Strefa OMSI

Pełna wersja: Warszawiacy
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
W dodatku z Chin, ale to nie znaczy że są to gruchoty.
Jeśli już to będą wyprodukowane w Holandii. Napisane jest, że oferta na adres z Rotterdamu.
Niestety to prawda. Przetarg na 10 elektryków wygrała firma BYD Europe BV.

@lance, Mattez nie miał na myśli, że Mobilis dba o wozy, tylko, że z trójcy (Mobilis, ITS Michalczewski, PKS Grodzisk Mazowiecki) wozy owego przewoźnika najlepiej się prezentują. Nie mam codziennie nieprzyjemności jazdy z ITSem, więc ostrożnie się wypowiadam o stanie ich taboru, ale również twierdzę, że Mobilis najlepiej dba o wozy. Jednak:)
Zgodzę się z tym, że Mobilis najbardziej dba o swoje wozy (oczywiście nie licząć MZA:P). Pojazdami z ITSa niestety mam tą (nie)przyjemność korzystania z nich codziennie. Większość to - jakby to powiedzieć - po prostu złom. Jako tako trzymają się jeszcze: #A245, #A251 i #A225, bo to nimi najczęściej jeżdżę. A reszta to trzęsące, nie nadające się do ruchu autobusy.:)
A Solaris to robi elektryczne autobusy czy tylko trolejbusy?:)
Sebastian, patrząc na Soliny naprawdę trudno uwierzyć, że dbają:D Może Solarisy są wytrzymałe na warunki panujące u ajentów:P Bo Soliny wyglądają gorzej niż jakiekolwiek inne wozy. Nawet Scanie są w troszkę lepszym stanie (jeżdżę nimi regularnie na 135):P Pourywane guziki i siedzenia składane, zwisające klapy, zniszczone miejsce na dekorację, rozpadające się drzwi, całe pobazgrane.

Kierowca Maciek, chyba jakiś knypek 8,6 elektryczny jeździł na 222. Taki szary, w Krakowie i Poznaniu chyba też go testowali.
...nie wspominając o pękniętych lusterkach i obudowach kamer "sklejonych" na taśmę bezbarwną. Nie pamiętam numeru taborowego, ale jeden z pojazdów przez jakiś czas jeździł z urwaną z jednej strony rurką wzdłuż przestrzeni na wprost środkowych drzwi (czyli miejsca na m.in wózki). Na niektóre Solarki Mobilisu aż żal patrzeć, faktycznie.
@Kierowca Maciek Solaris robi maszyny różnej maści. Elektryki też;) W Warszawie swojego czasu był testowany Solaris Urbino 8,9 LE electric. Od 2012 do 2013 jeździł w Aachen, Poznaniu, Zielonej Górze, Gdańsku, Kassel, Jaworznie, Warszawie, Bremie, Pradze i Krakowie.

@lance Z pewnością Soliny strasznie zaniżają poziom utrzymania taboru w Mobilisie, ale co zrobisz... nic nie zrobisz:D Czy Scanie są bardziej zadbane od powyższych... Nie będę się wypowiadał, bo nie wiem kiedy ostatnio jechałem Soliną, ale jeżeli miałbym strzelać to jednak bym mówił, że Scanie są gorzej utrzymane:P

@skawek Prywaciarze, a w szczególności ITS, bardzo lubią naprawiać różne rzeczy taśmą. Najpopularniejsza jest czarna izolacja:D
Według mnie w najgorszym stanie są Soliny. Mają pozaklejane przyciski, szpary w drzwiach. W nie najlepszym stanie są również jelcze libero. Co do scanii, jechałem nią dzisiaj na linii 191 oczywiście w Warszawie. Brak poręczy przy drzwiach, wszystko trzeszczy. Zazwyczaj jeżdże linią 187, 194 oraz 517.
Ja jeżdżę często liniami 169 i 120 to powiem wam że Jelcze Mastero M121l są w takim nawet dobrym stanie. Oczywiście zdarzą się jakieś trzaski i delikatne pukania:) Solarisy SU 12 powiem wam że są w perfekcyjnym stanie. Cichutkie bez żadnych jakich kolwiek szpar lub innych dziur. Co do MAN-ów NL 223 to powiem wam tak, syf, malaria i wielkie gów.. bagno:) Ekraniki popękane, geometria do roboty, guziki posklejane na taśmę. Gazety w szparach. Jako jedyny i dobry technicznie jak i wyglądowo z MAN-ów z ITS jest wóz z numerem A418 czyli inaczej "Wesoły Autobus". Miałem możliwość zająć honorowe miejsce kierowcy:) poprostu kabina jest zadbana i niepopękana byłem zaskoczony, bo ta tak nadmieniłem wcześciej wszystkie są zaniedbane. To chyba tyle ode mnie.:P
Mam pytanie: Czy w linii ekspresowej E-4 można spotkać tylko 18 metrowe autobusy tylko z ITS-u? Bo warszawikia tak piszę, że tą linię obsługuję tylko ITS Michalczewski.
Przekierowanie