Tutaj chyba działa tylko panel nad głową kierowcy, ma inne komendy przypisane w skryptach, więc te podstawowe skróty klawiszowe nie działają.
Tak właśnie to rozpracowałem i muszę powiedzieć, że gdy ustawiłem numer linii kliknąłem START ustawiało się normalnie ale gdy wpisałem ziel i kliknąłem drugi przycisk wszystko się zresetowało.
Ustawiasz linię, drugie ustawienie nie ma nic wspólnego z ZIEL, wybiera po kolei rolki z wpisów w hofie, można podejrzeć ich kolejność "z belki". Akceptujesz tylko zielonym przyciskiem, obie opcje. Czerwony służy do powrotu do 0 właśnie.
Wie ktoś gdzie znajdę pliki SDK do przemalowania? Bo szukałem i nigdzie nie mogę ich znaleźć.Ewentualnie czy mógłby dać ktoś do nich linka?
Dobry, mam problem, którego nie mogę rozwiązać
Problem leży w przypadku naklejek na szyby. Zrobiłem tak samo jak jest przy jednej teksturze na O405, ale co dziwne, tekstura naklejki wyświetla się tylko w nocy, a w ciągu dnia, zmiast naklejki jest metalowa tekstura.
Próbowałem różnych rozszerzeń i przeźroczystości w przypadku .dds.
Liczę na czyjąś pomoc, bo mam jeszcze kilka tekstur, które wymagają naklejek.
Spróbuj zapisać jako .png. Co prawda nie wiem jak będzie w tym przypadku ale mi to pomogło. Dodaj również nową warstwę o przezroczystości około 25%
Problem rozwiązany
Winne było niezrestartowanie OMSI.
Dla innych. Mamy dwie tekstury szyb, tą odpowiedzialną za wyświetlanie samej szyby, oraz drugą odpowiedzialną za działanie szyby (czyli coś w rodzaju pliku .model).
Tekstura
_glass odpowiada za szybę oraz dodatkowo naklejki, a tekstur
_glasstrans to jest nasz plik ".model". Aby dowolne naklejki wyświetlały się na szybach trzeba:
- zaznaczyć wszystkie nasze naklejki i na teksturze _glasstrans ich szablon pomalować na czarno (czy zamiast naklejek mają być czarne plamy). Jak już to zrobiliśmy przechodzimy do tekstury _glass
- na teksturze _glass za pomocą szablonu naklejek, usuwamy teksturę szyb (czyli tam gdzie są naklejki, ma być przeźroczystość, inaczej mówiąc "usuwamy" szyby)
- wklejamy naklejki i ustawiamy ich przeźroczystość na 25%
- zapisujemy w .dds (nie wiem czy w przypadku innych rozszerzeń to działa)
- w .cti tekstura _glass to farbschema_tex3 a _glasstrans farbschema_tex7
Mam nadzieję, że pomogłem co ważne samemu sobie, ale także i innym
Mógłby ktoś wytłumaczyć jak zaprogramować linie i kierunek? klikam function na bileterce wklepuję linię np 05700, potwierdzam przyciskiem issue, wklepuje route 01, issue i na bileterce się wyświetla nr linii i kierunek, a na wyświetlaczu nie. Z belki wchodzi normalnie.
Bileterka jest tylko bileterką. Same wyświetlacze programujesz przy pomocy urządzenia nad głową po lewej stronie.