Strefa OMSI

Pełna wersja: Kostki AI
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2
Witam mam problem tego typu z opcją Complete to, a dokładniej z walcami. Strzałki na walcach są ustawione w tym samym kierunku, a spliny invis_street są ustawione w tym samym kierunku. Czy jest sposób na obracanie tych walców żeby się dało połączyć dwa spliny ze sobą ?.
Bo tak jak widać na zdjęciu nie ma możliwości żeby one się połączyły bo walce muszą być obrócone w przeciwnych kierunkach.
[Obrazek: K0zxB2R.jpg]
Weź postaw nowego splina, przetrzymaj CTRL, połącz z tym po lewej i daj opcję "Mirror".
Nic z tego wyskakują dwa błędy:
Pierwszy:
Keine passende Lösung Gefunden - Nie znaleziono idealne rozwiązanie.
Drugie to:
Einrast Markierungen ungültig - Snap oznacza nieprawidłowy.
I to na zmianę a z Mirrorem nie działa, tak jak by się nie dało tego w ogóle połączyć.
Witam mam pytanie.
Przy budowie dróg za pomocą kostki AI, a splinami Invis Street które układam wcześniej jest ogromna różnica, czy wie ktoś w czym może być problem ???.
O to jeden z przykładów różnicy:
[Obrazek: NTBSeKy.jpg]
Problem jest taki, że edytor OMSI tworzy spliny z wieloma miejscami po przecinku, a edytor splinów do tworzenia kostek tylko z trzema, (a poza tym) lubi on zaokrąglać czasem w niewłaściwą stronę. Ja też mam z tym problem, ale u mnie (nie?) jest (to) aż taka różnica. Możliwe, że (po)dałeś zły kierunek (radius) w jakimś krótszym odcinku. Sprawdź dokładnie, czy nie zgubiłeś gdzieś krótkiego splina. Przy używaniu opcji "Complete to..." czasem tworzą się odcinki o długości 0.34 albo i mniejsze.
Skoro masz invis streety to przecież możesz skasować kawałek i połączyć dokładnie z kostką.;)
Kopiuje wszytko tak jak sobie zrobiłem na wzorze idealnie, robiłem tą kostkę 3 razy i tak wychodzi przesunięcie takie samo. I na pewno nie pominąłem żadnego Invisa. Mam pytanko co to jest "Angel" i za co to odpowiada bo mi się wydaje że przez to występuje ten błąd bo w edytorze Angel wynosi - 17.9423, a w Edytorze kostki AI wynosi - 17.94 może tu jest błąd.
Jeżeli taki błąd jest przy skrzyżowaniu w kształcie litery "T" to co dopiero będzie przy takim skrzyżowaniu jak na załączonym zdjęciu:
[Obrazek: 7MEFJ9R.jpg]
Angel to anioł;) Chyba chodziło Ci o "angle" czyli kąt. Moim zdaniem różnica 0,0023 tylko w jednym splinie to za mało, aby stanowiło to problem. Rozumiem, że przyłączasz kostkę za pomocą klawisza ctrl czyli czerwonego walca?
(25.05.2016 18:34)Kubul napisał(a): [ -> ]Angel to anioł;) Chyba chodziło Ci o "angle" czyli kąt. Moim zdaniem różnica 0,0023 tylko w jednym splinie to za mało, aby stanowiło to problem. Rozumiem, że przyłączasz kostkę za pomocą klawisza ctrl czyli czerwonego walca?
Tak przyłączam za pomocą ctrl, splin do splina przy zakończeniu po przez walca ale dokładnie sprawdzam niczego mi nie brakuje (żadnego Inwisa nie brakuje), dzisiaj na ten przykład próbowałem po przez usuwanie splina po wpisaniu go w kostkę i to też nic nie dało dalej występuje przesunięcie. A tych "angle" jest sporo prawdę mówiąc do łuk.
PS. Całe skrzyżowanie jest robione pod jedną kostkę.
Pamiętaj, że po użyciu opcji mirror zwrot ma mieć odwrotną wartość. Może jakiś krótki odcinek ma np. zwrot 300 a długość ledwie 5m?
Osobiście najpierw rozkładam spliny końców skrzyżowania. Tworzę kostkę i jak ją ustawię, dopiero łączę spliny do odnóg z kostki, wtedy jest pewność, że nie będzie przesunięcia.Poza tym jeszcze najlepiej, żeby początkowy fragment na kostce był prosty, jeżeli będzie miał jakiś zwrot praktycznie zawsze coś nie pasuje.
Stron: 1 2
Przekierowanie