Strefa OMSI

Pełna wersja: 4051: Sajószentpéter - Alacska
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
[Obrazek: ZG5ZhaZ.jpg]

Projekt: 4051: Sajószentpéter – Alacska
Autor: KENIKE
Źródło: Zarejestruj się bądź zaloguj by zobaczyć zawartość. Please register or login to show this content.


Opis:
Realny odcinek między Sajószentpéter a Alacska (Węgry), który obsługuje linia 4051.
Do prawidłowego działania projektu niezbędne jest posiadanie drugiej wersji Börzsöny.


Kody ibis:
Kod:
Sajószentpéter - Alacska - Sajószentpéter: 511
Zajezdnia: 999

Screeny:
[Obrazek: SLrmV9Q.jpg]
[Obrazek: CzIWfWC.jpg]
[Obrazek: VyV2178.jpg]
[Obrazek: F3sCMrK.jpg]
[Obrazek: GUDGx7P.jpg]
[Obrazek: M9s4ieB.jpg]



Czy mapa jest FPS-ożerna? I co to znaczy znak OMSI + na każdym screenie?
OMSI + to nazwa portalu. Nawet w adresie źródła masz omsiplus.hu.

Mapa zapowiada się świetnie, śledziłem jej powstawanie na węgierskim forum. Z tego co rozumiem z węgierskiego (a niewiele XD) to nie jest ciężka. W każdym razie widać że wykorzystuje obiekty z Börzsöny, więc powinna być OK.
Mapka ciekawa, dość klimatyczna. Mogę potwierdzić, że nie "zjada" dużo FPS.
Widać co prawdy kilka niedoróbek np. pętla przy dworcu, ale mimo to mapka nadaje się do jazdy.
Generalnie polecam, na pewno jest to ciekawa propozycja na krótką przejażdżkę.
Mapka leciutka, pójdzie nawet na kilkunastoletnim złomie, ja praktycznie nie mam spadków FPS- mało tego, nawet nie chrupnęło przy doczytywaniu terenu. Dość wysoki poziom wykonania, chociaż np. przy wyjeździe z pętli Alacska widać kilka niedoróbek typu źle spasowane skrzyżowania. Na szczęście prowadzą donikąd więc można sobie je w edytorze poprawić. Zimą mapa wygląda cudnie. Ciekawy i zróżnicowany teren. Jak dla mnie tylko za krótka. Takie mocne 9/10.
Mapa jest ciekawa choć posiada troszkę niedoróbek. Na plus oczywiście jej lekkość (jadąc M125M w wersji z otwieranymi klapami itd.) nie odniosłem wrażenia, że w którejś części wystąpił spadek FPS.Dodatkowym plusem są dedykowane spliny i obiekty (co prawda niektóre wymagałyby poprawy tekstur bo są bardzo paintowe, ale nie jest źle).Na początku myślałem, że brakuje "helperów", ale pojawiają się po wybraniu rozkłady.Na minus zdecydowanie wykonanie bocznych miejsc i okolice dworca.Poprawić tereny niezabudowane typu pola, lasy, trochę zróżnicować obiekty w niektórych miejscach oraz estetykę i na prawdę mapa będzie trzymać poziom - z oceną 9/10 bym się wstrzymał, raczej takie 7,75/10 w obecnym stanie.
Jestem na tak !! . Mimo użycia obiektów z Borzsony są i dedyki, choć niewiele. Widać to także po otwarciu paczki, gdzie mamy dedykowane foldery noszące tę samą nazwę co mapa. MAN otrzymał fajne malowanko.Takie węgierskie Wąbrzeźno:D . Jest wiele ciekawych miejsc. Powtarzalność domków nie jest problemem, ale jadąc przez pola zauważyłem na horyzoncie, że "ściana" lasu odstaje w pewnym miejscu od podłoża. Jednak na polach mamy zagony odchodzące z ukosa od drogi, wzniesienia i zakręty.

Co do helperów - w newralgicznych miejscach jest ich dużo i niepotrzebnie . Niektóre wskazują sprzeczne kierunki a i tak niezgodne z trasą:hihi: .

Ruch AI w dedyk. zakładce trzeba regulować z wyczuciem, bo albo nie ma aut na polnej drodze, albo na głównej jest ich ciut za dużo

Ogólnie jestem z mapy zadowolony. Jest prosta i ma małe wadki ale i spore zaletki :iksde: .
Nie jest nudna, jeżeli ktoś takie klimaty lubi. Myślę, że wystawię jej ocenę 8 / 10 (możliwe zmiany)
Odkryłem jeszcze kilka bugów.Chhodzi o cień pojazdu, i nie tylko.Prawie na wszystkich drogach nie ma cienia pojazdu. I jeszcze jeden bug to wyświetlacze. Mianowicie niektóre kierunki są puste, w ogóle się nie wrzucają, a ludzie na jednym kierunku wsiadają w oby dwie strony. Nawet nu trzeba przerzucać lekko się zdziwiłem. Nie wiem czy to błąd czy nie ale trochę dziwne. Kolejnym Bugiem który odkryłem to nie zmieniające cie chmury. Nastawiam na te ostatnie bodajże Octevars3 a nadal jest bezchmurne niebo. Dobrze żeby powstała jakaś łatka, bo na razie 7/10
To jest tzw linia okrężna/dookólna, która na jednym kierunku wykonuje całe kółko - dwa półkursy.
Przekierowanie