Strefa OMSI

Pełna wersja: Łodziaki
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22
Panie, trasa międzymiastowa ma sie nijak do podróży miastem:)
Ale racja, puszczanie dostawczaka jako bus jest pomysłem chybionym
Producent ten sam;)
"Reforma" dziś miała swój chrzest bojowy i ogólnie to jest dramat... na Olechowie przepełnione tramwaje 10 i tłumy na przystankach. Wszystkie linie masakrycznie się spóźniają, na czele z 70 z opóźnieniami po 15 minut... 72 mimo skrócenia do pl. Niepodległości nadal się spóźnia. Cieszy powrót tramwajów na Dąbrowę. Niestety do obsługi linii nocnych wróciły awaryjne Volvo 7000. Pojawiły się też pierwsze korekty tras - linie 59, 73 i 79 będą dojeżdżać do pl. Wolności Ogrodową i Nowomiejską, zamiast Zachodnią i Legionów. Zobaczymy, co będzie dalej...
MPK zainteresowane kupnem NF6D !!!
http://www.transport-publiczny.pl/wiadom...54835.html napisał(a):Zapowiada się przełom w pozyskiwaniu przez łódzkie MPK używanego niskopodłogowego taboru tramwajowego. Zakup wagonu MGT6D od niemieckiej Bogestry może okazać się wstępem do kupna partii liczącej aż 35 sztuk, co prawie dwukrotnie powiększyłoby liczbę niskopodłogowych pojazdów we flocie przewoźnika. Przedstawiciele MPK są jednak wstrzemięźliwi w podawaniu dodatkowych szczegółów.

Na razie przewoźnik kupił w celu przetestowania jeden egzemplarz, wyprodukowany w 1992 r. – Wagon powinien trafić do Łodzi w przyszłym tygodniu – zapowiada prezes MPK Zbigniew Papierski. Jeśli sprawdzi się w eksploatacji i spodoba się pasażerom, spółka deklaruje chęć zakupu nawet 35 tego typu wagonów, które dotychczasowy właściciel jest gotów sprzedać właściwie od ręki. W razie negatywnego wyniku testów MPK zamierza jednak zatrzymać sprowadzony już pojazd. Cena, według prezesa, ma wynosić ok. 100 tysięcy euro za sztukę.

Prezes nie był, co prawda, w stanie określić typu kupionego wagonu, jednak do opisu (rok produkcji, dotychczasowa służba w Bochum, ok. 75% niskiej podłogi) idealnie pasuje pojazd typu MGT6D/NF6D. Trzyczłonowy tramwaj o długości 28,6 metra jest w stanie przewieźć 72 pasażerów na miejscach siedzących i 99 – stojących. Cztery silniki o mocy po 105 kW mogą rozpędzić wagon do 70 km/h. Bogestra, przewoźnik obsługujący linie w Bochum i Gelsenkirchen, ma 42 takie pojazdy, wyprodukowane przez Duewag we współpracy z Siemensem w latach 1992-1994. Przed dwoma laty pisaliśmy o ich problemach technicznych z zestawami kołowymi. Wagony wprowadzane do ruchu w Łodzi będą jednak musiały być całkowicie sprawne.

Testy będą miały prawdopodobnie miejsce na liniach obsługujących osiedle Teofilów (2, 5, 8, 13, 16). Można dopatrywać się w tym rodzaju rekompensaty dla jego mieszkańców za niedawną zmianę trasy linii 14, do której obsługi przewoźnik kupił 12 nowych tramwajów typu Pesa Swing.
Na razie kupią jeden wagon na testy, jeżeli się one powiodą, to wezmą całą resztę:D
Tym razem wzieli złom, którego nie maja zamiaru remontować. Zły pomysł
Kto powiedział, że nie będą remontować ?;)
Przerobią na wersję MPK Łódź i nazwą go NF6DN XD No co, dodadzą plastiki jakieś drobne pierdułki i włala, jak nowy:D
I obowiązkowo plastikowe fotele XD Chociaż dobrze, że wreszcie MPK wykonuje jakieś bardziej konkretne ruchy w kwestii tramwajów. Oby nie skończyło się tak jak z M8C, których miało być 40, a jest...14;)
Eh.
Szukałem szukałem ale nic z tego, a więc piszem tutaj.

Czy ktoś z was posiada informacje dotyczące modeli silników i przekładni skrzyni w Solarkach 18?
Konkretnie modele z roku 2008. Wiem że są to silniki DAFa i bodajże przekładnie Voitha, ale nie jestem do końca przekonany.
Zależy mi na informacji, gdyż chciałem pojeździć w OMSZY, a najbliższy dźwięk jest w zwykłej Solarce z Voithem. Reszta, czy to Euro 3 czy 5 brzmi juz zupełnie inaczej.
No chyba że istnieje jakiś soundmod który urealnia nieco te dźwięki
Silnik DAF PR228U1 (Euro 5) i skrzynia Voith D864.5. Problem jest w tym, że w tej serii Solarisów bardziej słychać skrzynię niż silnik, a w OMSI jest odwrotnie.
Stron: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22
Przekierowanie