Nie chcąc dublować pochwał, jakże zasłużonych, powiem tak: Mapa świetna i klimatu polskich dróg dodatkowo dodaje kilka polskich aut.
Budynki zróżnicowane i również nawiązują klimatem, nawet jeden z bloków przypomina mi taki, w jakim kiedyś mieszkałem,
z kolei inny z nich idealnie przypomina taki w jakim mieszkam obecnie .
Bardzo ładna tekstura wody na jeziorku i wspaniałe boisko blisko pętli na 'Hubalczyków' . Ciekawy układ ulic, zabudowań, sama trasa również.
Nie ma pustek, a ulice nieużywane sięgają na tyle głęboko, że przegapiwszy helperek nie od razu zorientowałem się, ze jadę donikąd.
Mamy też ładny śpiew ptaszków (w nocy świerszcze i delikatne "puhnięcia" sówki) i inne odgłosy, np wieczorem słychać lepiej plusk wody
.
Byłbym zapomniał, ładnie jest na Hubalczyków wieczorem, zwłaszcza w oddaleniu.
No troszkę humor psują ściany i autobusy wjeżdżające na chodnik, fajny też byłby pociąg jeżdżący po torach na wiadukcie,
choć to ostatnie to raczej smaczek lub nawet taka fanaberyjka
.
eSeL zrobił nam prezent na Mikołaja i doceńmy to, a że FP 3 nie miało ścian ? -
trudno, oby następny projekt był super idealny, skoro ten jest niemal idealny.
Takie Faprześno bis , ale zwyczajnie inne, raczej nie gorsze i też nie do podrobienia.
Czy krótka linia jest minusem - sądzę, że .. NIE ! - eSeL zafundował nam dawno temu FP 3 i tam mamy 3 trasy,
w tym najdłuższą spośród dostępnych, z Kosakowa do Grabowa.
Krótka linia ma tę zaletę, że chcąc jeździć dłużej - jeździmy kilka rundek (bądź wybieramy w/w) i się nie nudzimy.
Zaś mając mniej czasu na zabawę w Omsi możemy podróżować po elegancko zrobionej mapie,
której zalety zostały przez nas wymienione (choć z pewnością jeszcze nie wszystkie
)
Za dobre chęci i wiele pracy włożonej w projekt, także za cierpliwe znoszenie naszych wybrzydzań i syceń
należy się dobra ocena, to z pewnością zachęci do dalszych projektów i chętnie poczekamy dłużej, aby takowy ideał otrzymać
może już w następne Mikołajki
...ta-dam !! przyznaję 9.5 / 10 - bez ścian byłoby te 11 / 10
Osobista refleksja nad koniecznością wyłączenia kolizji - odejmuje realizmu, lecz zwiększa nieco swobodę.
@pause1 - mam mapę z poprawki (tak, nadpisałem wsio oprócz splinów od Marcela) i ... też przyłożyłem i to nie jeden raz, być może obiekt miał mesh z z kolizją,
nie wiem, i nie umiem tego sprawdzić, który to, mimo to spróbuję przejechać ponownie. EDIT: ściany są nadal, nawet w wersji mapy z linka @mati555