Strefa OMSI

Pełna wersja: Setra S313UL
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2
[Obrazek: s313_kiemelt.jpg]

Projekt: Setra S313UL
Wersja: 1
Autor: LnD
Źródło: Zarejestruj się bądź zaloguj by zobaczyć zawartość. Please register or login to show this content.
Download: Zarejestruj się bądź zaloguj by zobaczyć zawartość. Please register or login to show this content.

Wersja 1.1: Zarejestruj się bądź zaloguj by zobaczyć zawartość. Please register or login to show this content.

Opis:
I oto jest! Wyczekiwana Setra S313UL od autora Setr S319UL i S317GT-UL już wyszła!

Screeny:
[Obrazek: s313_este.jpg]
[Obrazek: s313_mfal.jpg]
[Obrazek: s313_mfal_este.jpg]
[Obrazek: s313_uter.jpg]
[Obrazek: s313_uter_este.jpg]
Co tu dużo mówić, pojazd jest tak samo wykonany starannie jak większy brat S319UL. Tylko tu niewiem czy nie jest za mocny silnik, bo idzie jak wariat ten wóz. Druga sprawa to sprzęgło. Ten błąd jak dla mnie, dotyczy wszystkich Seter S3xx tego autora. Jak gra się na klawiaturze, to sprzęgło po puszczeniu klawisza, szybko wraca do neutralnej pozycji, przez co nie da się ruszyć płynnie, bo strasznie szarpie. Sprzęgło mogłoby się powoli puszczać, tak jak w przypadku pojazdów Perotinusa, gdzie da się bardzo płynnie ruszyć. Niewiem czy dobrze widzę ale pojazd chyba nie ma klimy, więc kartofle z tyłu krzyczą jak się nagrzeje pojazd, bo wszystkie okna pootwierane za bardzo nie pomagają. Pojazd jest bardzo fajnie wykonany, ale za silnik, chyba za mocny, odejmuje 1 punkt. Za szarpanie przy ruszaniu odejmuje 2 punkty. Ocena końcowa to 7/10, chyba że silniki rzeczywiście są takie mocne w tych knypkach to 8/10:D
Model mi się podoba, w przeciwieństwie do poprzednich modeli tego autora tutaj właśnie bez problemu rusza płynnie na klawiaturze. Nie mam problemu ze sprzęgłem i ASR. Kolego, nie wiem z którego biegu ruszasz, ale ruszaj z dwójki, najpierw troszke przygazuj i jak wskoczą obroty puść sprzęgło. Z jedynki też da rade ruszyć płynnie, ale to chyba nie fachowo:P
(10.09.2016 06:42)bub538 napisał(a): [ -> ]Co tu dużo mówić, pojazd jest tak samo wykonany starannie jak większy brat S319UL. Tylko tu nie wiem czy nie jest za mocny silnik, bo idzie jak wariat ten wóz. Druga sprawa to sprzęgło. Ten błąd jak dla mnie, dotyczy wszystkich Seter S3xx tego autora. Jak gra się na klawiaturze, to sprzęgło po puszczeniu klawisza, szybko wraca do neutralnej pozycji, przez co nie da się ruszyć płynnie, bo strasznie szarpie. Sprzęgło mogłoby się powoli puszczać, tak jak w przypadku pojazdów Perotinusa, gdzie da się bardzo płynnie ruszyć. Nie wiem czy dobrze widzę ale pojazd chyba nie ma klimy, więc kartofle z tyłu krzyczą jak się nagrzeje pojazd, bo wszystkie okna pootwierane za bardzo nie pomagają. Pojazd jest bardzo fajnie wykonany, ale za silnik, chyba za mocny, odejmuje 1 punkt. Za szarpanie przy ruszaniu odejmuje 2 punkty. Ocena końcowa to 7/10, chyba że silniki rzeczywiście są takie mocne w tych knypkach to 8/10:D

Silniki faktycznie są tak bardzo mocne.
A co do autobusu to można tyle powiedzieć tak, mniejsza kopia S317UL i S319UL praktycznie wszystko to samo i te same błędy czyli jak bub wspomniał nie da się ruszyć płynnie za brak drzwi przesuwanych czyli SST ( w realnych Setrach 313UL przynajmniej jakimi ja się poruszam są tylko drzwi SST)
Czyli moja końcowa to mocne 7/10;
P.S Bub nie wiem ( napisałeś "niewiem" ) pisze się osobno!
Wybaczcie mały offtop, ale wie ktoś co z wersją S315GT? Bo widzę że autor zaskakuje nas wersjami 317 oraz 313 (o których nie słyszałem zanim nie zostały wydane), ale od dawna wyczekiwanej S315GT jeszcze nie ma.

No i czy ta S313UL ma hamulec przystankowy (a właściwie to ten grzybek z literą H który nim ręcznie steruje) tak jak to było w poprzednich?
@up z tego co mi wiadomo to @LnD poszukuje dźwięków, czy coś w ten deseń.
Mógłbym prosić o to żeby ktoś zrobił skrzynię automatyczną do tej Setry ?:)
Nie moja modyfikacja, ale jest taka dostępna.
Zarejestruj się bądź zaloguj by zobaczyć zawartość. Please register or login to show this content.
Nowa wersja 1.1
Zarejestruj się bądź zaloguj by zobaczyć zawartość. Please register or login to show this content.
Stron: 1 2
Przekierowanie