Strefa OMSI

Pełna wersja: Projekt Rzeszów 1.0
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
Witam!

Postanowiłem podzielić się z Wami moim projektem. Od dwóch tygodni pracuję nad mapą Rzeszowa. Projekt będzie półrealny - układ dróg będzie w przybliżeniu pokrywał się z rzeczywistym. W pierwszej wersji mapy pojawią się dwie linie - 10 oraz 40. Obydwie kursują na trasie Bł. Karoliny - Łukasiewicza, przy czym 10 jedzie drogą okrężną przez centrum, a 40 to jednobrygadowa linia pomocnicza jadąca przez inną część miasta.
Pracę zacząłem od pętli na ul. Bł. Karoliny. W przyszłości część obiektów ulegnie zmianie, gdy zostaną stworzone obiekty dedykowane. Screeny przedstawiają ulicę Bł. Karoliny, rondo Pileckiego oraz ulicę Wyspiańskiego od strony ul. Anny German.


Zarejestruj się bądź zaloguj by zobaczyć zawartość. Please register or login to show this content.

Zapraszam do komentowania:)
Na plus zasługuje to, że korzystasz z tworzenia wysokości i nierówności terenu, zawsze to dodatkowy plus do realizmu i urozmaicenia, bo większość polskich mapek, jest niestety płaska. Nie znam tych okolic, bo nie jestem w ogóle z Rzeszowa, ale na tym etapie prac, mapa wygląda schludnie i poprawnie. Przyczepię się jednak do dwóch rzeczy - asfaltu i znaków poziomych/pionowych. Zdaje się, że korzystasz z podstawowej tekstury od M&R, a ona jest dość mocno obyta już, a do tego niemiecka. Proponowałbym zmianę jej, na jakąś bardziej realną i polską. To samo tyczy się znaków - są nasze rodzime mapki, na których oznakowanie nie jest sterylnie czyste ani paintowe. Je także polecam zmienić, a mapa zyska dodatkowych walorów estetycznych.
Jako mieszkaniec stwierdzam że... ciut realnie jest, ale przyznam że mapa wygląda wyjątkowo dobrze i przyjemnie dla oka. Pracuj, nie poddawaj się coś czuje świetny projekt:D
Powodzenia!
Widzę potencjał na dobrą mapę, nie poddawaj się, bo myślę że będzie z tego bardzo dobry projekt:)
No muszę przyznać tak samo jak przedmówcy, że mapka ma potencjał, ale muszę się też przyczepić do kilku rzeczy:
http://s1.fotowrzut.pl/UGKHPXJ1XE/3.jpg Zatoczki (ta i inne) są wg mnie zbyt szerokie.
http://s1.fotowrzut.pl/UGKHPXJ1XE/1.jpg Mógłbyś pokazać ten podjazd bliżej, bo mam wrażenie, że między 3 a 4 lampą jest nienaturalny uskok.
Poza tym po porównaniu ze SV stwierdzam, że można by wymienić niektóre obiekty np. wiaty, kościół, choć pisałeś, że będą obiekty dedykowane, więc trzeba poczekać.
Nie podoba mi się też roślinność, trawa (jesienna) nie wygląda najlepiej. Poza tym mam wrażenie, że używasz tylko kilka rodzajów drzew, przez co jest to dość monotonne.
Tak jak zauważono już wyżej asfalt do wymiany.
Dziękuję za pozytywne komentarze:)

Asfalty nie są niemieckie, ale jestem świadomy tego, że wyglądają nienaturalnie czysto, jak dopiero wylane. Część dróg w tamtych okolicach była niedawno remontowana bądź wybudowana, stąd taka tekstura. Podmiana tekstury asfaltu to jednak czynność dość szybka i łatwa, jeśli zajdzie potrzeba, to w niektórych miejscach zostanie zmieniona, a bliżej centrum będzie oczywiście inna. W przyszłości będę dodawał jeszcze łaty oraz studzienki.

Zatoka na przedstawionym w pierwszym poście screenie rzeczywiście wydaje się troszkę zbyt szeroka, postaram się poprawić ją w najbliższym czasie, tak jak teren, który w niektórych miejscach jest nieestetycznie nierówny. Roślinnością, trawami i drzewami będę zajmował się jeszcze podczas dopieszczania mapy w końcowej fazie i w miejscach gdzie zajdzie potrzeba postaram się zwiększyć estetykę traw oraz zróżnicować widoczne przy drodze drzewa.

Przy okazji chciałbym przedstawić Wam prototyp tablic, które pojawią się w niedługim czasie przy ulicach. Będą troszkę większe i czytelniejsze.
Zarejestruj się bądź zaloguj by zobaczyć zawartość. Please register or login to show this content.
Fajnie to wygląda.:D

Zmienił bym tylko tekturę trawy, jest ona bardzo nienaturalna. W edytorze zwiększ powtarzalność tekstury.;)
Przyszedł czas na nową porcję screenów:)

[Obrazek: 1.jpg]
[Obrazek: 2.jpg]
[Obrazek: 3.jpg]
[Obrazek: 4.jpg]
[Obrazek: 5.jpg]
[Obrazek: 6.jpg]
[Obrazek: 7.jpg]
[Obrazek: 8.jpg]
[Obrazek: 1.jpg]
[Obrazek: 2.jpg]
Otoczenie póki co bardzo ok, chociaż ubogie, niemniej to co jest wygląda na poustawiane przemyślanie. Jedno ale: wymień tę trawę na jakąś inną, bo ta nie dość, że wygląda jak sałata, to jeszcze razi po oczach jaskrawością.
Zdaję sobie sprawę, że to jeszcze odległa przyszłość, ale czy myślałeś o tym, jakie autobusy planujesz na ruch AI?. Co do tekstury trawy, to zgodzę się z przedmówcą, chociaż sam kolor mnie aż tak nie razi:P . Powodzenia, nie porzuć jej:)
Stron: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
Przekierowanie