20.04.2014, 07:25
Stron: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55
22.04.2014, 13:42
Ja osobiście uważam, że ze wszystkich przegubów jeżdżących po Warszawie, to najlepsze są jednak Mercedesy. Mimo, iż już trochę czasu mają, są nadal w dobrej kondycji. Gdyby je porównać do Lion's City, które baaardzo źle znoszą nasze dziurawe drogi (dobijające amortyzatory, bardzo głośne stuki gumowych elementów zawieszenia, pootwierane klapy wewnątrz od telepania i przeraźliwy klekot wszystkich elementów plastikowych), a ich drzwi zamykają się jak w trzydziestoletnim Polonezie, czy Urbino 18, które od konkurencji poza delikatnym zawieszeniem i trzaskaniem drzwi dodatkowo różnią się stosunkowo słabym wyciszeniem silnika, to Mercedes wypada na prawdę nieźle. Jest cichutki, mięciutki, drzwi zamykają się z majestatycznym stuknięciem, a siedząc 10 cm od silnika, trzymając telefon po jego stronie można nawet dość komfortowo rozmawiać.
22.04.2014, 14:35
A czy może ktoś wie, czemu wcześniej na 184 jeździły SU 12? Kiedy przyjechałem na wakacje na miesiąc to ciągle jeździły i niebyło wtedy chociaż SU 15.
22.04.2014, 14:59
#Mattez chyba jechałeś Lionsem z ITS Michalczewskiego, bo wszystkie podane przez ciebie dolegliwości są zauważalne tylko w tych wozach, jeśli chodzi o MANy. Za to Solarisy to badziew jakiego świat nie widział. Drzwi trzaskają niemiłosiernie, silnik głośny jakby był wyjęty z jakiegoś 40 letniego gruchota, wszysto ,,wesoło" wibruje, trzeszczy, kontrolki na pulpicie świecą się jak bożonarodzeniowa choinka, jakość wykonania rodem z Chin, już Jelcz czy Solbus jest lepszy, poprostu jakieś dziadostwo i tyle. Conecto G jest całkiem fajne, tylko podnieść poziom jakości i mamy super autobus.
22.04.2014, 15:08
Akurat jechałem przegubowym Lion'sem z ITSu i to dosyć z dużą prędkością bo dochodząca do 100km/h i jakoś nie odczułem jakiegoś dyskomfortu.
22.04.2014, 15:21
(22.04.2014 14:35)ibis19 napisał(a): [ -> ]A czy może ktoś wie, czemu wcześniej na 184 jeździły SU 12? Kiedy przyjechałem na wakacje na miesiąc to ciągle jeździły i niebyło wtedy chociaż SU 15.
Czemu? Bo nie ma dżemu Przewoźnik daje na linię takie autobusy, na jakie jest zapotrzebowanie...
(22.04.2014 14:59)Alek217 napisał(a): [ -> ]#Mattez chyba jechałeś Lionsem z ITS Michalczewskiego, bo wszystkie podane przez ciebie dolegliwości są zauważalne tylko w tych wozach, jeśli chodzi o MANy. Za to Solarisy to badziew jakiego świat nie widział. Drzwi trzaskają niemiłosiernie, silnik głośny jakby był wyjęty z jakiegoś 40 letniego gruchota, wszysto ,,wesoło" wibruje, trzeszczy, kontrolki na pulpicie świecą się jak bożonarodzeniowa choinka, jakość wykonania rodem z Chin, już Jelcz czy Solbus jest lepszy, poprostu jakieś dziadostwo i tyle. Conecto G jest całkiem fajne, tylko podnieść poziom jakości i mamy super autobus.
A to prawda, te z ITS'u są potwornie rozklekotane. Aczkolwiek odniosłem jakieś takie uśrednione wrażenie, że są bardziej roztelepane niż Mercedesy.
22.04.2014, 15:24
Ale i tak nic nie przebije Grodzia w eksploatacji i serwisowaniu pojazdów. lol
22.04.2014, 15:34
Co do MAN-ów Lion's City z ITS - strasznie rozklekotane. Dużo lepiej się trzymają (o zgrozo) starsze MAN-y NG313 z MZA. Natomiast Scanie z Grodziska Maz. to tragedia, tragedia. Nie będę tego komentował. Wyżej wymienione autobusy przy tych od PKS to są w świetnym stanie.
22.04.2014, 15:48
Oesu, zawsze się modlę o zdrowie jak widzę te nadjeżdżające Scanie... Dobrze, że nie mam (nie)przyjemności jeżdżenia innymi wybrykami od PKS Grodzisk Mazowiecki... Właściwie jedyny prywaciarz, który w Warszawie w miarę dba o autobusy to Mobilis, ale i tak do MZA im duuużo brakuje.
22.04.2014, 16:10
Czyżby 4 letni SU18 jadąc wydawał dzwięki wydobywające sie z 3 osi przypominające te z ciągnięcia zardzewiałej 20 letniej przyczepki to normalne? No, nie wiem. Ale Grodzio to dno dna, bezdyskusyjnie. ITSem to tylko przegubami jeździłem, z Mobilisu to wszystkim (SU8,6, o zgrozo SU10, nowszymi i starszymi SU12 i SU18), Grodziem to głównie na 139/317, ale i tak mi to wystarcza. Co ciekawe, jeszcze kiedy wozy prywaciaży przypominały coś czym da się jeździć, to w MZA tak różowo nie było. Coroczny sezon na płonące autobusy... A pamiętacie kiedy jeszcze Scanie z PKSu były nowe. Wtedy były takie nowoczesne: zapowiedzi przystanków, telwizorki LCD, miękkie siedzinia (wszystkie SU posiadały twarde siedzenia), a teraz obraz nędzy i rozpaczy.