Strefa OMSI

Pełna wersja: Fikcyjny Szczecin 2.50.03
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27
Ja mam za to pytanie z innej beczki troche:) Czy są wydane gdzieś tablice rozkładowe dla linii podstawowych czyli 63, 522 itp. ? Słowa uznania dla autora tabliczek rozkładowych nowych linii, bardzo estetycznie wykonane i pomocne:)
To może ja się teraz wypowiem. Przejechałem się wszystkimi liniami i mówię że mapa jest bardzo dobrze wykonana
Jak bym miał oceniać to było by 9/10 dlaczego 9/10, bo jedynie nie spodobały mi się tak zwane "Tunele z domów jednorodzinnych"
Pozdrawiam!
(24.11.2016 13:16)sawi88 napisał(a): [ -> ]Ja mam za to pytanie z innej beczki troche:) Czy są wydane gdzieś tablice rozkładowe dla linii podstawowych czyli 63, 522 itp. ? Słowa uznania dla autora tabliczek rozkładowych nowych linii, bardzo estetycznie wykonane i pomocne:)

Niestety nie ma tablic rozkładowych dla podstawowych linii tj. 63, 522. Moim zdaniem wykonane są rewelacyjnie, szczegółowe i pomocne.
Mapa jest nadal rozwijana?
Obecnie trwają prace nad FS 3.00.01 o czym można dowiedzieć się na facebookowym profilu MrYanke$

Zarejestruj się bądź zaloguj by zobaczyć zawartość. Please register or login to show this content.
Mapa dla miłośników dużej ilości linii, takich jak ja;) Na moim blaszaku raczej się nie tnie, spadków poniżej 30FPS nie zanotowałem. Mnie wciągnęła niczym chodzenie po bagnach.
Parę uwag:
- rozkłady niektóre dobrane chyba pod GP F1, bo na takiej 259 czy E51 nie idzie przejechać bez opóźnienia w zgodzie z przepisami (i wygodą pasażerów) - zwłaszcza na 259 - minuta na przejechanie od przystanku do przystanku z pominięciem 2-3 po drodze to lekka przesada - na ten sam odcinek 159 ma 3-4 minuty. Innych przyspieszonych jeszcze nie testowałem, obawiam się że może być podobnie
- przystanek Hoża (w stronę wyjazdu z miasta) - testowane na 178 i 259 - po zatrzymaniu się i otwarciu drzwi ruszają pasażerowie, ale z przystanku po drugiej stronie ulicy. Idą na skos przez ulicę, nie bacząc na ruch drogowy, przenikają przez róg busa i wsiadają pierwszymi drzwiami. Ot taki glitch do usunięcia

Ogólnie, ogromne brawa i wielki szacun za wkład pracy. Z niecierpliwością czekam na wersję 3.00
Świetne! 10/10.
Zaskoczyły mnie te zapowiedzi i piękne otoczenie.
Na Projekcie Szczecin nie miałem zapowiedzi. Miałem tylko automatyczne przestawianie na następny przystanek w IBISIE
8/10

+ Duża ilość i różnorodność linii.
+ Różnorodność ulic (od zwykłych brukowych wąskich dróżek na których mijamy się na lusterka po szerokie, kilkupasmowe aleje miejskie"
+ Ciekawe formy terenu (jest gdzie powalczyć z podjazdami na śniegu)

- Bez wyłączenia kolizji z terenem praktycznie niegrywalna (na DK79 spotkałem niewidzialne coś dzięki czemu w Solarisie 18-tce to co jest za przegubem znalazło się przed i to trzykrotnie)
- Drobne błędy w nawigacji na skrzyżowaniach (np. Przy wyjeździe z Zajezdni Limanowskiego mamy znacznik "Wyjazd E51" w lewo. Kilkaset metrów dalej dojeżdżamy do krawędzi mapy.
-Nieczytelność niektórych znaków nawigacyjnych na skrzyżowaniach.
(03.04.2017 14:01)Icemanmc napisał(a): [ -> ](...)
- Drobne błędy w nawigacji na skrzyżowaniach (np. Przy wyjeździe z Zajezdni Limanowskiego mamy znacznik "Wyjazd E51" w lewo. Kilkaset metrów dalej dojeżdżamy do krawędzi mapy.
(...)

To akurat moim zdaniem nie jest błąd. Linia E51 ma pętlę tuż przy Zajezdni Limanowskiego, a wjazd na nią jest właśnie na lewo od bramy zajezdni.

Natomiast, mapa bardzo przyjemna, jak najbardziej grywalna na moim staruszku i rozbudowana. Jest też najbardziej rażąca mnie wada - granice miast (wspominane, ma być poprawione, wiem).

9,5/10:) Pozdrawiam
Jedna jedyna wada dla mnie to czas przejazdu, niestety uwielbiam jeździć autobusem spokojnie około 40km/h a tutaj autor mapy karze nam gnać po 80 km/h co i tak wiąże się z przyjazdem o co najmniej 10 minut za późno. Pomimo tego mapa dla mnie naprawdę chyba najlepsza do Omsi:)))Dziekuję
Stron: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27
Przekierowanie