- być może tego wcześniej nie napisałem;)
Ale awaryjnego luzowania nie ma, jest tylko not aus (nie ma takiego czegoś w m125m)
Może i nie ma, ale skrzynka bezpieczników jak w każdym autobusie - być musi, podejrzewam że nad głową kierowcy. Tam jest mnóstwo bezpieczników, ale któryś musi być od przystankowego. Wiem, że to zawracanie głowy, ale po prostu byłoby super, jak byłaby możliwość odłączenia blokady. Przecież przystankowy zawsze może przyblokować - i co wtedy - brak możliwości dalszej jazdy...?
Bezpieczniki są w "ściance" za kierowcą pod klapą od strony pasażerskiej. Na razie w to się nie będę bawił, bo otwierane klapy z wnętrza znikną chociażby na rzecz otwieranych wywietrzników z tyłu i systemy awaryjnego otwierania drzwi. Jeżeli model będzie dość "lekki" to pomyślę o tym bo nieostre zdjęcie tego mam:P A zwolnienie awaryjne hamulca elektrycznego jak sama nazwa wskazuje pozwala odłączenie elektryki i ponowne jej włączenie;)
KaJoT, nie mógłbyś wydać ciepłego guzika do obecnej wersji Jelcza? Zdecydowanie odświeżyłoby to ten model przed wydaniem OMSI 2 i wersji 3.0 tego cudownego modelu. Jeżdżę nim codziennie, prowadzi się nieziemsko, ale brakuje mi tego CG. Byłbym cholernie wdzięczny:)
Wiesz, obecnie mam "rozkopane" pliki m125m pod wersję v3.0 i wolałbym się nie cofać do wersji obecnej;)
Tak się prezentują nowe obudowy zbiornika w Danie:
İmage
Po lewej z Dany '99 i '00 a po prawej Dana '98. Pozostałe wersje mają zwykłe siedzenia
Przekierowanie