Strefa OMSI

Pełna wersja: Zmiany w Regulaminie - propozycje Użytkowników
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2
Zakładam ten wątek, gdyż w najbliższych tygodniach będziemy przeprowadzać zmiany w Regulaminie (i nie będą to tym razem zmiany tylko kosmetyczne) a także w Taryfikatorze. Jest to ze sobą oczywiście ściśle związane.

Co do zmian, całkowicie zreorganizujemy system ostrzeżeń na Forum, na razie przedstawię to ogólnikowo, gdyż na szczegóły jeszcze za wcześnie:
-> trójstopniowość kar (następujące po sobie: ostrzeżenie słowne, ostrzeżenia niskoprocentowe, ostrzeżenia normalne) + informowanie poprzez PW o ich otrzymaniu;
-> ogólnodostępny i opisany taryfikator;
-> wyszczególnione punkty o zasadach postępowania w przypadku multikont oraz zmiany nicku;
-> pewna kosmetyka (np. dopisanie wyjątku jeśli chodzi o linki referencyjne).

Przyjęte zasady mają ujednolicić decyzje podejmowane przez Załogę Forum oraz zwiększyć przejrzystość nadawania ostrzeżeń.

Jako, że Regulamin powinien być zmieniany jak najrzadziej, zwracam się do Was już teraz z pytaniem, czy macie do niego jakieś propozycje. Chodzi stricte o konkretne zapisy w Regulaminie, nie o propozycje dotyczące reform czy zmian, takowe powinny być zgłaszane w odrębnych wątkach.
Jestem za trójstopniowością, a także lekkim ograniczeniem instabananów dla świeżaków na SB. Fakt, są trochę tępi nowi ludzie co do nas przychodzą i piszą, ale od czegoś trzeba zacząć, zachęcić do uczestniczenia w forum, w SB.
Taryfikator -> tak. Więcej nie trzeba pisać
Multikonta... Kto zakłada multikonto i zostanie przyłapany = instabanan. Proste
W kosmetyce nie wypowiem się bo nie wiem co jeszcze można zmienić
Teraz moja uwaga. Mam zastrzeżenie do §7 punktu 7.5. Jeśli w domu jest jeden komputer, z którego korzysta kilka osób administracja przewiduje karę za założenie konta na jednym komputerze i Adresie IP. Co w sytuacji, gdy w domu tym jest więcej niż 1 użytkowników forum i chcą oni założyć osobne konta. Proponuję karę przewidzianą w regulaminie za konta z jednego adresu e-mail.
Są dwa wyjścia z tej sytuacji:
- uprzedzenie administracji o drugiej rejestracji z tego samego komputera / adresu IP;
- mail na adres administracyjny po fakcie zbanowania.

Jeśli ktoś napisze, widać, że zależy mu na kontach i zwykle nie robimy problemu. Regulamin tutaj niewiele ma do rzeczy. Każdy kto wykaże odrobinę inicjatywy i nie popełnia wielu błędów - ma dostęp do Forum.

(29.01.2016 14:18)rurkowiec napisał(a): [ -> ]Proponuję karę przewidzianą w regulaminie za konta z jednego adresu e-mail.

Założenie dwóch kont na jeden adres e-mail jest niemożliwe.
Dlatego proponuję ujęcie tego w regulaminie. W sensie to uprzedzanie o kilku kontach.
Dopisano.
Uwaga do punktu 6.2 regulaminu:
Czy oprócz "Zasad otrzymywania poszczególnych rang" zostaną opisane również "profity wynikające z przynależności do nich"? Nie żebym koniecznie chciał wiedzieć, jakie przywileje mają najaktywniejsi użytkownicy, ale jeśli punkt został sformułowany w ten sposób, to jakaś informacja powinna się pojawić.:)
Nie wiem czy akurat w tym miejscu jest to konieczne.
Wszystko jest dokładnie opisane przez @skawka tutaj.
Ewentualnie taką informacje można również dla jasności dodać do wątku: Rangi na forum. . .
Właśnie ten drugi przytoczony przez Ciebie wątek jest podpisany pod "KLIK" w regulaminie i tam brakuje takiej informacji. Uważam, że dobrze by było albo podpiąć wątek "Sprawa rang..." w dziale Ogłoszenia, albo właśnie dodać do "Rangi na forum..." kwestie związane z pojemnością skrzynek i rozmiarami załączników. Ale to tylko moja propozycja.:)
Jasne, miałem dopisać te informacje do tamtego wątku, ale zapomniałem. Za chwilę się poprawię.
Stron: 1 2
Przekierowanie