Strefa OMSI

Pełna wersja: Projekt-Police
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2 3 4
OK. To zrobię tak. OGŁASZAM NABÓR NA BETA TESTERÓW. Potrzebuję 2-3 beta testerów zgłaszać się na PW:)
Popieram przedmówców. Ogromnym skokiem do przodu byłoby przygotowanie Polic realnych, na wysokim poziomie oraz połączenie projektu ze Szczecinem ( który prędzej czy później i tak w mojej ocenie dotarłby w te strony ). Podstawą dla Ciebie będzie chyba dotarcie do podkładów ( geodezyjnych ) na bazie których będziesz mógł perfekcyjnie odwzorować mapę.
Życzę powodzenia, będę wspierał jako częsty bywalec ZPL.

edyta: wydajnością przy ewentualnym połączeniu, w dobie omsi2 pod które zapewne by wszystko było tworzone, nie należy się raczej obawiać.
Temat Otwarty dla Interesantów, a ja was chciałem poinformować o Końcu naboru na Beta Testerów:) Ale potrzebuje lakierników;) Więc zgłaszać się na PW
Drodzy forumowicze ponieważ mam problemy z obsługą Blendera mam do was pytanie jaką wiatę użyć AMS czerwoną czy FG ? Chyba że znajdzie się osoba która wymodeluje oryginalne:)
AMS Czerwona lepsza:P . Powodzenia;) .
Trochę dziwnie, mało masz zrobione i już chcesz beta testerów, nie masz jeszcze 50% mapy i już myślisz o połączeniu ze Szczecinem. Nie lepiej skończyć później się zastanawiać o ewentualnych dalszych czynnościach?
Prace Układu dróg wynoszą 55%, Otoczenie 15%, Reszta około 5,5%. Więc ja wiem kogo i po co biorę na Beta Testerów bo oni są z Polic i najlepiej wiedzą jak to jest i czy jest dobrze:)

/ Cytując zgłoszenie posta: "Police to policja po angielsku. Polska odmiana nazwy tej miejscowości to "Polic" (oni są z POLIC). /
Witajcie, rozważam skrócenie linii 111 do przystanku Police Rynek a wydłużyć o 106 do Głębokiego. Co wy na to ?
Lepiej będzie jak najpierw pokażesz jakieś nowe screeny, o ile coś nowego w ogóle zrobiłes:)
Zrobiłem ale układ dróg a teraz czekam na jedno skrzyżowanie ale spokojnie w najbliższym czasie ukaże się parę screenów wiec...;)
Stron: 1 2 3 4
Przekierowanie