Witajcie
W tym wątku będę przedstawiał etapy budowy Jelcza Salusa do OMSI.
Aktualnie model wygląda tak:
Model korzysta z :
-Dolnej części przodu pojazdu @Helvete
-Pulpitu,rolet oraz panelu nawiewów od @Bartek3g
-Wycieraczki z M121MB od @Mateusz612
Reszta modelu, jest moja
FAQ
1. Jakie będą wersje?
Będą wersje 2 i 3 drzwiowe, z manualną oraz automatyczną skrzynią biegów. Silnik Iveco F4AE0682C
Jeżeli macie jakieś sugestie, pytania - piszcie śmiało tutaj
Czym będzie się różnić wersja M101l1 od M101l3?
M101I -wersja dwudrzwiowa , M101I3 - wersja trzy drzwiowa
Most daj inny. Salus miał Rabę, tę staromodną Rabę z wielką piastą, nigdy nie miał jelczańskiego mostu MT1032.A, jaki jest u Ciebie w modelu. Będzie ręczna skrzynia biegów ZF 6S700BO czy tylko automat Voitha?
Koledze chodziło chyba o to, jaki typ ! 'manuala' będzie w tych autobusach, bo w 1-szym poście jest przecież wzmianka, że manual będzie !
(20.01.2016 16:40)kacper_IK160P napisał(a): [ -> ]Most daj inny. Salus miał Rabę, tę staromodną Rabę z wielką piastą, nigdy nie miał jelczańskiego mostu MT1032.A, jaki jest u Ciebie w modelu. Będzie ręczna skrzynia biegów ZF 6S700BO czy tylko automat Voitha?
Co do piasty kół tylnych, nie posiadam aktualnie żadnego zdjęcia
A skrzynie będą te, które podałes
Czyli ręczny ZF oraz automatyczny Voith
Tak, nie doczytałem. Co do tekstury mostu Raba - identyczny most masz w LiAZ-ie 5256, możesz spytać autorów, lub w Ikarusie 260.37 (wersja "tuning") - spytam o zgodę autora.
(20.01.2016 15:31)Aragok napisał(a): [ -> ]M101I -wersja dwudrzwiowa , M101I3 - wersja trzy drzwiowa
Ale to się tak nie rozróżnia generalnie. I3 miało motor Euro3...
Miej tego świadomość!
@Wikary:Faktycznie
A tymczasem informuje, że mam już zdjęcie piasty tylnej
Oraz, że dodalem kierownicę i zmienilem migacz boczny
Świetna robota, cieszę się bardzo że będzie SIP R&G. Manual 5 biegowy? Życzę dalszej owocnej pracy, pozdrawiam maskio510.