Witam! Od pewnego czasu pracuje nad nowymi napisami na wyświetlaczu autobusów nowej linii. Zrobiłem w programie Gimp teksturę i zapisałem ją w .bmp . Czytałem wszystkie materiały z forum na ten temat i dowiedziałem się, że w pliku .hof trzeba dodać w allexit odpowiednie rzeczy. Był tam plik .tga. Nie mam pojęcia skąd go wziąść. Czy wymyślić? W Edytorze jest już wszystko gotowe, ale AI nadal jeżdżą bez nowego kierunku. Proszę o pomoc! Dziękuje!
Plik .tga jest wymagany tylko dla pojazdów z dyktami, czyli np. MANami SD200. Jeżeli chcesz, możesz zostawić tą linijkę pustą, nie będzie to żaden problem
Spróbowałem jeszcze raz , ale nic! Dodałem w pliku Krueger własnoręcznie zrobioną teksturę.Liczby przystanków , kierunki się zgadzają . W pliku hof dodałem wpis , ale nadal nic!!
Ale zaraz zaraz, co ty dokładnie chcesz zrobić? Chce zrobić własne bitmapy do Krugerów? Czy po prostu HOF z własnymi kierunkami?
Bo jeśli chodzi o zwykłe kierunki tzw. malowane to są tylko w rollbandach a nie przy "elektronicznych" wyświetlaczach.
Chodziło mi o normalny HOF z własnymi kierunkami.
Taki program już mam , ale pod Fikcyjny Szczecin nie wchodzi
Czy ten schemat obowiązuje również w poziomej linijce? czyli np.
105 Plac Rodla 59 PLAC RODLA Plac Rodla PLAC RODLA Sz_59_Rodla.tga Plac Rodla 7
W poziomie zamiast "Enter" używasz "Tab".
Wysłane z mojego MI 4LTE przy użyciu Tapatalka