Strefa OMSI

Pełna wersja: Torino 2014 Express O500MA
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
[Obrazek: 7ieLn57.jpg]

Model: Torino 2014 Express O500MA
Autorzy: VH Pinturas, Jeferson Vieira, FkN oraz Victor Ortega
Źródło: Zarejestruj się bądź zaloguj by zobaczyć zawartość. Please register or login to show this content.


Opis:
Nowy przegubowy model Torino 2014 Express, wyposażony w automatyczną skrzynię biegów.
Niczym specjalnym się nie wyróżnia ale zawsze można przetestować.



Bardzo oryginalny autobus, niestety najbardziej przezszkadza to, że wycieraczki nie działają. Klawiszy nie ma, jest skromny panel zawiadujacy funkcjami na prawym skrzydle kokpitu i z początku myślałem, że wycieraczki nie działają tylko ze skrótu, ale po kliknięciu na ikonkę na tymże panelu też brak reakcji. Drzwi w drugim członie nie otworzymy inaczej, jak kliknięciem na ikonkę dedykowaną sterowaniem wszystkimi drzwiami jednocześnie, wtedy na panelu "uwidacznia" się nam ikonka 3-ich drzwi i znika po zamknięciu również wszytkich drzwi jenocześnie. Drzwi w 1-szym członie mozemy otworzyć i zamknąć osobno. Przy zamykaniu mamy jakieś tam miauknięcie "kompetyszyn", czy jakoś podobnie, na dłuższą metę irytujące:P . Działa wszkaźnik paliwa (w przeciwieństwie do niektórych pojazdów z identycznym zestawem zegarów (notabene ładnie podświetlone). Futuryzm w kształcie reflektórów z przodu i tylnych lamp - nie należę do futurystów, ale muszę to strawić, obiektywnie jest to wykonalne. Kołowrotek i fotel konduktora też juz znamy z niektórych brazylijskich maszyn. Terkot startera jest wiecej mikrobusowy, ale gang silnika wskazuje na coś większego, choć raczej nie na przegubowca, ale da się z tym żyć, bo nie jest taki najgorszy. Mamy ładnie zrobioną tablicę rejestracyjną w typowo brazylijiskich najbardziej polularnych barwach, - białe litery na czerwonym tle. Okna kiermana są na stałe, a szybka przed nim jest niedopasowana (szpara od srony części przesuwnej) - jednocześnie brak klameczki odbiera wrażenie, że miał to być w załozeniu fletnerek. Nie jest idealny, ale daję mu nieco więcej, bo aż 4/10 (niesprawne wajpery - z nimi dałbym 5.5 / 10 ). Jak ktoś lubi, to jeździć sie da, nie wszystko będzie na poziomie AllTerra czy Perotinusa. Ale zaniedbanie wajperów na pewno nie oddaje realiów wad brazylijskich maszyn, nawet w najbardziej ekstremalnych przypadkach - tam z pewnością pada deszcz i jest to niedopuszczalne, by wycieraczki mogły być nieczynne. Więc raczej jest to zaniedbanie autora modelu do Omsi w kwestii skryptów. Model zostaje na dysku mimo tak poważnego mankamentu, trudno, tak, jak i Ikarus CCV w wersji do Omsi 2 - zamorski jamnik z kraju samby jest tylko na bezdeszczową aurę. No to "Samba .. de Janeiro ... " :E
Przekierowanie