Strefa OMSI

Pełna wersja: Solaris Urbino PL - Mega Pack
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
@Prezes1121 Chodzi Ci pewnie o Poznań Pitorasa, dobrze myślę?
Mam dość dziwny problem otóż po zmianie pojazdów z Solarisów BVG na te z SUPL 1.6 zaczął pojawiać się taki problem, że raz wywala błąd o braku jakiegoś jpg czy coś takiego, a następnie po jakimś czasie pokazuje mi białe tekstury, które są dobrze przypisane i nie mam pojęcia co to może być (wpisy do tekstur są prawidłowe). Wcześniej przy Solarisach BVG też przynajmniej jedna tekstura była biała podczas gry.

Podsyłam moje logi:

http://hostuje.net/file.php?id=ce5e3d77c...3610095f0a
Ło ja cie Panie, ale burdello w Logfile:D
Z tego co widze masz 2x solarisa. Jeden w katalogu "Solaris" drugi "Solaris 1.7"
Strzelam że coś tutaj jest pokiełbaszone. Skasuj wszelakie inne (przenieś w inny katalog) żeby nie ładował tego "Starego"
A najlepiej, pobierz jeszcze raz Solary 1.7, i broń boże nie zastępuj starej wersji nową.
Następnie, i to mialem dokładnie to samo,
Kod:
*Sound vehicles\Solaris Urbino PL\sound-solaris\KierunkowskazOFF.wav could not be loaded! - Error: Tried to create a DSBCAPS_CTRLFX buffer shorter than DSBSIZE_FX_MIN milliseconds. (-2005401420)*
To powoduje po jakimś czasie zugriffa i pomaga jedynie reset OMŚ.
https://drive.google.com/open?id=1hhMcRL...bG_6xUM3ha Sciągnij to, rozpakuj, zastąp, błąd zugriffa powinien zniknąć, a przynajmniej ten jeden, bo na 100% wywali zugriffa po jakimś czasie

Poinformuj czy zadziałało
Cytat:Z tego co widze masz 2x solarisa. Jeden w katalogu "Solaris" drugi "Solaris 1.7". Strzelam że coś tutaj jest pokiełbaszone. Skasuj wszelakie inne (przenieś w inny katalog) żeby nie ładował tego "Starego"

Którego konkretnie oraz co dokładnie mam pokasować (lub przenieść)? Bo chyba nie do końca zrozumiałem o co chodzi tzn co dokładnie i w jakiej kolejności mam zrobić, aby działało poprawnie.
Wypiernicz wszystkie stare Solarisy Mega Pack Mod i wgraj od nowa najnowsza wersje 1.7. Potem sciagnij to z mojego linku, zastąp pliki.
Na razie działa, ale pojawił się kolejny problem tzn jak usunąć lampki ponieważ chcąc zachować realizm związany ze SPAD'em nie mogę usunąć tych lampek, tzn w pliku cti dałem wartość 0 czyli powinno ich nie być, ale są tak więc chciałem się zapytać co mogę zrobić, aby je usunąć z konkretnego malowania:

Cytat:[setvar]
brak_lampek_drzwi
0

[Obrazek: 20180420015831_1.jpg]

Bo np w wersji z silnikiem euro6 tego problemu nie mam:

[Obrazek: SPPK_3057.jpg]

Podobny problem mam w kilku innych malowaniach z silnikiem euro5.
Z tego co się orientuję to ten setvar działa przy ustawieniu "1", wtedy lampek powinno nie być.
Niestety problem występuje w dalszym ciągu i to zaczyna mnie już nieco irytować ponieważ w każdym malowaniu dla silników EURO 4 i 5 pojawia się ten sam problem pomimo wyłączonych lampek drzwi. Dziwi mnie natomiast fakt iż w wersji silnika EURO 6 tego problemu nie ma, a żeby było jeszcze zabawniej to we wszystkich pojazdach Ailists pojawiają się również światła do jazdy dziennej, które również są wyłączone.

[Obrazek: SPAD_2101.jpg]
Witam!
Mam taki problem, gdy jest noc i włączam światła, to one się tak jakby ruszają:
https://imgur.com/tTm8ier
Próbowałem szukać rozwiązania w internecie, lecz niestety nic nie znalazłem.

Pozdrawiam, jucknuts.
Dzieje się tak na niektórych kartach graficznych, jest to błąd samej gry i występuje tylko w niektórych pojazdach. Możesz spróbować zainstalować inne (starsze/nowsze) sterowniki karty graficznej, ale nei ma pewności że to pomoże.
Przekierowanie