07.11.2016, 17:05
Wczorajszy pojedynczy post na SB pozostał bez echa, więc publikuję tutaj temacik licząc, że ktoś będzie wiedzieć w czym rzecz.
Otóż, mam stworzone rurki do Miga, zmapowane, edge split i takie tam. Eksportuję je domyślnym konwerterem do formatu *.x, odznaczając opcję Flip Z. Wszystko ładnie pięknie, ale efekt w OMSi jest tragiczny. Bowiem im dalej mesh jest ustawiony od 0 punktów współrzędnych, to rozjeżdża się on na różne kierunki
Taki efekt mam przy środkowym punkcie mesha.
Dla porównania, wyciągnąłem bezpośrednio plik z OMSi z tymi samymi rurkami no i ...
widać, że orurowanie jest kompletnie krzywe ( po lewej oryginalny obiekt przed eksportem ). Próbowałem ciąć całego mesha, dublować jego pojedyncze efekty, ale nic to nie pomaga. Nawet próba stworzenia od nowa całości i ponowne wyeksportowanie daje zerowy skutek. Podejrzewam, że Blender coś chrzani, no ale z drugiej strony wcześniej takiego czegoś nie miałem.
Liczę rzecz jasna na jakieś wsparcie
Otóż, mam stworzone rurki do Miga, zmapowane, edge split i takie tam. Eksportuję je domyślnym konwerterem do formatu *.x, odznaczając opcję Flip Z. Wszystko ładnie pięknie, ale efekt w OMSi jest tragiczny. Bowiem im dalej mesh jest ustawiony od 0 punktów współrzędnych, to rozjeżdża się on na różne kierunki
Taki efekt mam przy środkowym punkcie mesha.
Dla porównania, wyciągnąłem bezpośrednio plik z OMSi z tymi samymi rurkami no i ...
widać, że orurowanie jest kompletnie krzywe ( po lewej oryginalny obiekt przed eksportem ). Próbowałem ciąć całego mesha, dublować jego pojedyncze efekty, ale nic to nie pomaga. Nawet próba stworzenia od nowa całości i ponowne wyeksportowanie daje zerowy skutek. Podejrzewam, że Blender coś chrzani, no ale z drugiej strony wcześniej takiego czegoś nie miałem.
Liczę rzecz jasna na jakieś wsparcie