Strefa OMSI

Pełna wersja: Projekt Wrocław
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Szczerze w kilku zdaniach się zgadzam ale w kilku nie gdyż,
W kilku miejscach drzewa? - Daje tyle ile jest w danym miejscu
Busz od heira obniżony? -Szczerze tak napisałeś że wynika że jej w ogóle ma nie być. W różnych miejscach jest różnie obniżony
Budynki? Fakt nie umiem modelować ale nie przesadzaj że wszystkie nie pasują może wielkość ale nie styl budowy, ZGKiKM nie stoi bo jak to wspomnialem nie umiem modelować
Kosze na śmieci i inne?Parkingi wspomnialeś czyli parking koło obornickiej Lidl nie ma, lub parking koło zajezdnii nie ma. Ale kosze czy smietniki to fakt nie stawiałem dużo tego ale nie chciałem żeby były spadki fps-ów
Zobacz sobie niemal czteroletnią mapę Wrocławia od @siroccoxp - jest tam bardzo niewiele dedykowanych obiektów, a mimo to wszystko wygląda niemal jak w rzeczywistości. Czymkolwiek jest ZGKiKM, myślę, że da się ten budynek zastąpić podobnym, albo kilkoma podobnymi. Kosze na śmieci to też element infrastruktury, bez tego mapa wygląda goło - może usuń też drogi, bo spliny też ciągną FPSy?
Przy budowie map dobrze jest z rozwagą używać obniżania buszy heira, tak o 1.5 do 2, zależnie od długości i typu. Wtedy jest dobrze widoczny i krótko przystrzyżony, a nie dwumetrowe chaszcze. Zawsze to lepsze, niż pustka. A z parkingami chodziło mi o meblowy i ten budynek obok, a nie jakieś Obornickie i Lidle/Biedronki. Masz 2 ważne budynki przy ważnym miejscu (pętla autobusowa) - nie dość, że wstawiasz niepodobne obiekty (a z domyślnych da się spokojnie to odwzorować), to jeszcze zapominasz o podstawowych elementach infrastruktury. Lepiej zmień temat na fikcyjny Wrocław, bo coraz bardziej odchodzisz od realności.
Jezeli nie potrafisz modelować obiektów, możesz znaleźć obiekt odpowiadajacy kubatura i go przemalowac. Ja tak robie na swojej mapie.
Witam Wszystkich
Mam nową porcję screenów z mojej mapy
Znaki są zrobione tylko nie widać ich na niektórych screenach bo zmniejszyłem widoczność
Na screenach jest w niektórych miejscach pusto gdyż brakuje budynków typu: dealer volvo,volkswagen, p.h młyn czy c.h korona
Screeny:
http://imgur.com/a/RPoWC#ES73L8r
Tak naprawdę jest więcej zrobione aż do stacji kolejowej przy ul. Kowalskiej ale screenów nie zrobiłem bo nie miałem dostępu do komputera
(08.02.2017 13:58)siroccoxp napisał(a): [ -> ]Jezeli nie potrafisz modelować obiektów, możesz znaleźć obiekt odpowiadajacy kubatura i go przemalowac. Ja tak robie na swojej mapie.
Tak tylko ciężko mi jest znaleźć odpowiedni budynek który zastąpi to
Zawsze można połączyć więcej niż jeden budynek:-) nie trzeba znależć jednej pasującej bryły tylko np nałożyć dwa a w najgorszym wypadku 3;) Aczkolwiek najlepiej mieć wymodelowany. Nie mniej jednak warto nawet poszukać podobny nawet trochę różniący się. A pokaż o jaki budynek chodzi. Bo nie wyświetla mi się zdjęcie (o ile je wstawiałeś)
chodzi o ZGKiKM przy pętli kromera
Wciąż można połączyć 1 typ budynku i postawić obok siebie.

Mimo wszystko, dalej jest pusto u Ciebie, asfalty są nierówno położone i nie są połączone ze sobą, do tego radiusy, które żrą FPS. Szału niestety nie ma.
W którym miejscu nie jest równo asfalt?
A co do braku otoczenia to rzeczywiście bo mam plan robić ogólnie na szybko 118 i później przed wydaniem poprawiać wszystko
Pierwszy screen (z barierkami po lewo), przy linii przerywanej.
Przekierowanie