19.10.2016, 18:53
19.10.2016, 19:34
Setvary to zmienne (tak to można nazwać?) wprowadzone przez autora modelu pozwalające na jego dostosowanie do swoich preferencji. Przykładem może być setvar "kolpaki" w SU PL Mod autorstwa @CraherPL - po dopisaniu w pliku .cti repaintu
model będzie miał kołpaki założone na felgi. Jeśli zamienisz 1 na 0 model będzie w wersji podstawowej - bez kołpaków. Podobnie można regulować wiele różnych rzeczy, czego przykładem są modele z dodatku MAN Stadtbusfamilie.
Kod:
[setvar]
kolpaki
1
02.08.2019, 21:25
Witam Chciałem się zapytać gdzie znajdują się setvary? Tzn. W którym folderze?
02.08.2019, 21:28
@Goppel tak naprawdę setvary to set variable, czyli ustawienie zmiennych.
@Solaris1999 Znajdują się w folderach malowań (.cti), ale nie każdy model je obsługuje.
@Solaris1999 Znajdują się w folderach malowań (.cti), ale nie każdy model je obsługuje.
02.08.2019, 23:34
Pliki malowania...W jakim folderze to znajdę?
03.08.2019, 12:24
O rany..dopiero teraz zauważyłem co napisałem..przepraszam. Chodziło mi o to gdzie te Setvary napisać, żeby one działały. Napisałem je w notatniku i wrzuciłem do folderu repu18 lecz one nie działają. Po prostu proszę o wytłumaczenie jak to się robi,gdyż robię to pierwszy raz
03.08.2019, 15:48
Plik .cti malowania odpowiada za jego ładowanie w grze - ta go sobie otwiera, i widzi, że kiedy gracz wybierze malowanie "zielony", to w wybranych miejscach ma zamienić plik z domyślnej ścieżki w folderze Texture na inny, z folderu o podanej ścieżce (dajmy na to Texture/repu12/zielony). Do tego malowania, poza zmianą tekstur, można zmienić także zaprogramowane w modelu zmienne, czyli te setvary. Należy je dopisać w pliku cti każdego malowania, poniżej wpisów odpowiadających za tekstury.