Strefa OMSI

Pełna wersja: Arriva Transport Polska (Veolia)
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Od Grudnia w Warszawie ma pojawić się nowy-stary przewoźnik Arriva z 49x Nowych Urbino 12 i 5x Hybryd.
Więc zwracam pytanie do Mieszkańców Miejscowości w których Arriva jeździ, Jaki jest stan techniczny ich wozów?
Naganny, co tu dużo wymagać, połowa wozów potrafi nie wyjechać. Ostatnio kołon Chełmna spalił się autobus bo kierownictwo kazało kierowcom ignorować zaciąganie spalin na tyle.
Zależy jaki oddział i jacy mechanicy. U mnie większość wozów wyjeżdża zgodnie z planem, chyba tylko w Elblągu ta połowa nie wyjeżdża:D Jeżeli mają to być same nówki, to nie ma co się obawiać. W Warszawie na pewno standardy będą wyższe niż w niszowym oddziale jakim jest Elbląg,.
Zwłaszcza, że ZTM ma regularnie kontrolować autobusy pod względem stanu technicznego, które będą miały swoje certyfikaty (jak będzie niesprawny to nie ma certyfikatu i nie może wyjechać). Nie ma także obaw o to, że będą oszczędności (tak jak w przypadku Grodzia, który strasznie muli), bo za punktualną jazdę będzie premia w postaci wyższej stawki za wozokilometr:)
Mam nadzieję, że ten przewoźnik tak jak powiedział @Matej będzie starał się dorównać R-3 Ostrobramskiej Tutaj macie link do filmu, jak R-3 dba o autobusy: Zarejestruj się bądź zaloguj by zobaczyć zawartość. Please register or login to show this content. . Chodzi mi głównie o poziom zadbania pojazdów. Fakt, że te Scanie OmniCity z Grodziska wyglądają jak "syf" na kókach, ale to jest wina tylko i wyłącznie przewoźnika. A czy wiadomo, gdzie będzie zajezdnia Arriva Transport Polska?
Niestety stacjonować będą na Płochocińskiej a ich serwisantem będzie ITS
W Grudziądzu wozy jeżdżą w stanie bardzo dobrym.:)
(15.06.2016 19:54)solarisalpino napisał(a): [ -> ]W Grudziądzu wozy jeżdżą w stanie bardzo dobrym.:)
Chyba nowe solarisy MZK, a nie Arrivy. Po 7 latach katowania po ulicach w tym mieście Solarisa przed przewoźnikiem długie trzy lata eksploatacji produktów z Bolechowa.
Słyszałem opinię o czwartej generacji solarisa - i boję się, że skoro to firma prywatna, a solaris nie może iść niestety na jakość (sporo zamówień) - wozy rozlecą się po krótkim czasie.
Takie myślenie to jest istny paradoks :iksde:

Autobusy zamawiane przez firmy prywatne, a zwłaszcza z Warszawy mają spełniać warunki z SIWZ. Po prostu nikt nie będzie zamawiał czegoś, czego zamówić nie musi. Skoro przetargi są nakierowane głównie na cenę, to trzeba się liczyć z tym że przewoźnik też będzie leciał po kosztach. Inna sprawa to utrzymanie taboru, ale w tym przypadku będzie musiało być wszystko sprawne.
Przekierowanie