Strefa OMSI

Pełna wersja: Warszawiacy
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Na odwołanie jest o ile nie mylę się, 10 dni tylko.
(02.08.2016 21:22)masterthe619 napisał(a): [ -> ]Ile brygad jest w DP i DŚ na linii 206. Jedna czy dwie?

Pzdr

Jedna w dni powszednie i jedna w dni świąteczne.
Od 8 sierpnia zostaje zamknięta kolejna odnoga przystanku Kino Femina, tym razem w kierunku trasy W-Z :E

http://www.ztm.waw.pl/aktualnosci.php?i=1709&c=100&l=1

Zarazem zamiast przekształcenia dwóch linii teraz będą się zamieniać trzy. 26, 33 i zastępcza 72. Rozumiem, że dla ZTM jest tak wygodniej, ale czy na czas remontu nie można przedłużyć linii kasując tym samym inne? :E

Cytat:UWAGA! Tramwaje linii 26, 33 oraz 72 na przystanku Kino Femina będą zmieniały numer linii. Składy 26 w dalszą drogę wyruszą jako 33, tramwaje linii 72 również jako 33, natomiast jadące w przeciwnym kierunku składy linii 33 zmienią numer na 26 lub 72.

Czy takie mieszanie w numeracjach nie powoduje problemów u pasażerów? Pytam z ciekawości czy takie rozwiązania się sprawdzają:D

I ponownie paraliż przy Wileniaku ( ͡° ͜ʖ ͡°) http://r-scale-d1.dcs.redcdn.pl/scale/o2...6&dsth=429
Pewnie ludzie będą mieli problem z przyzwyczajeniem się do nowego rozkładu. Jak się patrzy na rozkład na przystanku to jeszcze można przeżyć, ale jak ktoś (np. ja) korzysta z komunikacji miejskiej używając jakdojade.pl (brak częstej aktualizacji rozkładów) albo codziennie jeździ do pracy z przesiadkami to może mieć problem. Całe szczęście to zamieszanie jest tylko z tramwajami, a nie z autobusami, metrem i SKM.
Jeżdżę praktycznie codziennie linią 33 i faktycznie tego typu rozwiązania powodują zamieszanie wśród pasażerów. Bardzo często słyszę pytania, uwagi i oczywiście przekleństwa.

Teraz sytuacja jeszcze pewnie się pogorszy, te zmiany nie są zbyt przejrzyste, a na przystankach brakuje łopatologicznych wyjaśnień czy schematów.
Są już znane szczegóły dotyczące najnowszego kontraktu z Mobilisem, który zacznie obowiązywać 9 sierpnia:). Dla przypomnienia - na linie ma wyjechać 50 fabrycznie nowych autobusów typu MIDI (Solaris Urbino 8,9 LE) oraz 50 typu MEGA (Mercedes Conecto G). Kontrakt ma być swego rodzaju przełomem w dotychczasowej dość średniej jakości przewozów wykonywanych przez prywatnych przewoźników w Warszawie, a to za sprawą nowych standardów wymagających m.in. lepszej orientacji kierowców w terenie.

http://www.wgkm.waw.pl/portal/index.php/...0160808-09
Co do dyskusji dot. przebieranek typu 26+33 (remont trasy W-Z) czy 33+72 - kiedyś przecież tak było na stałe na linii 41 - z Żerania Wschodniego do Ronda Radosława jako 41, a potem jechało jako 17 na Służewiec:)

Najlepsze jest to, jak zajezdnia Żoliborz puści na 33 Jazza - po dojeździe na Kino Femina należy opuścić pojazd (tak mówią komunikaty), aby za chwilę ponownie wejść aby jechać dalej xd
Moim zdaniem te przebieranki 26, 33 i 72 są bez sensu. Co do zmiany 33 w 72 to jeszcze zrozumiem dlaczego tak zrobili, ale po co dodawać do tego 26? Naprawdę trudno się w tym połapać i to wszystko zrozumieć.
Przekierowanie