to jest ten sam problem jaki ja mam parę postów wyżej.
spróbuję pobrać tą modyfikacje co pisali i odpowiem czy działa
Sprawdziłem mod i działa.
Na wszelki wypadek zrób kopie zapasową folderów fonts i vehicles
Nasiępnie skopiuj jedynie foldery fonts i vehicles i to cała filozofia mi zadziałało.
link masz parę postów wyżej ( krueger)
post #455
(09.11.2015 11:49)kardaszjan napisał(a): [ -> ]Dla początkujących i dla tych, którzy potrzebują jeszcze dokładniejszego wyjaśnienia. Jak coś, wydzielić. Do rzeczy. Pobierzcie sobie przykładowo szczecińską teksturę SU, tekstury wgrajcie do folderu rep, który znajduje się w folderze z autobusem. Konkretnie w folderze Texture i tam jest rep. Dalej, wypakujcie tam malowania (w paczce jest spora ilość malowań z różnymi numerami taborowymi). Różnie to bywa. Jest tam plik .cti, otwórzcie go notatnikiem. Każde malowanie w notatniku oznaczone jest takimi gwiazdkami. Między gwiazdkami jest numer taboru. Pod każdym numerem są komendy. Pod komendami [item] wklejcie to i zachowajcie odpowiednią przestrzeń między komendami:
Kod:
[setvar]
brak_klimy
0
[setvar]
klima_nowa
1
[setvar]
drl
1
[setvar]
komin
1
[setvar]
komin_wydech
1
[setvar]
podloga_wcieta
0
[setvar]
przyciski_okragle
0
[setvar]
alarm_wtrakcie
1
[setvar]
alarm_przed
0
[setvar]
lusterko_podzielone
1
[setvar]
lusterko_dodatkowe
1
[setvar]
przyciski_zf
1
[setvar]
brak_kabiny
0
[setvar]
kolpaki
0
[setvar]
okragle_przyciski_stop
1
[setvar]
klima_kier_spheros
0
[setvar]
klima_kier_konvekta
1
[setvar]
wyswietlacze_klapkowe
1
[setvar]
reczny_retarder
1
[setvar]
wiatrolapy_nowe
1
Dostosujcie to sobie jak tylko chcecie, wartość 0 oznacza, że coś nie jest aktywne, wartość 1 oznacza, że coś jest włączone. Odpalajcie zawsze odpowiedni numer taborowy, który dostosowaliście. Wklejacie komendy pod numer 1247, odpalcie 1247. Mam nadzieję, że pomogłem.
Zrobiłem tak jak napisałeś i nie działa
Pobrałem solaris mega Pack ale zawiodłem się na tym nie mam wogule, malowania a wgrałem malowania do repu18 zrobiłem tak jak pisał kardaszjan ale nie działają
Jak pakujesz malowanie z Urbino 10 do Urbino 18 to tak jest.
(29.02.2016 23:17)pause1 napisał(a): [ -> ]Jak pakujesz malowanie z Urbino 10 do Urbino 18 to tak jest.
Pause nie ? ja dałem malowanie do 18 nie do 10?
Nie pamiętam gdzie ale pokazywałes wpisy z pliku .cti, tłumaczyłem ci co trzeba poprawić ale nie wierzę że to pozmieniałeś. Jeśli masz wpisaną definicję repu10 to wiadomo - odczyta to jako malowanie dla 10.
(29.02.2016 08:36)Damciobus napisał(a): [ -> ][CTC]
Colorscheme
Texture\repu10
0
[CTCTexture]
repaint_aussen_10
01-10m.png
[CTCTexture]
repaint_aussen_10_fenster
01-10m alpha.dds
Jakaś nowa matematyka czy co? 10 to nie 18! Kurde blaszka...!
Sebek ale ja to dałem tak dla przykładu ja wiem że to 10
To może łaskawie baranku Boży skopiujesz to co masz w pliku do jasnej ch... Anielki?! Nie jesteśmy alfami i omegami, i nie wiemy co ty tam żeś za głupoty wpisał!
Sebek, spójrz w swoją sygnaturę...
Z konstrukcją .cti pomogłem @Damciobus na PW, myślę, że już sobie poradził.
(Standardowy błąd zamiast [item] wpisane [CTCTexture])
Nie sądziłem że coś znajdę, ale jednak. Problemy stanowią kierunkowskazy. Kierunki (3D) świecą się poprawnie. Natomiast te "flesze" (nie wiem jak to nazwać) widać je nad kołami i z lewej i z prawej strony.
Pozdrawiam serdecznie