Strefa OMSI

Pełna wersja: Solaris Urbino PL - Mega Pack
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Wszystkie pliki musza być w tym samym folderze, czyli Solaris Urbino PL. Wgraj Model, Script, Sounds itd. do folderu gdzie masz Texture itd.
Hmmm... Przeniosłem wszystkie pliki dodatku w jedno miejsce, mam teraz folder Solaris Urbino PL w katalogu \vehicles. Jest to krok we właściwym kierunku, gdyż początkowo nie pojawiał się żaden błąd. Za to w podglądzie Solarisa 18 widać było jedynie drugi człon, po próbie załadowania w takim stanie najpierw nic się nie ładowało, następnie program zwrócił komunikat "Fehler bei Bereichsprufung".
W takim wypadku również przydałby się plik logfile.
Jezu przecież wystarczy cała zawartość archiwum wrzucić do gry bez jakiegoś rozdzielenia na jakieś skrypty do głównego a jakieś texture do folderu vehicles. Skąd taki pomysł w ogóle?! Fonts do głównego katalogu a cały folder Solaris Urbino PL do katalogu Vehicles, ot cała filozofia... Nie wiem skąd jakieś inne pomysły.
I wszystko jasne.
Od samego początku winna była zła struktura folderów gry. Oczywiście należy zrobić tak jak pisał CrasherPL sprawę załatwia pozostawienie wszystkiego w folderze Solaris Urbino PL w folderze vehicles (rzecz jasna fonts, do fonts w katalogu głównym). Przyznam, że sam nie wiem czemu miałem część plików w folderze vehicles, a część w głównym folderze z programem. Tak czy siak wygląda na to, że zaczęło działać.

Bardzo serdecznie dziękuję wszystkim, którzy pospieszyli mi z pomocą.
Pozdrawiam
Witam, chciałbym zgłosić bug:

wygląda to tak że nie ma zapowiedzi przystankowych, a w logfile jest taki wpis

664 12:56:51 - - Warning: Soundfile Vehicles\Solaris Urbino PL\sound-solaris\..\..\Announcements\\_#terminus.wav does not exist!

Wie może ktoś jak to naprawić?
No nie wiem czy w jakimś stopniu jest to spowinowacone z moją modyfikacją :/
Na sterowniku też się nic nie dzieje, a nawet po wymuszeniu przez klawisz też nie ma :/

Edit:

Nawet teraz zrobiłem spam klawiszem Q i taki efekt:


679 13:11:23 - - Warning: Soundfile vehicles\Solaris Urbino PL\sound-solaris\..\..\Announcements\\_#terminus.wav does not exist!
680 13:11:23 - - Warning: Soundfile vehicles\Solaris Urbino PL\sound-solaris\..\..\Announcements\\_#terminus.wav does not exist!
681 13:11:23 - - Warning: Soundfile vehicles\Solaris Urbino PL\sound-solaris\..\..\Announcements\\_#terminus.wav does not exist!
682 13:11:23 - - Warning: Soundfile vehicles\Solaris Urbino PL\sound-solaris\..\..\Announcements\\_#terminus.wav does not exist!
683 13:11:24 - - Warning: Soundfile vehicles\Solaris Urbino PL\sound-solaris\..\..\Announcements\\_#terminus.wav does not exist!
684 13:11:24 - - Warning: Soundfile vehicles\Solaris Urbino PL\sound-solaris\..\..\Announcements\\_#terminus.wav does not exist!
685 13:11:24 - - Warning: Soundfile vehicles\Solaris Urbino PL\sound-solaris\..\..\Announcements\\_#terminus.wav does not exist!
686 13:11:24 - - Warning: Soundfile vehicles\Solaris Urbino PL\sound-solaris\..\..\Announcements\\_#terminus.wav does not exist!
687 13:11:24 - - Warning: Soundfile vehicles\Solaris Urbino PL\sound-solaris\..\..\Announcements\\_#terminus.wav does not exist!
688 13:11:24 - - Warning: Soundfile vehicles\Solaris Urbino PL\sound-solaris\..\..\Announcements\\_#terminus.wav does not exist!

Masz coś zepsute w pliku hof, albo niepoprawnie wpisałeś dane do sterownika.
(16.07.2019 13:08)Goppel napisał(a): [ -> ]Masz coś zepsute w pliku hof, albo niepoprawnie wpisałeś dane do sterownika.

Plik hof kopiuję z paczki z mapą, a wpisując dane do sterownika trzymam się zawsze tego samego: klikam 4, potem wpisuje linię tak jak w IBIS-ie, a jako wariant kod ziel, zapowiedzi nie dubluję, i potem do końca enter.
Więc co może być nie tak?

Edit:
Problem rozwiązany. Źle programowałem sterownik
Przekierowanie