Strefa OMSI

Pełna wersja: Warszawa Linia 133
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2
[Obrazek: 85529002163292088473.png]

Projekt: Warszawa Linia 133
Autor: Kubul
Wersja: 1.0
Download: Zarejestruj się bądź zaloguj by zobaczyć zawartość. Please register or login to show this content.
Poprawka dla tych, którzy mają tylko niebo przy uruchomianiu mapy: Zarejestruj się bądź zaloguj by zobaczyć zawartość. Please register or login to show this content.Wgrać do folderu spline
Opis:
W końcu po 2 latach od rozpoczęcia prac przekazuje wam mapę z warszawską linią 133. Nie było łatwo, ale na szczęście ominęły mnie takie tragedie jak spalony dysk:) Linia 133 łączy ze sobą Tarchomin i Choszczówkę. Przejazd trwa 15 min, a sama trasa ma długość 6,6 km. Jadąc linią 133 miniemy warszawskie blokowiska, cmentarz, jedną z najdłuższych warszawskich ulic, a także obrzeża miasta. Mapa ukazuje stan Warszawy na rok 2013/2014. Na mapie znajdziemy również wiele nowych dedykowanych obiektów.

Istnieje bezwzględny zakaz używania bez zgody autorów obiektów i splinów z folderów: "Kierowca Maciek", "Przemo11", "Grochowiak”, "Ikarus 132", "WarszawaWujka".

Uwaga!
Po wpisaniu danych w IBISie , trzeba wybrać kierunek jeszcze raz z dykty (belki).

Podziękowania:

Matej – Wciągnięcie w świat OMSI i ogromna pomoc merytoryczna przez cały projekt
Przemo11 – Pomoc merytoryczna, testy, obiekty
Ikarus132 – Pomoc merytoryczna, testy
Adamek – Ruch AI
Allison – Rozkłady, malowania, ailist, testy
Kardaszjan – Zapowiedzi, testy
Cargonn12, Kierownik, Fafik23 – Testy

Przed ruszeniem w trasę radzę zapoznać się z Readme.

Jedyną vFirmą posiadającą zgodę na używanie mapy jest Wirtualna Warszawa (wirtualna.waw.pl). We wszelkich innych vFirmach obowiązuje całkowity zakaz używania dodatku.

Prezentacja:
[Obrazek: 44192990348130071364.jpg]
[Obrazek: 90456877085136043931.jpg]
[Obrazek: 47794735044200261509.jpg]
[Obrazek: 06656931009775156179.jpg]
[Obrazek: 42083120784517894381.jpg]
[Obrazek: hillri.jpg]
[Obrazek: 1qbp9m.jpg]

PS. Jest to moja pierwsza mapa więc proszę o wyrozumiałość.:) Tak wiem, Szczecin jest lepszą mapą, ale starałem się jak mogłem.
Jak na twój pierwszy raz mapa jest bardzo dobra gratuluje!
Zalety:
- jako AI na 133 jeżdżą jelcze
- ładny asfalt
- inne linie AI
Wady:
- Nie doszukałem się
Jak na pierwszą mapę 10/10.
Cieszę się, że powyższy projekt realizowano na podkładach satelitarnych, bowiem dzięki temu mapa nabiera pewnej realności. Niestety dobre wrażenie psują niedoróbki pod względem ułożenia splinów oraz pewna schematyczność w budowie scenerii. Bardzo nie lubię stosowania półśrodków dla przyśpieszenia swojej pracy, usprawiedliwiając to jednocześnie byciem początkującym oraz ograniczonymi możliwościami edytora, ale to jedynie moje narzekanie - inni zapewne nie przykładają do tego takiej uwagi, jak Ja. Problemy techniczne z dyskiem, spotkały i moją osobę, ale dzięki temu nową wersję Katowic robię dokładniej, wykorzystując wcześniej zdobyte doświadczenie, dlatego też patrzę na to w taki krytykancki sposób.

Linię 133 w obu kierunkach przejechałem Solarisem Urbino 12 z modyfikacji Crahera i Łapki. Poza błędem z teksturami na Choszczówce, co zapewne jest jednym z typowych problemów aplikacji, nie zauważyłem większych problemów graficznych, choć odczuwałem spadek FPS na niektórych skrzyżowaniach z ulicą Mehoffera, które moim zdaniem bezwzględnie podlegają poprawie. Dodatkowo, zamiast porozrzucanych klap od kanalizacji, wolałbym ujrzeć nieco więcej łat na asfalcie. Do plusów zaliczyć mogę natomiast odcinek w lesie (przyznam, że jest klimatyczny), fajnie odwzorowane rondo, zapowiedzi oraz własne graficzne podpowiedzi do mapy. Przeróżne tła występujące tu i ówdzie, to już pewna tradycja w tworzeniu map, więc traktuję to jako jej obowiązkowy element.

Podsumowując, jak dla mnie mapa zasługuje na dostateczny. I to mocno naciągnięta ocena.
Więc teraz czas na moją skromną ocenę;)
Zalety:
-Jelcze w ruchu AI
-Helpery
-Warszawskie bilety i polskie monety
-Realizm polskiego miasta
Wady:
Nie doszukałem się żadnych:D
Dlatego mapa w pełni zasługuje na ocene 10/10!:D
Przejechałem się kółko na linii 133 więc czas na ocenę:
-Zróżnicowane autobusy AI nie jeździ jeden autobus na wszystkie linie.
-Realne odwzorowanie trasy
-Helpery:D
-Typowy dla Polski asfalt
Wady:
Brak
Mapa bardzo dobrze wykonana. Świetnie odwzorowana, optymalizacja na na prawdę wysokim poziomie. Czuć warszawski klimat, m.in. przez fantastycznie odwzorowaną pętlę Tarchomin. Moja ocena 9/10 za zbyt małą ilość drzew na pętli Choszczówka.
No cóż też się wypowiem. Mapa jest całkiem dobrze wykonana, ale jednak przy moim starym drewnianym sprzęcie nie mam co marzyć aby się przejechać.
Ale cóżTak bywa, że jedni mają słaby sprzęt, który nie trawi dodatków a inni mają lepszy. Ale wróćmy do oceny. Moja ocena to 9,5/10.
Chętnie dołoże swoje 3 grosze (mamy jeszcze na szczęście naszą kochaną, bo polską, walutę). Otóż piękne obiekty, zwłaszcza most i dźwig budowlany, ciekawa trasa - tereny podmiejskie, ciekawe rozjazdy w kilku miejscach szczególnie, ciekawe autobusy AI, szczególnie Jelcz - nowość;) (i Solarisy) - przyznam, że zrobiłem 2 i pół kółka różnymi autobusami, w tym obowiązkowo Jelczem 120M3 Facelift i oczywiście Solarisem Urbino 12.

Zanosi się na więcej kursów, wogóle w odniesieniu do innych map warszawskich. Czego nie powiem o takim Rembertowie, po którym pół kółka to wszystko i to b. rzadko (głównie to ruch kolejowy włączony do AI mnie przekonuje do sięgania po Rembertów). Trasa nie jest monotonna, a już broń Boże nie nudna. Nie jest krótka, jak np. B-Łęki, ale też nie jest to jakiś tasiemiec. Warto ją odpalić, gdy mamy ochotę na mix miasta z terenami podmiejskimi, ale nie chcemy kisić się na tasiemcach Fikcyjnego Szczeciniu, bo np. nie mamy na to czasu. A jednocześnie nie chcemy po raz 100 000 wałkować grajdołka "called Grundolf" . Tu naprawdę warto znaleźć te pół godzinki na kursik:) .

Niestety optymalizacja to słabość tej mapy, chociaż da się jeździć bez niechęci. Ciekawym jest fakt, że choć od Choszczówki cięższy jest Tarchomin, to zacięcia zdarzają się nie tylko w drodze na Tarchomin, co byłoby naturalne, ale także i bliżej Choszczówki, w drodze na nią. Ogólnie mapa mi się spodobała, chyba będę ją lubił najbardziej spośród warszawskich.

Oczywiście dołozenie do ailist i parklist aut kojarzonych z polskimi drogami okraszonych fajerwerkami wg. własnej fantazji (czy to "modern" Ford Mondeo 4-Gen. czy też bardziej "retro", jak np. Fiat 126p) z pewnością nie zawadzi, wręcz przeciwnie, doda uroku i przypomni nam, że to nie kolejne nudne #gutenmorgen z piłowaną do nudności podstawką berlińską w tym Mantą.
Autor zadbał też o polskość klimatu, poprzez Skodę Octavię, czy Poldka Atu, ale także, co może ważniejsze, dla nieumiejących (jeszcze..) grzebać w edycji globala i zmieniać mowy na polska - oni mają to podane na tacy i na szczęście nie muszą już wysłuchiwać #guten morgen, bo byłoby to tu stanowczo nie na miejscu:X .

Z przyjemnością wystawię jej 9 / 10 . Tylko 1 pkt za optymalizację jej odejmę, choć powinienem jeszcze z pół, ale inne zalety mi na to nie pozwolą.
Mapa co najmniej na poziomie Projektu Szczecin, a może i wyższym. Czuć polski klimat w każdym jej fragmencie. Jedyny problem - jest ciężka jak smok. Mimo to, naprawdę gratuluję świetnie wykonanego projektu i liczę na jakiś patch "odchudzający" w przyszłości.:)
@up
If you want to find a file, write a request in this topic: http://strefa-omsi.pl/Watek-Prosby-o-poj...ldery--958
Jeżeli chodzi o mapę. Wykonana dobrze. Ułożenie splinów, obiektów i wszystkich innych elementów jest poprawne. Bardzo podoba mi się kraniec Tarchomim. Jeżeli chodzi o Choszczówkę, w rzeczywistości jest tam więcej drzew, aczkolwiek wiem, że martwiłeś się o optymalizację. No właśnie. Optymalizacja. Nie stoi może na tak wysokim poziomie jak na Szczecinie, czy Pomorzu, natomiast pod tym względem mapa jest jak najbardziej grywalna, nawet, na sprzęcie o średniej wydajności.
Stron: 1 2
Przekierowanie