Strefa OMSI

Pełna wersja: Abonenci UPC! Możliwość bezkarnej rezygnacji do 31.07.2013!
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Witam,

Otrzymałem niedawno od UPC wiadomość następującej treści:
Szanowni Państwo,
Poniżej przekazujemy informacje, dotyczące zmian programowych w Państwa pakiecie telewizyjnym.
Nowości programowe w UPC

W ostatnich miesiącach wzbogaciliśmy ofertę telewizyjną o liczne kanały HD, m.in. FOX HD, TLC HD, ale kino+ HD, DOMO+ HD, PLANETE+ HD, kuchnia+ HD i Travel Channel HD. Wprowadziliśmy także filmowy FOX w standardowej rozdzielczości, ID - "dokumenty z dreszczykiem" z rodziny Discovery oraz TVP Rozrywka. Telewizja Cyfrowa UPC to obecnie ponad 150 różnorodnych kanałów dla całej rodziny!
O kolejnych nowościach w ofercie będziemy informować Państwa na bieżąco.


Zmiana oferty programowej

Informujemy, że31 lipca 2013 r. z wykazu programów usunięty zostanie MyZen.tv HD oraz kanały ESPN Classic i ESPN America, a także Hot TV, w związku z decyzją nadawców o zaprzestaniu ich nadawania na obszarze Polski.

W przypadku braku akceptacji zmian, przysługuje Państwu uprawnienie do rozwiązania Umowy Abonenckiej bez zachowania okresu wypowiedzenia, jednakże nie Później, niż w ciągu miesiąca od dokonania zmiany, ze skutkiem na koniec Okresu Rozliczeniowego, w którym takie oświadczenie wpłynęło do UPC. W tej sytuacji UPC nie będzie przysługiwać żadne roszczenie odszkodowawcze ani zwrot ulgi.

Serdecznie zapraszamy do odwiedzania strony http://www.upc.pl, gdzie mogą Państwo znaleźć wszystkie informacje o usługach UPC.

W związku z tym, że
Kod:
W przypadku braku akceptacji zmian, przysługuje Państwu uprawnienie do rozwiązania Umowy Abonenckiej bez zachowania okresu wypowiedzenia, jednakże nie Później, niż w ciągu miesiąca od dokonania zmiany, ze skutkiem na koniec Okresu Rozliczeniowego, w którym takie oświadczenie wpłynęło do UPC. W tej sytuacji UPC nie będzie przysługiwać żadne roszczenie odszkodowawcze ani zwrot ulgi.

Jeżeli ktoś chce zrezygnować z usług UPC, zamieszczam poniżej wzór wypowiedzenia.
zanim jednak to zrobimy, warto wejść na stronę UPC Obsługa Klienta>Kontakt>Wypełnij Formularz
Zaznaczamy Inne>Zmiana Usług>Odłączenie Usług i wpisujemy, że "W związku z brakiem akceptacji zmiany oferty programowej, chciałbym zrezygnować z usług UPC. Proszę o kontakt w tej sprawie."
Najprawdopodobniej skontaktuje się z nami "Dział Utrzymania Klienta" i zaproponuje nam jakiś upust. Słyszałem o rabatach -15%, pierwsze 3 miesiące gratis, Canal+ na pół roku za darmo. Będzie się to wiązało z podpisaniem nowej umowy, ale jeśli ktoś jest zadowolony z usług UPC, to nic nie szkodzi, a można coś zyskać.

Jeżeli chcemy zrezygnować definitywnie, treść rezygnacji powinna wyglądać tak:
Kod:
........(miasto)......., ........(data)........


WYPOWIEDZENIE UMOWY O ŚWIADCZENIE USŁUG


zawartej w ........(miasto)....... dnia ........(data)........ pomiędzy:

Spółka UPC Polska Sp. z o. o.
zwanym Operatorem

a

.........imię nazwisko.............
Ul. .............. ../.. (ulica, numer domu i mieszkania)
..........kod pocztowy i miasto...........
Nr. Identyfikacyjny Abonenta: .......
Adres świadczenia usług (jeżeli taki sam jak adres zamieszkania, można wpisać "j.w.")
zwanym Abonentem.

Z dniem ..........dzisiejsza data........... wypowiadam Umowę o świadczenie następujących usług:

(przykład)
Pakiet MAX EXTRA HD
FIBER POWER 30 Mb/s
Bezprzewodowy Internet UPC
Pakiet Bezpieczeństwa HD

Rozwiązanie Umowy nastąpi wraz z zakończeniem Okresu Rozliczeniowego, w którym wpłynęła niniejsza rezygnacja, zgodnie z treścią wiadomości informującej mnie o zmianie oferty programowej, którą otrzymałem pocztą elektroniczną od Operatora.

Powód rezygnacji: brak akceptacji zmiany oferty programowej wchodzącej w życie dnia 31/07/2013.


..………….…...........
podpis Abonenta

Powodzenia:)
Z tego co wiem, w przypadku zmiany programowej nie z winy nadawcy, a roszad operatora - zawsze przysługuje możliwość odstąpienia od umowy. Regulaminy na to (jeszcze?) zezwalają.
Niekoniecznie. W Multimedia Polska S.A. tak nie jest, dostałem właśnie informację, że w związku z przejęciem przez Multimedię mojego dotychczasowego operatora przechodzę pod "skrzydła" (a raczej diabelskie widły...) Multimedii właśnie. List informauje, że samo przejęcie wiąże się ze zmianą oferty programowej oraz cennika, ale niestety nie jest możliwe rozwiązanie umowy z winy Operatora (a musi być z jego, żeby nie płacić kary).
Ludzie strasznie kombinują:)
Pracuję w UPC Polska właśnie i zdarzył się nam przypadek, kiedy klient tak bardzo kombinował, że wysłał nam podrobiony akt SWOJEGO zgonu tylko dlatego, że chciał zmienić umowę na żonę. Na tańszą umowę.. A przecież zawsze można się dogadać..:)
W tym roku było kilka terminów, kiedy klienci mogli zrezygnować bez konsekwencji. Mieliśmy pogrom zgłoszeń i nie wyrabialiśmy z odłączaniem. No i podłączaniem na innego członka rodziny:)
Przekierowanie