Strefa OMSI

Pełna wersja: Jak ustawić kąt obrotu kierownicy w autobusie ?
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2
Siema

Jak ustawić kąt obrotu kierownicy dla danego autobusu? Wiem, że w jednej z linijek piku model jest mowa o kącie obrotu, tylko która? Dodam, że mam LDFGT (900 stopni) i wolałbym jeździć wygodnie jak w ETS2
W pliku "model.cfg" szukasz czegoś takiego jak:
Kod:
anim_rot
Axle_Steering_0_L
1680
Wartość 1680 za to odpowiada.
Tylko że tego jest bardzo dużo. Trudno znaleźć ten właściwy "anim_rot", nie mówiąc już o powtarzaniu czynności do każdego busa.
To znajdź jeszcze Axle_Sterring_0_L. Będzie łatwiej.
[mesh]
przykladowa nazwa

[visible]
cp_lenkrad_visible
1

[newanim]
origin_trans
-0.688
5.159
1.857

origin_rot_x
-20.06
origin_rot_y
90
origin_rot_z
0

anim_rot
Axle_Steering_0_L
1680


Tu gdzie pogrubione, musisz zmienić wartość 1680:)
Wielkie dzięki wszystkim. Otwierałem pliki za pomocą wordpada i dawałem opcje szukaj 1680 - minuta roboty. Teraz w pełni mogę korzystać z życia :iksde: . Może kiedyś zrobię taki mini mod do wszystkich busów.

A takie pytanie:
Czy ta edycja mogła mieć jakikolwiek wpływ na grę (od strony grafiki) ? Chyba jakiś nowo zainstalowany sterownik gryzie się z OMSI przez co przy jakimkolwiek wyborze (np.lini) wszytko mruga, tekstury ładują się od nowa, wyskakują na pół sekundy "braki odpowiedzi".
To niestety normalne dla tej gry, że względu na niszowy silnik graficzny i słabo napisany silnik gry.
A jak zrobić taką modyfikację do Solarisów Urbino z Megapacka, bo nie mogę znaleźć tego w pliku .cfg?
OMSI2 > vehicles>Solaris Urbino PL> model (tam na dole są różne modele i wybierasz do którego chcesz zmienić) otwierasz za pomocą wordpada i w opcji znajdź wpisujesz ,, Axle_Steering
A jeżeli mam kierownicę 180 stopni? Też mam ustawić 1680? Bo z tego co testowałem nie jest źle, ale wydaje mi się, że jest jakieś lepsze rozwiązanie.
Stron: 1 2
Przekierowanie